Hoe knapquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef qu63 het volgende:
Boem!
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.quote:
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.
Ik zeg, een pint op Dick Advocaatquote:Het is vrij zeldzaam dat een trainer in drie verschillende landen met een ploeg de nationale voetbalcompetitie wint.
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.quote:Op zondag 11 november 2007 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo? [afbeelding]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
De russen zijn verslagenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De russen zijn verslagenhet hoeft niet meer zo nodig
In 1940 zijn ook nog kanonnen uit de tijd van Napoleon ingezet, en dat hebben we uiteindelijk ook gewonnenquote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
ik vind t zowieso raar dat steeds dingen bewaard werden voor als de oorlog komt. en dat t nu allemaal weggedaan word etc. Maar wie zegt dat neit een of andere geestverlatende-idioot t in zijn kop haalt om hier toch weer oorlogje te gaan spelen?
Wat moet je dan?
Ja.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo? [afbeelding]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
Dat ook.quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je stinkt zelf [afbeelding]
JSF?quote:Op zondag 11 november 2007 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
[..]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellen
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Joint Strike Fighter.
De veel te dure tegenhanger van de Eurofighter Typhoon.
De Lockheed F117quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |