Blijft inderdaad weinig over aan verdedigers op deze manier.quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef F1Bas het volgende:
Van der Wiel ook weer 2-4 weken weg, hebben we nog verdedigers?
Voordeel is dat de eerst volgende wedstrijd pas over 2 weken is.quote:
Toch moeten we hem maar even kennis laten maken met Davids.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
De Guzman gaf wel mooi de assist op de 1-2.
Stam is inmiddels ook al weer wat dikker gewordenquote:Op zondag 11 november 2007 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Al die blessures...
Misschien Stam maar even opbellen.
precies wat een heldquote:Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef F1Bas het volgende:
Steek gewoon 4 van de 4 penalties gestopt dit seizoen![]()
Rightquote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.quote:
De 0-4 zit nog diep bij hem.quote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
hij krijgt het nog wel terug en wat the hell? Slory bedreigd door zn eigen fans hoe zielig??
Eigenlijk helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het niet zo op Ajax zoals jullie weten, maar wat een verademing is die Adrie Koster zeg...
Zegt gewoon waar het op staat. Haalt Luque en Suarez er gewoon in zo'n wedstrijd uit. 100x beter in die dingen dan HtC.
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
hij heeft nog wat oud zeer denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
HW zegt dan toch ook 'ff'.quote:Op zondag 11 november 2007 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?![]()
Vorige keer penalty missen enzo, het is ook meer een gevoel hoor...quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |