abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58141553
Zelfs silent is Eliza f*cking irritant.
En bij nader inzien, haat ik die smuglach van Cirie nog steeds

Vind het eigenlijk niet erg dat Ozzy eruit is trouwens. Geweldig hoe hij zijn judassen nog even over de schouder bekijkt na het uitmaken van de vlam
A little bit hateful
pi_58141795

Wat een kutseizoen .

Cirie . Parvati . Jason .
pi_58141876
Kan Cirie niet uitstaan maar ze speelt het wel goed. Ze doet wat ze moet doen.
Ozzy speelde gewoon erg slecht dit seizoen.
hmmmm....WAT???
pi_58141937
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kutseizoen .

Cirie . Parvati . Jason .
Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doen
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:40:38 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58151898
OMG, dat James het in zijn hoofd haalde om het over Jason als domste survivor ooit te hebben. Dat is hij nog altijd zelf met z'n twee idols.

Verder strakke actie om Ozzy weg te stemmen. Die hoofden van James, Amanda en Ozzy, onbetaalbaar!
Spoilers!
pi_58153775
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doen
Oh jawel hoor. Toen met Yul vond ik het geniaal; eerste keer met Ozzy ook . Nog wel een paar seizoenen waarbij ik van het survivallen en het spel echt heb genoten.

Dit is gewoon een groot fiasco met teveel irriterende mensen, een te vroege aftocht van Jonathan en nu weer van Ozzy. Had allemaal veel leuker en beter kunnen zijn.

Nu zijn er alleen nog maar nietszeggende mensen of strontirritante mensen over. Zelfs Amanda en James vallen me tegen.
pi_58153890
Maar toen het begon was jij tof vrij fel tegen het indeling op etnische achtergrond gebeuren. Pas toen ze gingen mergen en Yul Becky Ozzy en nog iemand verraden werden en de underdogs werden die continue wonnen.. pas toen was het tof ofzo.

Ach misschien kom je gewoon over gewoon vaker over als een zuurpruim met zo nu en dan puntjes van plezier
A little bit hateful
pi_58155354
Wat een vette tribal council zeg. Vooral als eerst Jason 4 stemmen krijgt en dan daarna alles naar Ozzy gaat. Op zich jammer dat ie eruitgaat. Ik hoop niet dat alle mannen nu worden weggestemd, want vind die vrouwen die er nog in zitten helemaal niks. Die 2 vrouwen van de fans heb ik nog nauwelijks iets fatsoenlijks zien doen vanuit hun eigen. Ik vind dat Parvati of Cirie de overwinning meer verdienen dan zij.

Jason is trouwens dom dat ie dat deed, hij had het echt makkelijk kunnen winnen van Parvati. Dat zag je wel toen ze haar arm omlaag deed. Maar goed, als ie dat niet gedaan had, hadden we ook niet zo'n goeie tribal council gehad.
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef Liquidootje het volgende:
Weer immunity idol niet goed gebruikt. Wie heeft er ooit op goede instinct dat ding wel gebruikt? Volgens mij was er ééntje, maar weet niet meer wie dat was of welk seizoen.
Ja klopt. Dat was Yau Man in Survivor Fiji. En gelukkig wel, want het zorgde ervoor dat die vreselijke Stacy weg moest.
pi_58155495
Oh ja

Hoewel er geen reden voor is. Dreamz
A little bit hateful
pi_58294332
Jason gezien hij zuigt in het tactische gedeelte van het spel is naar exile gaan en die idol vinden de kans voor hem om langer in het spel te blijven.

En kan iemand natalie neerschieten
Hoop dat Amanda inziet dat ze die 4 op moet breken en met de mannen samen spant om haar naar huis te sturen.
hmmmm....WAT???
pi_58294335
Die idols zijn dit seizoen wel erg makkelijk te vinden.
En Jason wordt zo mogelijk met de minuut dommer om te denken dat hij nu ergens bij hoort.
hmmmm....WAT???
pi_58294371
Jason zat er natuurlijk al een tijd aan te komen.

Dit seizoen is absoluut niet wat ik van een fans vs faves had verwacht maar dat komt ook doordat ze een aantal verkeerde fans en faves gekozen hebben
hmmmm....WAT???
pi_58294372
foutje
hmmmm....WAT???
pi_58294720
Jason is echt de domste en naiefste boy/man die ik ooit heb gezien.
A little bit hateful
pi_58306014
Oh en weer wordt de naam Cirie niet eens genoemd he. Parv wordt genoemd bij de Ozzy-gate, maar Cirie die het allemaal net zo veel op stelten heeft gezet niets
A little bit hateful
pi_58308554
Whehe nu even die veiling gekeken. Waarom telde jeff bij Cirie het geld?
Volgens mij ziet hij in haar wat de rest niet ziet. Dat ze belachelijk manipulatief is.
A little bit hateful
pi_58309525
Die natalie vind ik echt een eng wijf in die stukjes met de camera.. bahbah
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:01:11 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58314254
Geld tellen doet Jeff altijd hoor, je ziet het alleen niet altijd.

Verder op zich een goede blindsight. Maar ik hoop niet dat dit nu een trend gaat worden: iedereen die ook maar mogelijk de idol heeft naar huis sturen, ook in komende seizoenen.

Lol, in dat voorstukje van volgende week zie je Eric tegen zijn broef ofzo "look, it's Jeff Probst, just standing right there!"

Wat mij betreft mogen Parvati, Cirie en Nathalie in de final 3 komen, dat gaat voor een geniale final tribal council zorgen. Alleen wil ik dat ze allemaal niet winnen. Er zit eigenlijk niemand meer in van wie ik wil dat wint. Amanda is nog het minst favoriet, dat vind ik zo'n saai kind.
Spoilers!
pi_58323298
Ik vind er niks meer aan. Het is eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan sinds dat Jonathan wegmoest. En dat heeft verder niks met de kandidaten te maken, maar meer in de volgorde waarin ze worden weggestemd. Die vrouwen vind ik erg vervelend. Maar op een of andere manier als er in survivor vrouwen macht krijgen worden ze echt vreselijk irritant :p Dat heb ik ook al in eerdere seizoenen gezien.

Ik zie Eric en James ook niet echt meer een stunt uithalen zoals Chris destijds deed. En wat is er met James z'n vinger aan de hand? Wordt hij er nu ook al uitgehaald? Volgens mij een record ofzo in Survivor.

Nee ik ben nu al benieuwd naar de preview tijdens de reunion show wat de volgende locatie gaat worden .
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:47:25 #245
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58326645
Ik vind het ook geen drol meer aan. Dit seizoen is het slechtste wat ik ooit gezien heb. Ik geef het nog 1 aflevering de kans, en als het niet beter wordt (bijvoorbeeld door een exit van Parvati of Nathalie (wie? oh ja, dat arrogante wijf dat na 11 afleveringen opeens kan praten, en dan komt er alleen maar poep uit) stop ik ermee.

Een leuke serie kijken is één ding, tijd verneuken iets anders
451 °F
pi_58329066
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en weer wordt de naam Cirie niet eens genoemd he. Parv wordt genoemd bij de Ozzy-gate, maar Cirie die het allemaal net zo veel op stelten heeft gezet niets
Zij is dan ook ab-so-luut geen bedreiging. Neem haar mee naar de top 5 en zij wint GEHEID geen enkele spel. Tot nu toe heeft ze alle contests verprutst. Dus waarom niet. Pure kanonnenvoer.
pi_58374497
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 04:52 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen het begon was jij tof vrij fel tegen het indeling op etnische achtergrond gebeuren. Pas toen ze gingen mergen en Yul Becky Ozzy en nog iemand verraden werden en de underdogs werden die continue wonnen.. pas toen was het tof ofzo.

Ach misschien kom je gewoon over gewoon vaker over als een zuurpruim met zo nu en dan puntjes van plezier
Survivor #2 - outwit, outplay, outlast

Totaal geen negativiteit hoor

En echt, Jason . Het blijft de beste combinatie als reactie op de episode.
pi_58374603
Oh sorry, dan verwar ik je met iemand anders
A little bit hateful
pi_58433911
Woohoo Amanda . Toffe tribal council .
pi_58438342
Jaaa amanda was wel tof deze keer, maar ik zou het zo mooi gevonden hebben als c eruit ging. Weer is amanda niet is boos op die. erik heeft ze nu een hekel aan.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')