Was wel een beetje te verwachten. Vooral in de 1e quiz zaten de bekenden zoals Boes, Smurfen, Friends, GTST, Simpsons, Flintstones etc. Nu is het wat pittiger, maar alle titels zijn denk ik wel bekend qua naam en zeker weten hier in NL op TV geweest of in de bioscoop geweestquote:Op zondag 11 november 2007 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bang dat ik deze keer moet laten schieten. Na twintig tunes random te hebben gekozen, wist ik er geeneen.
De naam/antwoord misschien wel, maar niet hetzelfde geluidquote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kan het zijn dat er enkele tussen zitten die al in een eerdere editie zijn voorgekomen?
Mwa wij (Vaduz en ik) hebben er momenteel ca 35. Maar wij zijn dan ook geen experts te noemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
En hoe gaat-ie? Te doen?
Het is in de DTIDC wel altijd aardig dat je daardoor wat meer zin krijgt nog net even verder te zoeken zeg maar...quote:Op donderdag 15 november 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
Ik kan dit keer ook doen zoals bij de Dance Contest die in MUZ loopt. Daar wordt na een inzending verteld welke fouten je hebt en dan kun je nog 1x aanpassen.
Gewoon beginnenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:12 schreef dndiek het volgende:
Ik heb zo'n idee dat als ik er eenmaal aan begin dat die tunes door mijn hoofd gaan spoken als ik het niet weet
irritante gedachte
Het is veel te moeilijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef RayMania het volgende:
Jullie overladen mij wel met inzendingen, kan het nakijken amper bijhouden.
Och, is niks aan te doen. Eerste twee keren ging het goed, maar nu was het gewoon moeilijker. Dat schrikt af. Volgende keer weer beter als ik iets anders op poten zetquote:Op zondag 2 december 2007 23:29 schreef Colplay het volgende:
Vind het voor jou wel jammer. Veel tijd in gestoken en dan zo weinig inzendingen. Maar als de antwoorden er morgen zijn, wil het morgenavond nog wel even proberen.
quote:Op zondag 30 december 2007 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe zou het hier toch ooit mee afgelopen zijn??
Dat snap ik volledig. Ik heb het bestand uberhaupt veel te laat gedownload, maar ik vond het geweldig om te doen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef RayMania het volgende:
Zal van de week alle drie de inzendingen eens nakijken.
Door deze niet succesvolle editie was mijn enthousiasme ook wat gedaald.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef Coen_V het volgende:
Ik hoop toch wel dat de antwoorden nog eens komen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:
Hier zijn de antwoorden in alfabetische volgorde.
Ik zal zaterdag zeggen welk antwoord bij welk nummer hoort en welke hints erin zaten.
De uitslag van de massaal binnengestroomde inzendingen () zal dan ook komen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef RayMania het volgende:
Zal van de week alle drie de inzendingen eens nakijken.
Door deze niet succesvolle editie was mijn enthousiasme ook wat gedaald.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
Deze week.
De antwoorden staan er alquote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
aangezien er nog geen uitslag is mag ik dan nog mee doen?
maar die heeft iedereen gekregen en er staat niet waar welk antwoord moet. en ik heb die lijst ook niet gelezenquote:
Je moest de antwoorden opsturen ver voordat ze uiteindelijk hier geplaatst zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die heeft iedereen gekregen en er staat niet waar welk antwoord moet. en ik heb die lijst ook niet gelezen
Je kan toch ook gewoon meedoen zonder iets in te sturen?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
aangezien er nog geen uitslag is mag ik dan nog mee doen?
Heb graag officiele herkennig van mijn deelnamequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef Coen_V het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon meedoen zonder iets in te sturen?
Ik wacht ook op de uitslag, heb mijn lijstje hier liggen.
De uitslag komt toch nog wel, RayMania?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |