Dat is Robby.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben wel geinteresseerd in die meneer daar helemaal links op de foto. Maar weet niet hoe hij heet
.
das frans bauer!quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Babyface. Kan z'n stem niet meer herinneren. Ben wel geinteresseerd in die meneer daar helemaal links op de foto
. Maar weet niet hoe hij heet
.
Oh, nee tochquote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn stem... net Jim...
Hehe, die gast viel mij ook al op. Alleen was ik niet zo onder de indruk van de 3 seconden dat ik hem hoorde zingen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Babyface. Kan z'n stem niet meer herinneren. Ben wel geinteresseerd in die meneer daar helemaal links op de foto
. Maar weet niet hoe hij heet
.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Was deze gast eigenlijk door?
quote:
Oke, geinig:) Maar ik zie hem nergens op de foto staan van Da_Erik.quote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef FoxHunter. het volgende:
Ja, hij zat in kamer 4, dus door.
Dan moet hij achter iemand anders staan. Tijdens de uitzending zag ik hem wel in de 4e kamerquote:Op zondag 25 november 2007 17:18 schreef C.J. het volgende:
[..]
Oke, geinig:) Maar ik zie hem nergens op de foto staan van Da_Erik.
ik ga vanavond echt goed kijken wie e rnou allemaal in die kamers zittenquote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef FoxHunter. het volgende:
[..]
Dan moet hij achter iemand anders staan. Tijdens de uitzending zag ik hem wel in de 4e kamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |