Omdat het ECHT WAAR IS!!!quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Triggershot het volgende:
Sinds wanneer gebruikt Politie Haaglanden tig uitroeptekens?
Oké dan.. even stekker van telefoon eruit trekken, alle mobieltjes uit doen en dan even snel politie bellen voor aangifte.quote:
Ik hoorde dat je alle stoppen uit je stoppenkast moest trekken en het water afsluiten voor een weekquote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oké dan.. even stekker van telefoon eruit trekken, alle mobieltjes uit doen en dan even snel politie bellen voor aangifte.![]()
Niet vergeten om het mailtje naar alle contacten in je adresboek door te sturen hoor. Ja, ook naar die ene die je 000000 hebt genoemd. Echt doen hoor, want voor je 't weet verandert je onderbroek in een vleesetend monster.quote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef tslh het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je alle stoppen uit je stoppenkast moest trekken en het water afsluiten voor een week![]()
DAN heb je het probleem pas opgelost.. Oh ja, en ook 112 bellen![]()
Idd, het is dit keer geen hoax!quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet vergeten om het mailtje naar alle contacten in je adresboek door te sturen hoor. Ja, ook naar die ene die je 000000 hebt genoemd. Echt doen hoor, want voor je 't weet verandert je onderbroek in een vleesetend monster.
Kijk dan voortaan even verder dan je neus lang is. Dat berichtje op die link dateert van 31 augustus VORIG JAAR! En er zit een reactie aan vast. Daar staat ook al dat het een hoax is.quote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, ik had hem zelf nog niet eerder gezien, moet ik zeggen. Weinig ervaring met deze dingen.
In het mailtje stond deze link: http://nederlandsnieuws.wordpress.com/?s=politie+haaglanden
(Bericht staat bijna helemaal onderaan.)
Okee, als het dus wèl een hoax is, hierbij m'n excuses voor de waarschuwing.![]()
Wat mij betreft kan er dan een slotje op.
Gast, jij bent echt te dom om te poepen ofniet? Tering man. Ik hoop maar voor je dat je nog maar een jaar of 13 bent. Anders zie ik het somber in.quote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, ik had hem zelf nog niet eerder gezien, moet ik zeggen. Weinig ervaring met deze dingen.
In het mailtje stond deze link: http://nederlandsnieuws.wordpress.com/?s=politie+haaglanden
(Bericht staat bijna helemaal onderaan.)
Okee, als het dus wèl een hoax is, hierbij m'n excuses voor de waarschuwing.![]()
Wat mij betreft kan er dan een slotje op.
maar niet zonder ! natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, maar er staat toch dat het geen hoax is!
Dus dan is deze echt waar!
!!!!
!!!
Oh, en !!!!!!!!
Wat? Je bent ook gebeld door een vleesetend onderbroekmonster?quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Re het volgende:
kut...
ik werd er langzaam ingezogenquote:Op zondag 11 november 2007 16:09 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Wat? Je bent ook gebeld door een vleesetend onderbroekmonster?
Heette die computer toevallig HAL9000?quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef countergirl het volgende:
OOh, heb ik ook eens gehad met zo'n sprekende computer, heb ik meteen opgehangen!! Maar dat is wel al eem aantal jaartjes geleden!!
Volgens mij is dat iets waarmee ze je verbinding laten maken met een betaald nummer.quote:Op zondag 11 november 2007 17:17 schreef Herald het volgende:
en mensen vinden het ook niet verdacht dat dit soort berichten altijd van Politie Haaglanden komt?
Overigens klopt die eerste truuk toch wel, met die 9? Is toch van die cruise die je zogenaamd hebt gewonnen?
nu komt Jack Bauer je redden, moet je wel je socket firewalls uitzetten anders kan hij je niet localiseren...quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef Renesite het volgende:
IK BEN NET DOOR DAT NUMMER GEBELD!!!! ECHT WAAR!!!!!!!!! IK ZO ZEGGEN: JULLIE ZIJN EEN HOAX!!! ZIJ ZO ZEGGEN: NIETUS! WIJ BELLEN ECHT! DUS IK ZO, DAT IS WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUS IK TOETS 90# IN OMDAT HET DUS SCHIJNBAAR WAAR WAS!!!!
EN NU DAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!
goed dat je het zegt. Eventjes de sokken er bij uit doen!11!!11one_-1--!!111zweidreipolizei!11!!!quote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
nu komt Jack Bauer je redden, moet je wel je socket firewalls uitzetten anders kan hij je niet localiseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |