Toen was het al zwart voor me ogen dus ik kreeg het niet mee. Me vriendin moest me weer terug op aarde brengen....quote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat had ik twee keer bij die acties van geweldenaar Slory![]()
joh.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef dronkeykong het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat Bossen beter fluit bij psv...
quote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme tering ogararu vies vuil tering mietje, ga gewoon lopen kankeren op dat middenveld ipv in de kleedkamer zitten maakt dat nou uit!
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zittenquote:
Ik bedoel dat die de wedstrijd wel laat gaan en geen kaarten trekt zoals die kutbelgquote:
Ja, lekker met een hersenschudding. Heft 'ie daarna de buitenspelval op omdat hij er niet helemaal bij is, dan is 'ie ook ineens weer een kutspeler. Ga toch weg man, kanker lekker op Luque en Suarez die elkaar in de kleedkamer naar de strot vliegen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zitten
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef zjroentje het volgende:
Ik kneep 'm wel ff toen Van der Wiel er af moest. Oh noes, nu kan Colin er wel eens inkomen.
Prachtig dat Koster dan gewoon een aanvallende middenvelder inbrengt.![]()
Die wissel zorgde wel voor de 1-1, maargoed.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |