Wat een frustratie allemaal, wel logisch natuurlijk, maar op basis van het spelbeeld is een punt voor Ajax meer een gewonnen punt dan twee verloren punten tochquote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie hebben ook extreme mazzel gehad. Zoals ik al zei, behoudens de 2 kansen van Slory heeft Feyenoord geen enkele verschrikkelijk grote kans gehad. Gevaarlijk tot de 16, veel beter op het middenveld in de 1e helft & met 10 tegen 11.
En dan nog mochten jullie in je handen knijpen met die 2-2
De topictitel zegt genoegquote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.
Je kan heel luchtig over die penalty doen, zou ik misschien andersom ook doen, maar het feit is dat f'noord het punt te danken heeft aan de scheids.
Op basis van het spelbeeld win je geen wedstrijden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een frustratie allemaal, wel logisch natuurlijk, maar op basis van het spelbeeld is een punt voor Ajax meer een gewonnen punt dan twee verloren punten toch?
Dat Feyenoord het te danken heeft aan de scheids is zo, maar dan nog vind ik dat niet zo boeiend aangezien Feyenoord zonder die penalty denk ik ook wel de 2-2 had gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.
Je kan heel luchtig over die penalty doen, zou ik misschien andersom ook doen, maar het feit is dat f'noord het punt te danken heeft aan de scheids.
Waarom denk je dat? De 3-2 was waarschijnlijker dan de 2-2, en die 2-2 kregen jullie al in de schoot geworpen. De 3-2 konden jullie op eigen kracht niet maken, dus waarom de 2-2 wel?quote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het te danken heeft aan de scheids is zo, maar dan nog vind ik dat niet zo boeiend aangezien Feyenoord zonder die penalty denk ik ook wel de 2-2 had gemaakt.
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.quote:Op zondag 11 november 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Op basis van het spelbeeld win je geen wedstrijden.
Geloof dat maar lekker, voorlopig moeten jullie nog lekker naar Amsterdam komen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.
Nou, ik vond een 2-2 waarschijnlijker dan 3-2. Ajax was in de aanval zo onmachtig, die twee goals van Ajax waren nou ook niet echt mooi uitgespeelde aanvallen ofzo. Zeker de goal van De Jong was een kadootje.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De 3-2 was waarschijnlijker dan de 2-2, en die 2-2 kregen jullie al in de schoot geworpen. De 3-2 konden jullie op eigen kracht niet maken, dus waarom de 2-2 wel?
Hou oud is hij nou helemaal? En hij scoort makkelijk wat erg mooi meegenomen is bij een middenvelder.quote:Op zondag 11 november 2007 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Siem speelde kut vandaag, afwachtend, niet hard genoeg nog, ja hij scoort wel maargoed verder liep ie nogal te kloten vond ik.
Dat maakt niet uit, maar hij speelde vandaag niet bestquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hou oud is hij nou helemaal? En hij scoort makkelijk wat erg mooi meegenomen is bij een middenvelder.
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.
Dat lijkt me wel een juiste conclusie.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.
quote:gvd kankerzooi, heb er totaal geen andere woorden voor. ajax heeft totaal 15 min gevoetbalt, voor de rust hadden we gewoon al met 4/5-0 voor moeten staan. als je zoooooveel kansen mist, incl die van Slory roep je het op jezelf af. Zonde, ZONDE dat we niet die 3 punten hebben door gepruts met de afmaak. en mja die pingel bij Mols, als die niet gegeven werdt had ie hem later gegeven voor die overtreding van urby dus zoveel maakt dat ook weer niet uit. Overigens echt ZIELIG dat joden publiek. hele wedstrijd hun teringbek dicht, scoren, 1 min t zelfde liedje zingen, wordt het 2-2 en ze zijn weer stil , leuk hé die successupporters. Slory krijgt van mij vandaag een 1! hoe kun je dat verprutsen. joden mogen blij zijn met 1 punt.
Aan de ene kant was een gelijkspel wel terecht, omdat Feyenoord het verzuimde om te scoren en Ajax naar een dikke nederlaag te schieten.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.
Ach, als wij ze vorig jaar allemaal maakten(kansen) dan was het vorig jaar 0-10quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Aan de ene kant was een gelijkspel wel terecht, omdat Feyenoord het verzuimde om te scoren en Ajax naar een dikke nederlaag te schieten.
Aan de andere kant was het veldspel van Feyenoord gewoon klassen beter, we wonnen alles duels, het hele middenveld van Ajax werd overklast en Feyenoord kreeg zoveel kansen dat ze er wel minimaal 6 in hadden kunnen schieten.
Moeilijk te zeggen, ik ben in elk geval niet tevreden.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |