Ik heb geloof ik ook 2 updates gedaan, en in de laatste kon ik gewoon m'n stadion uitbreiden.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
2 updates geloof ik.. en ja de financiele zit in de laatste
Hoe zit het eigenlijk met die bug van dat uitbreiden van je stadion, zit die nog in de laatste update? of is ie daar al uit weggewerkt? Ik wil met Kiev namelijk mijn stadion uitbreiden, maar wacht nog even indien die bug er nog inzit....
Ik speel op dit moment op deze manierquote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Met welke formatie en opstelling speel je met Leeds? En werkt dat een beetje?
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren een hele avond voor niets gespeeld, bij het afsluiten werd (zoals gewoonlijk) gevraagd of het spel wilde opslaan, maar ik wilde snel nog even iets wijzigen vóór het opslaan, maar druk dus op "No" in plaats van "Cancel". Voortaan toch maar weer een auto-save inschakelen, want het ging juist zo goed!
Inderdaad. Ben al drie avonden bezig, zonder ook maar een minuut FM gespeeld te hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:36 schreef VlaDje het volgende:
iemand een idee of er ook een hugeGraphicpack is die alle graphics automatisch op hun plaats zet?
Stuk voor stuk is te veel werk
Hmm, als jij klaar ermee bent eh, zou jij hem dan in willen zippen (de hele structuur) en willen uploaden stiekempjesquote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben al drie avonden bezig, zonder ook maar een minuut FM gespeeld te hebben.
Maar het kan volgens mij gewoon in een map gegooid worden. Ik houd daar alleen niet zo van, wil alles georganiseerd hebben.
indien mozilla:quote:Op donderdag 15 november 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
Ik vind vooral die gele kikker een topper!
Jammer dat je niet de echte grote Spaanse Talenten in je team hebt. :/quote:Op donderdag 15 november 2007 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn selectie?
Ik draai tot nu toe een teleurstellende seizoen maar vorig seizoen na een spannende wedstrijd tegen Barcelona kampioen geworden.
Over Spaanse talenten gesproken. Het nadeel met deze talenten dat ze al 5+ miljoen euro kosten op 17/18 jarige leeftijd voordat ze ook nog maar één wedstrijd in de eerste hebben gespeeld. Ik ga dan liever voor meer bewezen talenten die goedkoper zijn zoals Banega (4,3 miljoen), Lulinha (1,8 miljoen).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet de echte grote Spaanse Talenten in je team hebt. :/
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze berichten zijn zo mooi
Zo snel mogelijk ontslaan dus. Dat zou ik tenminste doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb het wel eens gehad 2 dagen achter elkaar met dezelfde speler.
En hij accepteert zn boetes nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |