Amanda zei gisteren al dat ze een halve meter afstand moeten houden waar Nadia bij zat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er degene die fysiek geweld heeft uitgelokt vervangen gaat worden, dan zouden dat Amanda en Nadia zijn. En daar geloof ik ik dus helemaal niet in![]()
Al mijn caps, filmpjes en geluidjes zijn volledig ontdaan van enige auteursrechten.....quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen Tshirt van laten maken en er voor Huub en Jaap eentje opsturen![]()
Dat denk ik ook en daar denk ik wel meer over.quote:Op zondag 11 november 2007 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze anders nergens meer recht op hebben...
Ik denk dan ook dat Sylvia thuis zit omdat ze niet mee wilde werken met achter..
Brian heeft al eerder gezegd: "No matter what, altijd blijven ontkennen".quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef kybe het volgende:
Brian heeft het altijd over fysiek geweld van anderen.Huub heeft het over fysiek geweld van anderen maar geeft tenminste ook toe wat hij zelf heeft gedaan.Ik heb Brian nog nooit toe horen geven dat hij zelf de fout is ingegaan.
dat vind ik ook !!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 17:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nooit maken. Als de febo denkt dit te kunnen doen en morgen de regels niet juist toepast en alleen afgelopen vrijdag bekijkt ben ik bereid om naar Eemnes te komen en mijn agressie eens flink te botvieren op die kut villa. Genoeg is genoeg.
Dat is allang uit, ze is blut en wil alleen nog geinterviewd worden als er geld tegen over staat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef arneaux het volgende:
Met r miljonair wellicht.
Zie je die krijskut al zitten in een gondel door de grachten daar?quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het dreams, die zgn miljonair Tjeerd is hem allang weer gepeerd.![]()
Vertel !quote:Op zondag 11 november 2007 17:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en daar denk ik wel meer over.
Voor mij hebben ook Huub en Lieke daar een aandeel ingehad. Dus breek me de bek niet open....![]()
Geen duif meer te vinden op het San Marco-plein als zij daar isquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Zie je die krijskut al zitten in een gondel door de grachten daar?![]()
Daar komen ze niet mee weg. Er was tegen nadia meerdere keren gezecht "raak haar niet aan", "en wat als ik dat wel doe?" zei naad en toen deed ze het ook.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Amanda zei gisteren al dat ze een halve meter afstand moeten houden waar Nadia bij zat.
Nadia raakte Lieke gewoon aan en ze zat bijna op schoot.
Nu zullen ze wel gaan zeggen ja maar Lieke raakte mijn ook aan en toen brak de hel los.
Hij rapt het zelfs: Zo nu en dan schud ik de hand met de regels maar toch win ik de pegels.quote:Op zondag 11 november 2007 17:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft al eerder gezegd: "No matter what, altijd blijven ontkennen".
Ach, ze hoeft maar 1x die slasmoel open te trekken en de toren van Pisa staat weer rechtop !!quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Zie je die krijskut al zitten in een gondel door de grachten daar?![]()
Amanda is alvast bezig met haar afscheidsconcert.quote:Op zondag 11 november 2007 17:36 schreef Dark het volgende:
Als ik zo naar de beelden van A en B kijk, zien ze er niet al te vrolijk uit.
Daarom is het een waardeloos systeem.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, voor de Febo is het wel lekker, maar het gaat mij om de hooligan die niet wint en dus geen pijn voelt van een boete van b.v. vijf ton die hij/zij toch niet hoeft te betalen.
Hoezo slachtoffer ? Zo ziet zij het ook niet. Ze heeft zelfs haar excuses aangeboden aan Brian en heeft beloofd nooooit meer shotjes te nemenquote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Iedereen vindt het schandalig wat Brian heeft gedaan met dat douchewandje.
Maar over het slachtoffer Amanda hoor ik weinig.
Als ik hoor wat voor jeugd zij gehad heeft, dan heb ik groot respect voor de manier waarmee ze onverstoorbaar doorgaat met leven bij alle tegenslagen die ze heeft gehad. Ze is de nuchterste van allemaal daar.![]()
En ondertussen speelt ze al hartstikke leuk piano
En dat wou ik nog ff kwijt![]()
Nou je kunt er wel een grotere differentiele vergelijking op los laten hoor, dan die bos bloemen, want weggaan doen ze doen toch niet.quote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als het morgen zo mocht zijn dat Brrr en Amandel en die andere slet er uit gegooid worden, dan stuur ik een bos bloemen naar pannekoek.
Toch wel toepasselijk wat ze speelt: Mad World.quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef Clank het volgende:
Het muziekboek ligt open terwijl Amanda piano speelt.. maar ze kijkt er niet één keer naar.
Amanda over de zeik over haar bontje En Huub zegt het nog, ga jij maar lekker naar huis, maar nee, de snol zit er nogquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom is het een waardeloos systeem.
Dreanboy haalde het ook al aan.... Ze hadden verplicht een meter bij elkaar uit de buurt moeten blijven als iemand daarom zou vragen (personal space) bij overtreding daarvan zou een boete gegeven kunnen worden. Fysiek geweld blijft gewoon exit.
Maar wat zie je nu gebeuren het boetesysteem wordt door de febo keihard misbruikt voor onbenulligheden. Het ongevraagd gebruiken van een oogpotlood, het verscheuren van een kaart, het gooien van een oorbel. Als het maar TV maakt. Dat de bestrafte wannabees compleet gefrustreerd raken is niet meer dan logisch omdat ze onterrecht zijn.
Verder vind ik ook die regel van persoonlijke bezittingen de grootste flauwekul.... Dat Amanda daar niet overkan is haar probleem en het is schandalig dat voor haar die regel is aangepast. Ik zie d'r nog die bak koffie gooien omdat Huub aan d'r bontje had gezeten.
Of misschien heeft ze wel moeten leren doorgaan met tegenslagen omdat, als ze zich dat allemaal aan zou trekken wat ze over zich heen heeft gehad, ze nu ergens bibberend in een kliniek zou zitten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo slachtoffer ? Zo ziet zij het ook niet. Ze heeft zelfs haar excuses aangeboden aan Brian en heeft beloofd nooooit meer shotjes te nemen![]()
Ze heeft gewoon zo'n bord voor d'r kop dat ze gewoonweg niet snapt wat haar overkomt en vind het allemaal maar normaal.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, ze hoeft maar 1x die slasmoel open te trekken en de toren van Pisa staat weer rechtop !!
Hierin vind ik dat de febo een beslissing had moeten maken en niet bij het slachtoffer kan neerleggen. Fysiek geweld is gewoon exit. De regels zijn duidelijk daarin. Misschien is de liefde tussen hun echt maar ik zie voornamelijk loverboy praktijken. Hoezo kun je dan het slachtoffer laten beslissen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Als ik hoor wat voor jeugd zij gehad heeft, dan heb ik groot respect voor de manier waarmee ze onverstoorbaar doorgaat met leven bij alle tegenslagen die ze heeft gehad. Ze is de nuchterste van allemaal daar.![]()
Waarom denk je dat Ivar iedere maandag in een deuk ligt?quote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef schatje het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je noten leest i.p.v. uit het hoofd te leren?
quote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als het morgen zo mocht zijn dat Brrr en Amandel en die andere slet er uit gegooid worden, dan stuur ik een bos bloemen naar pannekoek.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou je kunt er wel een grotere differentiele vergelijking op los laten hoor, dan die bos bloemen, want weggaan doen ze doen toch niet.
Dit was een regelrechte exit maar Flens kon haar niet missen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda over de zeik over haar bontje En Huub zegt het nog, ga jij maar lekker naar huis, maar nee, de snol zit er nog![]()
Ik ben meer geinteresseerd in je tegenactie wanneer het niet gebeurd...quote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
hoe nuchter ben je als je de man die je alle muren van de douchecabine heeft laten voelenquote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Dat zeg ik ook niet dat het slachtoffer moet beslissen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Hierin vind ik dat de febo een beslissing had moeten maken en niet bij het slachtoffer kan neerleggen. Fysiek geweld is gewoon exit. De regels zijn duidelijk daarin. Misschien is de liefde tussen hun echt maar ik zie voornamelijk loverboy praktijken. Hoezo kun je dan het slachtoffer laten beslissen?
Ik ben al zo ver geconditioneerd, dat ik waarschijnlijk een paar hele boze opmerkingen post.quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben meer geinteresseerd in je tegenactie wanneer het niet gebeurd...![]()
Dan krijgt ze vast een vingerplantje.quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben meer geinteresseerd in je tegenactie wanneer het niet gebeurd...![]()
Of een brief. Is het trouwens moeilijk om aan Antrax te komen hier in Nederland?quote:Op zondag 11 november 2007 17:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast een vingerplantje.
Sorry maar ik zit vandaag in de zeik de febo zo veel mogelijk af modus....quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet dat het slachtoffer moet beslissen.
Ik ben het eens met wat je zegt. Achter had hier hard moeten ingrijpen. Ik kan me niet voorstellen dat daar niet 1 vrouw achter werkt die dit allemaal maar prima vindt.![]()
Geen idee.quote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een brief. Is het trouwens moeilijk om aan Antrax te komen hier in Nederland?![]()
Brian doet nooit watquote:Op zondag 11 november 2007 17:52 schreef SIRA het volgende:
Brian zegt nu dat Huub tegen iedereen heeft toegegeven dat ie Brian gehoekt heeft.
Zal het dan toch exit Huub worden ??
St. Brian mag natuurlijk blijven, die stond nl alleen maar met zijn armen boven zijn hoofd.![]()
Brian wil zo graag alleenstaande moeders helpen en kinderen met zijn aankomende stichting Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef kybe het volgende:
Brian heeft het altijd over fysiek geweld van anderen
Ik heb Brian nog nooit toe horen geven dat hij zelf de fout is ingegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |