quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef APK het volgende:
Best een handige manier om van zand tussen je tenen af te komen.![]()
Wil je mij nog ff kussen ????quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Jappie het volgende:
Mjah...dit topic heeft zo'n treurige opening...ik zie wel straks tijdens mijn pauze of ik er nog een post aan spendeer.![]()
![]()
Koop een snorkel, kun je jezelf pijpen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik mezelf kon likken zat ik niet in jouw teringtopic.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Koop een snorkel, kun je jezelf pijpen.![]()
Ff snel dan met een halve tongquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:16 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Wie likt nou wie en waarom precies? Is sex dan zelfs in de ozo onschuldig ogende sc een drijfveer?
Of willen jullie allen moderator worden om de neukkansen te verhogen?![]()
[ afbeelding ]
Stop met likken, lik jezelf (net als Ian), dan komt het allemaal wel goed, eens...
Schat, ik ook.....................quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ff snel dan met een halve tong![]()
anders gaat APK er wat van zeggen en ik heb een beetje angst van hem........bovendien vind ik die kale loser wel lief.
![]()
Soms - hangt van mijn stemming afquote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Wil je erover praten?![]()
![]()
ja, aarsgat, ik heb nog mod-aspiraties..(net als u)quote:Op zondag 11 november 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die een kloon nodig hebben om zo'n OP neer te zetten![]()
Hallo Lobasca(( geen smiley, kan verkeerd opgevat worden)quote:Op zondag 11 november 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
ja, aarsgat, ik heb nog mod-aspiraties..(net als u)![]()
Hee schatjequote:Op zondag 11 november 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Goedemiddag damesquote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca(( geen smiley, kan verkeerd opgevat worden)
quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca(( geen smiley, kan verkeerd opgevat worden)
Nee, af en toe kindjes aan de deur die zingen voor een snoepje...quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee schatje![]()
Ga je weer weg ?
jammer![]()
Sorry Disana.quote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen smiley, okee, maar zelfs geen punt?
Hier ook, stond net zo'n klein kereltje met zo'n bibberend stemmetje voor de deur te zingen, waaide bijna weg, heb hem handen vol snoep gegeven, wel fout natuurlijk, maar had zo met hem te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, af en toe kindjes aan de deur die zingen voor een snoepje...
Doe me een lol, lieve nmns, en laat mij buiten die onverkwikkelijke toestanden?quote:Op zondag 11 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat hebben we......
Klein zusje die APK een lul vindt, dat hij haar stalked en zegt dat hij sex wil met Lobasca.
APK die Klein Zusje uit haar nek vind kletsen maar haar verder prima kan pruimen edoch geen sex met haar wenst
Lobasca die veel schijnt te PM-en met iedereen en zit te flirten met APK
Disana die in Lobasca's kamp zit en....en....weet het eigenlijk niet
Alle vier nu "on stage", dus komt u maar.......![]()
GeweldiG he?quote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hier ook, stond net zo'n klein kereltje met zo'n bibberend stemmetje voor de deur te zingen, waaide bijna weg, heb hem handen vol snoep gegeven, wel fout natuurlijk, maar had zo met hem te doen.
Dealquote:Op zondag 11 november 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe me een lol, lieve nmns, en laat mij buiten die onverkwikkelijke toestanden?![]()
Ohhh..is dat een ander feestje?quote:Op zondag 11 november 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees dat de kinderen bij jou vandaag langs komen? Hier is dat morgen.
Heb jij Favo's en zo ?quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef Sebasser het volgende:
Deze reeks lijkt soms wel op een soap.
Is die met dat blauwe overhemd een man?quote:Op zondag 11 november 2007 18:00 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Disana en KZ gaan voor een gedeeld-modschap
[ afbeelding ]
Semi-geemotioneerd keken de aanwezige users toe, later werd er nog flink gelikt
't Is kennelijk zo afgesproken.quote:
Snoepjes tellen, wat een control freak.quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Er komen honderden kinderen op af, dit jaar waren het er bijna 300 (weet hij door het aantal snoepjes dat hij heeft uitgedeeld).
Gaaf! Plaatje please!quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is kennelijk zo afgesproken.
Wat ik ook zo leuk vind... ik heb een Amerikaanse internetvriend die elk jaar enorm uitpakt voor Halloween. Hij projecteert enge beelden op zijn huis en heeft allemaal bewegende griezels in zijn tuin staan. Er komen honderden kinderen op af, dit jaar waren het er bijna 300 (weet hij door het aantal snoepjes dat hij heeft uitgedeeld).
Hé lekker snoepje!quote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Snoepjes tellen, wat een control freak.
quote:
Nee joh, zo is ie niet. Het is gewoon spul van zus of zoveel per verpakking, dan weet je hoeveel je hebt ingekocht en hoeveel er is weggegaanquote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hee lekker snoepjequote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen denken daar anders over.![]()
-tquote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
arme kindertjes.... Bibberzingend, verkleumd...
Maar wat ben ik blij dat mijn vriendin met die kleine van ons loopt.... Ik wordt al koud aan de deur!
Damn!quote:
Je had ook beter met die kleine kunnen gaan lopen!quote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Maar wat ben ik blij dat mijn vriendin met die kleine van ons loopt.... Ik word al koud aan de deur!
Ja, heb echt met ze te doen, regen en wind, en dan een liedje kiezen met veel coupletten, moeder die een stukje achter ze staat te klappertanden, brrrrquote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Maar wat ben ik blij dat mijn vriendin met die kleine van ons loopt.... Ik wordt al koud aan de deur!
Nee, want dan mis ik al die leuke moedertjes aan de deur!quote:Op zondag 11 november 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had ook beter met die kleine kunnen gaan lopen!![]()
Of geef die kleine gewoon een zak snoep, hoeft 'ie ook geen andere mensen lastig te vallen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had ook beter met die kleine kunnen gaan lopen!![]()
neehee, hij telde de kinderlijkjes later die nacht (had ie in z'n vrieskelder gestasht, werd gepakt door tip van melkboer etc.etc.)quote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde net een liedje in de straat.quote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef Mike1964 het volgende:
Doen ze in A'dam tegenwoordig ook nog aan St. Maarten trouwens?
Die kinderen vinden dat juist leuk, zijn weken op school bezig geweest om een mooie keuvel te maken....quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Of geef die kleine gewoon een zak snoep, hoeft 'ie ook geen andere mensen lastig te vallen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
neehee, hij telde de kinderlijkjes later die nacht (had ie in z'n vrieskelder gestasht, werd gepakt door tip van melkboer etc.etc.)
Disana schrijft met hem, hij zit in death-row in Kentucky. zie topic van Disana[SC#442] OldSkool Baggerst Topique
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel open gedaan he?quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde net een liedje in de straat.![]()
Deze soms?http://www.youtube.com/watch?v=WWPFVetqQKUquote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde net een liedje in de straat.![]()
Lief van haar, psychopaten zijn tenslotte ook maar mensen en hebben ook aandacht nodig.quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
neehee, hij telde de kinderlijkjes later die nacht (had ie in z'n vrieskelder gestasht, werd gepakt door tip van melkboer etc.etc.)
Disana schrijft met hem, hij zit in death-row in Kentucky. zie topic van Disana[SC#442] OldSkool Baggerst Topique
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef Mike1964 het volgende:
Doen ze in A'dam tegenwoordig ook nog aan St. Maarten trouwens?
Ze durven niet bij mij aan te bellen.quote:
Kloptquote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lief van haar, psychopaten zijn tenslotte ook maar mensen en hebben ook aandacht nodig.![]()
Je zal maar zo'n hele kudde voor de deur hebben staan.quote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Deze soms?http://www.youtube.com/watch?v=WWPFVetqQKU
Omdat er een lijk voor je deur ligt?quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze durven niet bij mij aan te bellen.
I wonder why
quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
I wonder why
quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
I wonder wh
y
Er moest een spatie tussen het vraagteken en de link.quote:Op zondag 11 november 2007 18:23 schreef beroepslurker het volgende:
....dacht dat ik het onder de knie had, nee dus, sorry APK
..quote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/user/Cormelia315
misschien nu wèl gelukt?
Hoezo ook, heb ik geduchte concurrentie?quote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij me nu GVD ook al aan het stalken?![]()
is toch al dagen zoquote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Er moest een spatie tussen het vraagteken en de link.![]()
ja, maar ik ben onoprechtquote:Op zondag 11 november 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo ook, heb ik geduchte concurrentie?![]()
Jezussh, eindelijk valt het kwartjequote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij me nu GVD ook al aan het stalken?![]()
Verbaasd door het pak of vanwege het feit dat er eindelijk eens eentje terugkomt?quote:Op zondag 11 november 2007 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
WTF
mn date in een Sinte maarten pak![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
Hoezo ook, heb ik geduchte concurrentie?![]()
dyslectie zo te lezenquote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is toch jouw fucking problem? Mal mens![]()
Joh...die zit te genieten...quote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef APK het volgende:
Neemmijnietserieus, dat je het volhoudt in de COS
Respect!![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef Talitha het volgende:
Kijkt iemand naar de aftrap van de Top 2000?
http://www.youtube.com/watch?v=kl-v5bKyQQ4
Gaat uitstekend daar, af en toe het niveau wat veranderen (opkrikken klinkt zo arrogantquote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef APK het volgende:
Neemmijnietserieus, dat je het volhoudt in de COS
Respect!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FQJiQhBddhsquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt Taatje
![]()
*knalt tv aan*
Krikken met de jeugd dus...quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat uitstekend daar, af en toe het niveau wat veranderen (opkrikken klinkt zo arrogant)
...maar je bedoelt het wèl he?quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat uitstekend daar, af en toe het niveau wat veranderen (opkrikken klinkt zo arrogant)
Maar heb je de vragen ook? Die twee zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het antwoord "twee" op de vraag "Hoe gelukkig je bent", daar heb je niets aan.quote:
Je vraagt wel veel van me.quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar heb je de vragen ook? Die twee zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het antwoord "twee" op de vraag "Hoe gelukkig je bent", daar heb je niets aan.
Hey, dit is onlokking....quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...maar je bedoelt het wèl he?![]()
Ik bedoel dat NMNS met volle teugen geniet van alle aanvallen op zijn schrijven daar, hij mag graag schuitjes losmaken, om het maar eens zó uit te drukkenquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 19:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat NMNS met volle teugen geniet van alle aanvallen op zijn schrijven daar, hij mag graag schuitjes losmaken, om het maar eens zó uit te drukken![]()
Fout antwoord....geloof mij maar.....Stel eerst eens de goede vraag en laat mij dan het antwoord geven.quote:Op zondag 11 november 2007 19:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat NMNS met volle teugen geniet van alle aanvallen op zijn schrijven daar, hij mag graag schuitjes losmaken, om het maar eens zó uit te drukken![]()
Ben aan het nadenken over een goede vraag NMNS, momentje...quote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fout antwoord....geloof mij maar.....Stel eerst eens de goede vraag en laat mij dan het antwoord geven.
Ik vraag mij af of dat nu wel zo voor mij pleit....Die Nicolaas dat was toch echt wel een sneaky motherfuckerquote:
Trek er rustig een week of wat voor uit joh, we hebben de tijd tot 1 februari 2008....quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou weet ik de vraag, maar nu nog het antwoord......![]()
Nicolaas is ondeugend en dwars om het dwars zijn, maar wel op een leuke ontwapenende manierquote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat nu wel zo voor mij pleit....Die Nicolaas dat was toch echt wel een sneaky motherfucker
quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles wat jullie mij aandoen, ik vind ze hier allemaal lief.....![]()
![]()
![]()
Ben je nu al op me uitgekeken?quote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef beroepslurker het volgende:
....en ik vergeet nog te vragen of je al verkering hebt, NMNS
Ik moet Huub niet, ik heb een hekel aan zijn gedrag, zijn uitspraken, zijn gedraai, zijn leugens, zijn selectief shoppen in teksten, het niet om kunnen gaan met drank, zijn houding jegens het zwakke geslacht en andere mannen, zijn hanerigheid, kortom alles wat Huub is.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef beroepslurker het volgende:
NMNS, hier is mijn vraag: Heb je een hekel aan Huub als persoon, of aan zijn gedrag , of alle twee? Mmm, waarschijnlijk een retorische vraag.....
En wat gebeurt er op 1 februari 2008?quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek er rustig een week of wat voor uit joh, we hebben de tijd tot 1 februari 2008....![]()
Nope.....ik zoek wel wat nog, alleen voor de weekenden (niet alle) en af toe een dag door de week....quote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef beroepslurker het volgende:
....en ik vergeet nog te vragen of je al verkering hebt, NMNS
quote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat nu wel zo voor mij pleit....Die Nicolaas dat was toch echt wel een sneaky motherfucker
Dan is DGK afgelopen skattie......quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat gebeurt er op 1 februari 2008?![]()
Eindelijk iets nuttigsquote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet Huub niet, ik heb een hekel aan zijn gedrag, zijn uitspraken, zijn gedraai, zijn leugens, zijn selectief shoppen in teksten, het niet om kunnen gaan met drank, zijn houding jegens het zwakke geslacht en andere mannen, zijn hanerigheid, kortom alles wat Huub is.
Ik vind hem een loser en een prutser die alleen kan renderen ten koste- en over de rug van anderen.
DGK draait nog steeds?quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is DGK afgelopen skattie......
quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, net zoals jij dat eerder op mij wasBoontje komt om haar loontje
![]()
Nee, het is een herhaling, iedere dag weer....quote:
Zit in de genen, darling...quote:Op zondag 11 november 2007 19:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee schatje, maar je weet toch dat ik polymulti ben?![]()
Ik heb problemen..................quote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is toch jouw fucking problem? Mal mens![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is een herhaling, iedere dag weer....![]()
En daar stoppen ze dus mee op 1 februari, snap je dat?
snapt ze vast ook weer niet![]()
Klopt, want toen was je ook al niet lief. Je zei dat je de mijne was maar toen kwam Gert voorbij. Die liet je vallen als een baksteen voor APK. En alsof het niet al erg genoeg was, verruilde je die zonder blikken of blozen weer in voor beroepslurker.quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet bij je slapen met de storm
Duidelijk antwoord, stel mij nu eens een vraag en dan het liefste over Brian, zal ik ook eerlijk antwoord geven....quote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet Huub niet, ik heb een hekel aan zijn gedrag, zijn uitspraken, zijn gedraai, zijn leugens, zijn selectief shoppen in teksten, het niet om kunnen gaan met drank, zijn houding jegens het zwakke geslacht en andere mannen, zijn hanerigheid, kortom alles wat Huub is.
Ik vind hem een loser en een prutser die alleen kan renderen ten koste- en over de rug van anderen.
Vind jij dat Brian ook een veel leukere plaat heeft dan Huub en een betere performance laat zien?quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord, stel mij nu eens een vraag en dan het liefste over Brian, zal ik ook eerlijk antwoord geven....
quote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, want toen was je ook al niet lief. Je zei dat je de mijne was maar toen kwam Gert voorbij. Die liet je vallen als een baksteen voor APK. En alsof het niet al erg genoeg was, verruilde je die zonder blikken of blozen weer in voor beroepslurker.
Ik heb het helemaal gehad met jou. Je verandert je sig in 'Disana - the one and only' of ik kijk je nooit meer aan.
Een zoen mag ook.
Ga je er nu wél of niet op in........quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Gert het volgende:
Zo, na de OP van deze SC, toch de vorige SC ook maar even teruggelezen.![]()
Ik ga er maar niet op in, ook niet op wat insinuaties en halve waarheden aan mijn adres gericht.
Eén ding: PH5, zielig zuur stinkfossiel: ga je stoma ergens anders leeg gieten eikel.
En jij kijkt dus elke dag weer naar die herhaling?quote:Op zondag 11 november 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is een herhaling, iedere dag weer....![]()
En daar stoppen ze dus mee op 1 februari, snap je dat?
snapt ze vast ook weer niet![]()
*geeft koekje*quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Heathen het volgende:
DGK is afgelopen, brian heeft de onderkaak van amanda verbrijzeld en leeft nu gelukkig met haar. En jaap heeft gewonnen maar heeft zich doodgevreten omdat hij met al het geld bakken vol shoarma gekocht heeft.
Ja, het is zeg maar net zoiets als een relatie of een huwelijk.....quote:Op zondag 11 november 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij kijkt dus elke dag weer naar die herhaling?
Dus met de storm mag ik lekker tegen je aan schurken????quote:Op zondag 11 november 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel. Ik bedoel, nou vooruit dan maar.
Jij hebt dus verkering met DGK.quote:Op zondag 11 november 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is zeg maar net zoiets als een relatie of een huwelijk.....![]()
Wat kun jij toch prachtig scheldenquote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Gert het volgende:
Zo, na de OP van deze SC, toch de vorige SC ook maar even teruggelezen.![]()
Ik ga er maar niet op in, ook niet op wat insinuaties en halve waarheden aan mijn adres gericht.
Eén ding: PH5, zielig zuur stinkfossiel: ga je stoma ergens anders leeg gieten eikel.
Niet alleen jijquote:Op zondag 11 november 2007 20:06 schreef Veulen het volgende:
Hallo,
Ik ben even de vorige bij lezen... Volgens mij heb ik wat gemist
Tuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus met de storm mag ik lekker tegen je aan schurken????
Valt best mee.....ging allemaal zonder geschreeuw en streamlocks....quote:Op zondag 11 november 2007 20:06 schreef Veulen het volgende:
Hallo,
Streamlocks horen alleen bij geweld en censuur. Daar zijn we hier niet zo van.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Valt best mee.....ging allemaal zonder geschreeuw en streamlocks....
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vraag dan ook niet of je eerlijk tegen mij wil zijn, want dat interesseert me niet. Ik vind alleen dat je heel vreemd en aandachttrekkerig doet, en heel vaak een aanval op iemand verpakt in een halfslachtig excuus, en als je dan een weerwoord krijgt heel zielig gaat doen. That's it..quote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb problemen..................![]()
maar weet niiet wie je bentDus wi best eel eerlijk zijn, maar kan dat niet tegen een kloon
Vandaag geen gekniel en gebuig hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 20:06 schreef Veulen het volgende:
Hallo,
Natuurlijk, ieder mens heeft wel iets goed in zich. De een iets minder als de ander, helaasquote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar let op, hij doet dingen ook wél goed. Het is niet alleen maar kommer en kwel...
True, los van het feit dat "goed" niet altijd zo goed is als het lijkt. Slecht overigens ook niet....quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk, ieder mens heeft wel iets goed in zich. De een iets minder als de ander, helaas![]()
![]()
![]()
Ik haat Madonnaquote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PvirfVfFQuU
quote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh mén....wat kun jij zeuren. Ik vroeg alleen of je al verkering had......![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus met de storm mag ik lekker tegen je aan schurken????
Kun jij niet gewoon eens een beetje lief doen? Waarom zou er hier eentje weg moeten blijven, wat een nonsens toch.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
lobasca
Kun je niet gewoon weg blijven ?
Hier moest ik even over nadenkenquote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
True, los van het feit dat "goed" niet altijd zo goed is als het lijkt. Slecht overigens ook niet....
Ha, een COSser. Ik heb een vraag die jij misschien wel kunt beantwoorden. Hier maar vooral in de COS zeggen posters de laatste tijd vaak 'skattie' tegen elkaar. Ik ken dat alleen maar van Natasia. Heb ik het mis of heeft men dat van haar overgenomen.quote:
Wil jij niet zo generaliseren NMNS?quote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon eens een beetje lief doen? Waarom zou er hier eentje weg moeten blijven, wat een nonsens toch.
Vrouwen....wat zijn ze toch haatdragend....zucht.....![]()
![]()
![]()
Andersom, maar dat weet die oetlul niet.quote:Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waaaat !!!Heeft Gert de account van Cali gekaapt ?
![]()
Dit is de tweede keer dat ik je moet vragen mij er buiten te laten. Ik ben ook een vrouw maar herken mezelf niet in je generalisatie.quote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon eens een beetje lief doen? Waarom zou er hier eentje weg moeten blijven, wat een nonsens toch.
![]()
![]()
Wrom niet? Generiek is het wél zo volgens mij.......quote:Op zondag 11 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wil jij niet zo generaliseren NMNS?![]()
Dat is dan even vette pech voor je Disaan......ik vind vrouwen generiek haatdragend.quote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat ik je moet vragen mij er buiten te laten. Ik ben ook een vrouw maar herken mezelf niet in je generalisatie.
Does rustig meis.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
lobasca
Kun je niet gewoon weg blijven ?
Als je wat op een bepaalde vrouw hebt aan te merken, beperk je dan tot die vrouw.quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan even vette pech voor je Disaan......ik vind vrouwen generiek haatdragend.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, een COSser. Ik heb een vraag die jij misschien wel kunt beantwoorden. Hier maar vooral in de COS zeggen posters de laatste tijd vaak 'skattie' tegen elkaar. Ik ken dat alleen maar van Natasia. Heb ik het mis of heeft men dat van haar overgenomen.
Helemaal niet.quote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het niet over een bepaalde vrouw, ik heb het over alle.....quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je wat op een bepaalde vrouw hebt aan te merken, beperk je dan tot die vrouw.
Jij hebt kritiek op een bepaalde vrouw. Verzacht dat niet door alle vrouwen erbij te halen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bepaalde vrouw, ik heb het over alle.....
En dan heb je natuurlijk uitzonderingen die de regel bevestigen.....
Zou het? Ik dacht aan Natasia, die gebruikte het ook te pas en te onpas. Vandaar dat ik het maar een raar gezicht vind dat streamers elkaar er nu mee aansprekenquote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Skattie is men volgens mij gaan gebruiken omdat Nadia het zo vaak op de streams slingerde.
Geef die man toch geen reden.quote:Op zondag 11 november 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
Jij hebt kritiek op een bepaalde vrouw. Verzacht dat niet door alle vrouwen erbij te halen.
Hear, hear!quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je wat op een bepaalde vrouw hebt aan te merken, beperk je dan tot die vrouw.
Skattie......vind je het echt heel erg als ik over mijn eigen woorden gaquote:Op zondag 11 november 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt kritiek op een bepaalde vrouw. Verzacht dat niet door alle vrouwen erbij te halen.
Ja, soms is dat wel een minpuntje van hemquote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef die man toch geen reden.
Die maakt van voeren z'n vak![]()
Staat mij echt bij dat Naadje het om de vijf minuten zei, daarna is men het in de COS gaan gebruiken en heel af en toe ook in de SCquote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht aan Natasia, die gebruikte het ook te pas en te onpas. Vandaar dat ik het maar een raar gezicht vind dat streamers elkaar er nu mee aanspreken![]()
Eigenlijk is het dus gewoon een soort 'bier en tieten' dat ik ook wekenlang niet meer uit mijn hoofd kreegquote:Op zondag 11 november 2007 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staat mij echt bij dat Naadje het om de vijf minuten zei, daarna is men het in de COS gaan gebruiken en heel af en toe ook in de SC
Nee, dat ontkent NMNS, ik heb hem ook al eens van polariseren beschuldigd, maar dat was écht niet zoquote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef die man toch geen reden.
Die maakt van voeren z'n vak![]()
Waaaat, heeft ph52 het account van Cali gekraakt?quote:Op zondag 11 november 2007 20:28 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Andersom, maar dat weet die oetlul niet.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus gewoon een soort 'bier en tieten' dat ik ook wekenlang niet meer uit mijn hoofd kreeg![]()
Heel erg.quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alsof veulens dat erg vinden....
Die vind ik wel weer erg leukquote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof veulens dat erg vinden....
Gut ja, dát was het!quote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
Natasia zei dat skattie in het begin steeds, Nadia en Amanda dat toen over.
Waar het hart vol van is, zeggen ze dan. Mag je er nog komen?quote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik heb dat nog steeds in mijn hoofd. Afgelopen week zei ik het spontaan als antwoord op een vraag in een vergadering. Was een onzin vraag en het floepte er zo uit.....
![]()
NMNS is gewoon een beroepszuiger. Niet erg, die moeten we ook hebben. Later als ie groot is dan is het een miniatuur APK (of Gert)quote:Op zondag 11 november 2007 20:40 schreef beroepslurker het volgende:
Nee, dat ontkent NMNS, ik heb hem ook al eens van polariseren beschuldigd, maar dat was écht niet zo![]()
Weinig origineel, maar ik vergeef het je. Ik ben niet haatdragend.quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Talitha wat je doet, oh Talitha doe je goed.....
quote:Op zondag 11 november 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Gut ja, dát was het!
zucht.....................mannen..............ze zijn zo voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaaat, heeft ph52 het account van Cali gekraakt?![]()
Nee, dat probeer ik inderdaad niet te doen. Wat ik wel af en toe doe is proberen bij eenzelfde stroom van berichten, mensen, die over elkaar heen blijven buitelen en elkaar versterken, proberen de andere kant van het verhaal te laten zien. Dat alles met wisselend succes overigens.....quote:Op zondag 11 november 2007 20:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dat ontkent NMNS, ik heb hem ook al eens van polariseren beschuldigd, maar dat was écht niet zo![]()
Overigens mag je natuurlijk de woorden gebruiken die je wil.quote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Skattie......vind je het echt heel erg als ik over mijn eigen woorden ga![]()
nee !!!quote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Kleinzusje, wil je alsjeblieft ophouden met ruzie zoeken hier?
En wie wil je daar voor mee brengen om dat te regelen danquote:Op zondag 11 november 2007 20:45 schreef Talitha het volgende:
Inderdaad 'had'. Nu ben ik aan de beurt.![]()
Ik moet er zelfs komen.....quote:Op zondag 11 november 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, zeggen ze dan. Mag je er nog komen?
Tijd voor het woordenboek:quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat probeer ik inderdaad niet te doen. Wat ik wel af en toe doe is proberen bij eenzelfde stroom van berichten, mensen, die over elkaar heen blijven buitelen en elkaar versterken, proberen de andere kant van het verhaal te laten zien. Dat alles met wisselend succes overigens.....Enne, niet dat het ook maar één moer uitmaakt.
en dit is wel echt waar
quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee !!!
Vraag maar een permban voor me aan![]()
HasdLobasca al in de FB gezet, dus grijp ke kans............................... ff met een AD mailen en hup......................... jullie zijn van me af![]()
Veel suuces![]()
Nobel streven van je NMNS, maar soms zit er geen andere kant aan het verhaal, (douche-scène, schoppen) en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat veel van je commentaren op Huub voortkomen uit een grondige hekel aan hem, dus sowieso gekleurd door je eigen aversie t.a.v. hem....quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik inderdaad niet te doen. Wat ik wel af en toe doe is proberen bij eenzelfde stroom van berichten, mensen, die over elkaar heen blijven buitelen en elkaar versterken, proberen de andere kant van het verhaal te laten zien. Dat alles met wisselend succes overigens.....Enne, niet dat het ook maar één moer uitmaakt.
en dit is wel echt waar
Kom nou, alsof jij weg mag.quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
nee !!!
HasdLobasca al in de FB gezet, dus grijp ke kans............................... ff met een AD mailen en hup......................... jullie zijn van me af![]()
Veel suuces![]()
Oi, da's niet lief.quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee !!!
Veel suuces![]()
Ik neem aan dat je meerdere malen hebt kunnen lezen over hoe ik denk over Brians acties? Zo niet, dan moet je de Cossen even terugbladeren.....quote:Op zondag 11 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nobel streven van je NMNS, maar soms zit er geen andere kant aan het verhaal, (douche-scène, schoppen) en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat veel van je commentaren op Huub voortkomen uit een grondige hekel aan hem, dus sowieso gekleurd door je eigen aversie t.a.v. hem....![]()
NMNS heeft volgens mij geen echte hekel aan Huub, hij gaat gewoon graag tegen de massa in.quote:Op zondag 11 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Nobel streven van je NMNS, maar soms zit er geen andere kant aan het verhaal, (douche-scène, schoppen) en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat veel van je commentaren op Huub voortkomen uit een grondige hekel aan hem, dus sowieso gekleurd door je eigen aversie t.a.v. hem....![]()
euh.....Kleinzusje....succes is met dubbel c en niet dubbel uquote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee !!!
Veel suuces![]()
Sex met dieren is in Nederland verboden en er is geen uitzondering voor mieren gemaaktquote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef Calimero_31 het volgende:
euh.....Kleinzusje....succes is met dubbel c en niet dubbel u![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hKqbsKwMQ_Y
Sex met dieren verboden? Volgens mij niet of heb ik iets gemist de laatste tijd?quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sex met dieren is in Nederland verboden en er is geen uitzondering voor mieren gemaakt![]()
Niet naja, kon het proberen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sex met dieren verboden? Volgens mij niet of heb ik iets gemist de laatste tijd?
Lief, ik ben te kwaad om op mn speliing te lettenquote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag je om hier geen ruzie meer te komen zoeken.quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee !!!
Veel suuces![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hKqbsKwMQ_Y
quote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liief, ik ben te kwaad om op mn speliing te letten![]()
De mod' en Ada doen maar waar ze goed in ziijn.......................... veel geluk en Gert, doe je best................ gaat zeker lukken om kleinzusje voor altijs kwijt raken![]()
Prima !!! zegt me gennoeg over her geile blauwe kleurtje, vriendjespolitiek en voorkeur![]()
![]()
![]()
Probeer je mij nu een ban aan te smeren omdat ik het woord 'zucht' heb gepost in een sporttopic?quote:Op zondag 11 november 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
En als je van mening bent dat APK of iemand anders je dáár lastig valt, kaart het dan dáár aan.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liief, ik ben te kwaad om op mn speliing te letten![]()
De mod' en Ada doen maar waar ze goed in ziijn.......................... veel geluk en Gert, doe je best................ gaat zeker lukken om kleinzusje voor altijs kwijt raken![]()
Prima !!! zegt me genoeg over her geile blauwe kleurtje, vriendjespolitiek en voorkeur![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee !!!
Had Lobasca al in de FB gezet, dus grijp ke kans............................... ff met een AD mailen en hup......................... jullie zijn van me af![]()
Veel suuces![]()
Meis heeft het zin om je zo te verzetten tegen Gert? Ik bedoel die is ook alleen maar wie die is, een menselijk karakter met redelijk wat foutjes. Net als jij en ik. Zelfde telt voor Apk en Lobasca als die andere 'klieren'. Als ze je komen pesten maak je ze toch even af met feiten en dingen. Daar was jij toch goed inquote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ja hoor, heb ik allemaal gelezen, en je hebt ook je afkeer uitgesproken over de acties van Brian, maar het gaat mij méér over je afkeer van Huub, die je telkens naar voren brengt als iedereen weer boos is op Brian, dat dus.quote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meerdere malen hebt kunnen lezen over hoe ik denk over Brians acties? Zo niet, dan moet je de Cossen even terugbladeren.....
Waarom doe jij eigenlijk zulke dingen?quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef APK het volgende:
Probeer je mij nu een ban aan te smeren omdat ik het woord 'zucht' heb gepost in een sporttopic?![]()
"van mening bent" ?quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer je mij nu een ban aan te smeren omdat ik het woord 'zucht' heb gepost in een sporttopic?![]()
Ben jij al klaar met de vloer?quote:Op zondag 11 november 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik niet maandelijks ongesteld hoef te worden. Wat een ramp toch....
Komende week Lobasca natuurlijk weer.......![]()
Heb jij dan al iemand gevonden die me kan dwingenquote:
Ben jij hier aangenomen als spellingcontrole?quote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat jij met je 60 jaar nog geen vrouw hebt gevondenquote:Op zondag 11 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik niet maandelijks ongesteld hoef te worden. Wat een ramp toch....
Komende week Lobasca natuurlijk weer.......![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat jij met je 60 jaar nog geen vrouw hebt gevonden![]()
Ben jij NMNS aan het bekeren?quote:Op zondag 11 november 2007 21:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ik allemaal gelezen, en je hebt ook je afkeer uitgesproken over de acties van Brian, maar het gaat mij méér over je afkeer van Huub, die je telkens naar voren brengt als iedereen weer boos is op Brian, dat dus.
Ga jij nou maar lekker op het subforum voor dyslectische ponyfans posten en je niet bemoeien met dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 21:19 schreef Veulen het volgende:
Waarom doe jij eigenlijk zulke dingen?
Verzet jij je altijd zo tegen mensen die lol hebben?
quote:Op zondag 11 november 2007 21:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij dan al iemand gevonden die me kan dwingen![]()
Kijk, zó kan het dus ook, niets van gemerkt, geen stemmingswisseling, nietsquote:
Alsof die penalty voor dat puisterige lijk met vallende ziekte terecht was.quote:Op zondag 11 november 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
Jankerd, je mag je handen dichtknijpen met dat Slory-graspolletje.![]()
Wil je dat mij eens uitleggen asjeblief......het is nog niet te laat.....of wel....quote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf vanquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kijk, zó kan het dus ook, niets van gemerkt, geen stemmingswisseling, nietsvrolijk als altijd...
quote:
Niet zo snel opgeven....anders moet IK hem weer troostenquote:Op zondag 11 november 2007 21:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kleine poging, maar gaat niet lukken, kansloze missie...
Ben ook bang dat het vergeefse moeite is. Maar ik waardeer je inzet......quote:Op zondag 11 november 2007 21:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kleine poging, maar gaat niet lukken, kansloze missie...
Beschouw die vraag van mij of je al verkering hebt maar als niet gesteld NMNSquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kijk, zó kan het dus ook, niets van gemerkt, geen stemmingswisseling, nietsvrolijk als altijd...
Oh dus je mag alleen posten op plekken waar je verstand van hebt? Wat doe jij hier dan? Jij hebt nergens verstand van.quote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef APK het volgende:
Ga jij nou maar lekker op het subforum voor dyslectische ponyfans posten en je niet bemoeien met dingen waar je geen verstand van hebt.
Veel te laat. Mannen zoals jij komen alleen nog maar aan de bak in een goed homocafe. Daar waar geen vrouwen zijn waar niks mee kan.quote:Op zondag 11 november 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wil je dat mij eens uitleggen asjeblief......het is nog niet te laat.....of wel....![]()
Ik ben helemaal geen 60.....quote:Op zondag 11 november 2007 21:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Beschouw die vraag van mij of je al verkering hebt maar als niet gesteld NMNSNo offence, maar een klein tikje te oud voor mij...
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgIquote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veel te laat. Mannen zoals jij komen alleen nog maar aan de bak in een goed homocafe. Daar waar geen vrouwen zijn waar niks mee kan.
Probeer dit soort opmerkingen morgenochtend eens op het schoolplein van een lagere school, misschien dat ze daar onder de indruk zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:29 schreef Veulen het volgende:
Oh dus je mag alleen posten op plekken waar je verstand van hebt? Wat doe jij hier dan? Jij hebt nergens verstand van.
Bijnaquote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben helemaal geen 60.....![]()
kut veulen ook!
Nee dankje.quote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
Je vervalt in herhalingenquote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef APK het volgende:
Probeer dit soort opmerkingen morgenochtend eens op het schoolplein van een lagere school, misschien dat ze daar onder de indruk zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |