Ja die maten van me kwamen pas om half 10 op Bijlmerquote:Op zondag 11 november 2007 17:23 schreef PLAE@ het volgende:
Pauper Jasper, jezelf niet eens de 1e trein in kunnen duwen?
Klopt, maargoed Klaas moet die bal gewoon maken, dan lopen we 20 minuten te feesten hehequote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jasza bezoekt ook eens een uitwedstrijd
Maarja, teringzooi. Beroofd van de overwinning. Toch geen goed gevoel over.
Dat laatste hier ook idd, 2 uurtjes slaap is niet alles hehequote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Silenus het volgende:
Ik heb me de 1e trein in laten duwen, er stond een bolle achter me die me bijna door het poortje perforeerde. Op zich geen ramp, ik was nog bezopen en kon amper op m'n poten staan.
En nu ben ik thuis en totally wasted.
pleur op man je kan wel provoceren maar zulke mensen geven juist geen actionquote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
BJ wat was nou de beste lekkerste man op het veld in jouw ogen?
Boehoequote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die belg heeft f'noord 1 punt gegeven!.
Je kan beter zijn, maar je moet zelf scoren en niet een schijtbelg je laten helpen...
OMGquote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die belg heeft f'noord 1 punt gegeven!.
Je kan beter zijn, maar je moet zelf scoren en niet een schijtbelg je laten helpen...
Ja, dat wel, maar waar gaat het om? Om doelpunten en daar had Ajax er 2 van en jullie maar 1. Die lelijke Lucius mist verdomme ook nog en het is dat Gabri net te laat startte.quote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boehoe. Feyenoord was gewoon beter.
Die 4 keer dat Ajax over de middenlijn was gekomen deden ze het idd vrij aardigquote:Op zondag 11 november 2007 18:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar waar gaat het om? Om doelpunten en daar had Ajax er 2 van en jullie maar 1. Die lelijke Lucius mist verdomme ook nog en het is dat Gabri net te laat startte.
En van wegspelen is al helemaal geen sprake zeg, jullie hadden een overwicht op het middenveld, maar Ajax was aanvallend niet de mindere. Dat die Slory nou 2 kansen mist, dat is jullie eigen schuld. Dat die Belg zich liet intimideren door de Kuip was zijn falen.
Het is dat PSV ook gelijk speelt anders was ik helemaal pissig geweest op die grafbelg...
Siem speelde kut vandaag, afwachtend, niet hard genoeg nog, ja hij scoort wel maargoed verder liep ie nogal te kloten vond ik.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef BonJovi het volgende:
Davids, Leonardo en Vermaelen hopelijk aan het eind van deze maand terug![]()
en Steek en Siem zijn helden
Mooi dat je daar nog even over begint. Suarez kreeg van die zwakzinnige tering belg meteen een gele kaart omdat ie viel in de 16, hij werd gewoon neergelgd, maar omdat hij Suarez was, puur op "instructie". Geeft mooi aan wat een waardeloze lafhartige hond hij is. Maar wees blij dat jullie voor het eerst in jaren weer eens ietsjes beter waren hoor, knap tegen 10 man en een verzwakt Ajax. Wees trots op dat ene onterecht verkregen puntjequote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Jullie hebben gewoon extreme mazzel gehad vandaag, ga nou niet alles op 1 blunder van de scheids gooien.
En houden jullie je nou maar stil, de schwalbekoning speelt bij jullie.
Kan je nagaan en dan nog 2-2 maken, hoe waardeloos waren jullie dan eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2007 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 4 keer dat Ajax over de middenlijn was gekomen deden ze het idd vrij aardig.
Een punt vind ik op basis van het spelbeeld nog een beetje weinig voor Feyenoord. Tegen 10 man creëerde Feyenoord overigens rond het eind van de wedstrijd twee 100% kansen, die hadden er ook gewoon ingemoeten. Dat Slory ze er dan niet inschiet kan je Feyenoord verder niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nagaan en dan nog 2-2 maken, hoe waardeloos waren jullie dan eigenlijk?
komop, f'noord was beter, maar 2-2 was teveel. Ajax is genaaid, klaar.
Jullie hebben ook extreme mazzel gehad. Zoals ik al zei, behoudens de 2 kansen van Slory heeft Feyenoord geen enkele verschrikkelijk grote kans gehad. Gevaarlijk tot de 16, veel beter op het middenveld in de 1e helft & met 10 tegen 11.quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Jullie hebben gewoon extreme mazzel gehad vandaag, ga nou niet alles op 1 blunder van de scheids gooien.
En houden jullie je nou maar stil, de schwalbekoning speelt bij jullie.
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 18:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een punt vind ik op basis van het spelbeeld nog een beetje weinig voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |