De QRA taak ligt bij vliegbasis Leeuwarden. Dus alleen daar staan 2 F-16´s 24/7 paraat, volgetankt en bewapend.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef Caesu het volgende:
hadden ze niet op kunnen stijgen van soesterberg of gilze-rijen.
Lekker steenkolen Engels.quote:Op zondag 11 november 2007 16:58 schreef Razor21 het volgende:
Hier de geluidsopname van de piloten en de toren
http://www.milspotters.nl/dl.php?id=170
Nee, na deze knal niet meer...!quote:Op zondag 11 november 2007 16:01 schreef quirina het volgende:
Het is vast de kruitfabriek in Muiden
( oh nee die bestaat niet meer)
Oooh, dan baal je echt.quote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje teletekst zegt dat er ook ruiten gesneuvelt zijn (mooi woord gesneuvelt)
Dat is vervelend met dit weer
Je hebt diarree en je hebt het opgevangen in een bord?quote:
nvmquote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef Caesu het volgende:
Ik dacht dat ze op volkel ook twee kisten paraat hadden staan?quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De QRA taak ligt bij vliegbasis Leeuwarden. Dus alleen daar staan 2 F-16´s 24/7 paraat, volgetankt en bewapend.
http://www.nvm.nl/ ?quote:
ja viel mij ook al opquote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef NJlo het volgende:
Hoop Bussumers hier trouwens
Er zijn maar 2 van die basissenquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef dubidub het volgende:
Westland niets gehoord. Vind het een beetje raar dat je f16's in het noorden des lands laat opstijgen om halverwege het land iets te onderscheppen.
Maak dat de kat wijs.quote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
is met opzet om het duidelijker te maken via radio
Enige wat ik in Gouda hoorde voor klappen waren josti's met stenenquote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gouda hier. Ik dacht dat een of andere klapperjosti een lawinepijl in een put had gegooid.![]()
Volgens mij was dat de helikopter die de Ajax trein moest volgen die jij bedoeld?quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef Caesu het volgende:
toch wel een beetje trage actie van de luchtmacht.
helikopter vliegt bij gouda, f16's komen eraan - helikopter landt inmiddels bij bergen op zoom.
als er een gifgas inzat was de hele zuidelijk randstad in gevaar gelopen.
paar weken geleden kwamen belgische f16's in actie omdat een vliegtuig boven de biesbosch niet reageerde op de luchtverkeersleiding.
Ik heb ff die teletekstpagina weggehaald want het bericht was veranderd.quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
-Nieuwsbericht veranderd-
Ik ben blij dat ik het niet gehoord heb, aangezien ik heel snel schrik.
Volkel heeft het dit jaar voor een paar weken overgenomen van Leeuwarden, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op volkel ook twee kisten paraat hadden staan?
dat is Prandtl-Glauert singularity wat je om de vliegtuigen heen ziet, meestal is dat vlak voor ze door de geluidsbarierre heen gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand hier het youtube filmpje gezien van F16's die door de barriere heen gaan? wel mega vet
Link?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand hier het youtube filmpje gezien van F16's die door de barriere heen gaan? wel mega vet
''midden nederland''quote:
dat is een F-14quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_twee_f_16_s.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |