Compleet mee eens jaquote:Op zondag 11 november 2007 22:28 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke aflevering weer, vooral omdat Courtney de immuniteit won.Alleen strategisch vind ik het nog steeds een dom zooitje. Waarom Todd en Amanda er in vredesnaam voor kozen om Jean-Robert weg te stemmen snap ik helemaal niet: hij leek me de perfecte final-2 kandidaat. Daarbij zei Peih-Gee tijdens de eilandsraad dat Erik en zij de enige waren die spullen mee hadden genomen. Als James zijn tas niet bij zich had, zal hij zijn hidden immunity idols ook niet mee hebben genomen en had hij die niet in kunnen zetten: perfecte mogelijkheid om hem weg te stemmen.
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.quote:Todd blijft worden neergezet als het strategisch mastermind, maar eigenlijk vind ik hem één van de slechtste spelers van het spel.
Jammer dat hij dat niet had gedaan. Ik denk dat James hem dan recht in zijn gezicht uitgelachen.quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.
*mee eens met die laatste zin.quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run
Volgende week is een recap.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef Jnk18 het volgende:
anyway WTF is up with the end? ze mogen niet terug naar hun tribe ofwa, rare zooi. Cant wait for next week!
Survivor moet je gewoon van 1 tm 15 kijken. Ik ben zelf begonnen bij een seizoen 13 en het eerste seizoen die je kijkt is echt het leukst. Puur omdat alles nog nieuw en verrassend is. Soms refereren ze ook naar oudere seizoenen, vooral in allstar, dus chronologisch is het vetst.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, zal eens kijken of ik nog wat eerdere seizoenen kan vinden van Survivor @ usenet. Anders torrent eens proberen. Maar kijk eerst seizoen 15 nu verder af, kan dit weekend mooi verder kijken. Zijn toch nog maar 9 afleveringen![]()
OMG. Die 2e aflevering met die 2 "ballen".. al dat gecensureer voor bilnadenEn natuurlijk voor het topje van Amanda
Hmm, heb je een hint voor me waar ik vorige seizoenen kan bekijken en/of downloaden? Seizoen 1 ben ik nu aan het binnen halen via usenet. Maar de seizoenen daarna vind ik niks van eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog 9 en 10 en ik heb alles gezien
en wat dit seizoen betreft, amanda mag van mij wel winnenhmmmm....WAT???
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb welgeteld dit seizoen 3 mensen echt tactisch zien spelen en dat waren Amanda, Todd en PG. En alle drie zitten ze er nog steeds in...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb geen idee wie er moet winnen. Courtney is gewoon geen survivor,PG
mag ergens in de jungle achter blijven, Denise vind ik ook maar mwah mwah. Het is niet echt iets. Er is geen echte immunity-koning/koningin en Amanda en Todd spelen het beiden tactisch te zwak om op die basis echt een voorkeur te krijgen.
Een beetje tactisch. Maar niet uitgekiend. Ze twijfelen vaak, willen elkaar regelmatig eraf hebben. PG en Erik hadden echt als eerste weg moeten zijn. Ze zeggen al 4 TC's dat PG er uit moet, en ondertussen is ze er nog steeds. JR had noooooit zo vroeg moeten gaan. Was totaal geen dreiging op geen enkele manier. Tactisch niet, op challenges niet en voor een miljoen niet.quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef merino het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb welgeteld dit seizoen 3 mensen echt tactisch zien spelen en dat waren Amanda, Todd en PG. En alle drie zitten ze er nog steeds in...
tja het gemiddelde niveau is wat treurig dit seizoen dus ze zijn the best of the worstquote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje tactisch. Maar niet uitgekiend. Ze twijfelen vaak, willen elkaar regelmatig eraf hebben. PG en Erik hadden echt als eerste weg moeten zijn. Ze zeggen al 4 TC's dat PG er uit moet, en ondertussen is ze er nog steeds. JR had noooooit zo vroeg moeten gaan. Was totaal geen dreiging op geen enkele manier. Tactisch niet, op challenges niet en voor een miljoen niet.
PG speelt het uit de underdog redelijk, maar wordt ook geholpen door Amanda en Todd. Ze hadden makkelijk de numbers kunnen hebben en easy nu JR en James kunnen wegtikken, terwijl de hele andere oude tribe al in de jury zat.
ja maar dat had ie dus niet...quote:Als James bijv een greintje meer intelligentie/hint-begrip had gehad, had Todd er namelijk al uit gelegen.
Ik ben benieuwd wat je van Survivor seizoen 3 vind. Mijn favoriete survivor seizoen ooit. Vanwege de extreme locatie, de personages en de manier waarop alles is gemonteerd .quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ja dat klopt Lucky_Strike. Maar blijf ook gewoon seizoen 15 volgen nu ik die ook allemaal gezien heb tot nr. 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens rumours zijn dit de favourites..You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja vanaf seizoen 8 komen deze allstars he. En volgens mij zelfs van de laatste 3 seizoenen behalve johnny fairplay.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef DaFrenk het volgende:
Ken er behalve James niemand van, maar dat komt omdat ik die seizoenen nog niet gezien heb![]()
Gaat wel snel met die serie zeg! 2 reeksen per jaar ofzo?
Shane en Judd jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:00 schreef trepper het volgende:
Verder relaxed dat ze in ieder geval iemand van de drie die ik eerder noemde (Shane/Judd/Jonathan) erin hebben gestopt. Ik hoop dat Jonathan ook weer voor wat sensatie gaat zorgen![]()
quote:CBS Orders Two More 'Survivor' Seasons
Jeff Probst will also return
January 29, 2008
Still going fairly strong on the eve of its 16th season premiere, "Survivor" has been renewed for at least two additional installments.
And not only will "Survivor" be back on CBS for a 17th and 18th engagement, but host Jeff Probst has also signed on to return.
"It is truly a remarkable feat to be winning your time period in all ratings categories after 15 editions," says Ghen Maynard, CBS' unscripted guru. "The show's success is testimony to the creativity and passion of Mark, Jeff and the entire production team and to a brilliant concept that continually introduces new casts and settings, making each season feel like a new series."
"Survivor: Micronesia," a half-and-half all-stars/fans season, will premiere on Thursday, Feb. 7, the follow-up to "Survivor: China," which saw the reality franchise dip to 15.2 million viewers per week. That's well below what the show used to do in its prime, but comfortably ahead of anything else in its time period including more hyped scripted shows like ABC's "Ugly Betty."
"I still get excited to get on the plane and travel to another exotic location with another group of adventure-seeking, type-A personalities," Probst says. "It is without question the best job I've ever had."
Series producer Mark Burnettt adds, "I am looking forward to many more seasons of 'Survivor.' It has become an expected treat every Thursday at 8:00 p.m., and I am glad our loyal fans can continue their appointment television with us."
The two freshly ordered seasons -- No. 17 is currently casting -- will air in the fall and spring of the 2008-09 season.
zou ik ook leiuk vinden mischien met een groepje van hier maar nog niet mogelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef Vitamine_C het volgende:
wel jammer dat het tegenover LOST geprogrammeerd staat. Maar Survivor gaat natuurlijk voor!
Ik ga meedoen aan de survivor Fantasy league op de CBS website
kijk jij het live danquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef Vitamine_C het volgende:
wel jammer dat het tegenover LOST geprogrammeerd staat. Maar Survivor gaat natuurlijk voor!
Ik ga meedoen aan de survivor Fantasy league op de CBS website
yep, zit in de statesquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
kijk jij het live dan
Ik zal ws als eerste aan LOST gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |