Tegen Twente is het vreemd, maar tegen De Graafschap en Excelsior toch niet? Ajax is toch een voetballende ploeg met een 3-mans middenveld en zelfs nog 3 man daarvoor. Dan heeft Feyenoord veel meer ruimte om te voetballen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik vond het verfrissend om te zien dat dat goed ging bij Feyenoord. En ook vreemd want tegen Excelsior, De Graafschap en Twente slaagde Feyenoord daar niet in. Ik denk dat men bij Ajax de rol van Davids niet moet overschatten. Want met alleen Davids is Ajax er echt niet.
Ik vind het mooi om te zien dat Feyenoord qua spel bij vlagen echt fantastisch speeltquote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True maar Ajax en Feyenoord zullen zich nog wel gaan versterken in de winterstop. Maar zoals Feyenoord vandaag speelde moeten we gewoon weer rekening met hun houden. Tenminste als ze deze lijn doortrekken.
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaarquote:Op zondag 11 november 2007 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien dat Feyenoord qua spel bij vlagen echt fantastisch speelt. Wat een contrast met vorig jaar
.
Ik vond Vermaelen dom bij die wedstrijd die we met 3-2 verloren twee jaar terug, zo vlak voor rust. Maar dit? God zij dank stond daar Slory en niet Makaay.quote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef dronkeykong het volgende:
Moet zeggen dat me hartslag nu weer aardig in normale doen is...pffff ben zowaar uigeblust net of ik 90 minuten zelf in het veld heb gestaan.
Vooral bij die stomme actie van Furby sloeg me hart 220bpm....
Dat had ik twee keer bij die acties van geweldenaar Sloryquote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef dronkeykong het volgende:
Moet zeggen dat me hartslag nu weer aardig in normale doen is...pffff ben zowaar uigeblust net of ik 90 minuten zelf in het veld heb gestaan.
Vooral bij die stomme actie van Furby sloeg me hart 220bpm....
Scherpquote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaar
Valt mee, maar het werd iig geen 0-4.quote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaar
Toen was het al zwart voor me ogen dus ik kreeg het niet mee. Me vriendin moest me weer terug op aarde brengen....quote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat had ik twee keer bij die acties van geweldenaar Slory![]()
joh.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef dronkeykong het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat Bossen beter fluit bij psv...
quote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme tering ogararu vies vuil tering mietje, ga gewoon lopen kankeren op dat middenveld ipv in de kleedkamer zitten maakt dat nou uit!
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zittenquote:
Ik bedoel dat die de wedstrijd wel laat gaan en geen kaarten trekt zoals die kutbelgquote:
Ja, lekker met een hersenschudding. Heft 'ie daarna de buitenspelval op omdat hij er niet helemaal bij is, dan is 'ie ook ineens weer een kutspeler. Ga toch weg man, kanker lekker op Luque en Suarez die elkaar in de kleedkamer naar de strot vliegen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |