Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutseizoen.
Cirie. Parvati
. Jason
.
Oh jawel hoor. Toen met Yul vond ik het geniaal; eerste keer met Ozzy ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doen
Ja klopt. Dat was Yau Man in Survivor Fiji. En gelukkig wel, want het zorgde ervoor dat die vreselijke Stacy weg moest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef Liquidootje het volgende:
Weer immunity idol niet goed gebruikt. Wie heeft er ooit op goede instinct dat ding wel gebruikt? Volgens mij was er ééntje, maar weet niet meer wie dat was of welk seizoen.
Zij is dan ook ab-so-luut geen bedreiging. Neem haar mee naar de top 5 en zij wint GEHEID geen enkele spel. Tot nu toe heeft ze alle contests verprutst. Dus waarom niet. Pure kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en weer wordt de naam Cirie niet eens genoemd he. Parv wordt genoemd bij de Ozzy-gate, maar Cirie die het allemaal net zo veel op stelten heeft gezet niets
Survivor #2 - outwit, outplay, outlastquote:Op zaterdag 19 april 2008 04:52 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen het begon was jij tof vrij fel tegen het indeling op etnische achtergrond gebeuren. Pas toen ze gingen mergen en Yul Becky Ozzy en nog iemand verraden werden en de underdogs werden die continue wonnen.. pas toen was het tof ofzo.
Ach misschien kom je gewoon over gewoon vaker over als een zuurpruim met zo nu en dan puntjes van plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |