P.s. heeft iemand voor mij het telefoonnummer van Mona's binnenhuisarchitect?
JAJA, V. censureert alles man, Dufne met 7 potige brandweermannen......
Weer wat geleerd: Mona is helemaal niet dik. Dat ligt aan de televisie.
Willem wederom geniaal bij het afscheid van Sabine: "Nou, trut!". HEERLIJK!
Mona: Se moe baai maai blaaive!!
Ben (echt!) geschrokken van de reactie van Bianca.
Dat Bart niet achter Bianca aan, loopt... komt dat doordat ie stiemkum tooch niets meer van Sabine wil weten..of dooardat onze bewoonster met mensenkennis dusdanig op het arme jong heeft ingepraat...of doordat ie gewoon het lef niet in z'n donder had...of misschien maakt geld gelukkiger dan Sabine... I don't know... we will see....
VOO weer te laf?
Verder(niets slechts over Willem hoor maarre...)
Van zijn reaktie schrokken we ook best...gelukkig trok hij wel weer snel bij...
En eigenlijk schrokken we nog wel het meest van Sabine zelf. Die kreeg een vraag en die ging er echt voor!!! Ik hoop echt dat ze haar niet bij TMF aannemen!!!!!
"Nee, nee, geen hevige verliefdheid.". Maar, stel, stel, STEL, dat Bart het einde haalt..., zou ze dan toch niet een ietsiepietsie...
Moet toch bekennen, dat ze vanavond sympatieker overkwam dan de afgelopen twee weken. Ja, eerlijk = eerlijk.
En dan Bianca. Mijn hemel, wat een drama! Als er eentje écht psychologische hulp nodig heeft! Quote Willem: "'t toch een spelletje, toch!?" Da's dus echt zorgelijk! Zou wel een gevalletje kunnen zijn waar straks de sceptici van kunnen zeggen "Zie je wel, 'k heb het wel gezegd, heel gevaarlijk programma!"
.
Als ik Sabine was zou ik dus bij RTL4 écht het onderste uit de kan halen! Die zullen er heel wat voor over hebben om haar de komende maanden voor de camera te hebben. Over spin-off gesproken.
Afsluitend: jammer dat Sabine niet met de bed-scenes werd geconfronteerd. Had ik minder confonterend gevonden dan haar "'t is maar voor the time being" uitspraak. Alhoewel,...
Ze geeft daarmee wel weer een geheel nieuwe betekenis aan de term "matennaaier".
(oh ja, volgende keer mag jij; je hebt absoluut recht op een eigen topic)
Verder: dat internet-item sloeg werkelijk helemaal nergens op! Die mensen kregen vast betaald voor wat ze zeiden!
Bart was wel erg lang alleen. wie ving hem tenslotte op: Karin!
Bianca zoals ze is als ze haar beroepsmasker laat vallen.
Zakte Willem nou van opluchting in de gang door de knieen? Volgens mij is hij nu de grote boosdoener in Bientjes ogen!
Vanavond had hij dan nog een topavondje vergeleken bij de doorsnee-donderdagavond programma's
quote:
op 10-21-1999 om 11:47 PM schreef voyeur het volgende:
Mijn complimenten aan Homer![]()
![]()
Hij opende gelijk (zelfs iets eerder vlgs de teller) dit avond reactie topic voor de donderdag uitzending. Uitstekend initatief! Nog beter is dat hij het binnen 5 minuten zelf weer doodverklaarde omdat ik toevallig het zelfde gedaan had.
Homer Hulde ! Echt een doedgemo(e)dereerd fokmember(oh ja, volgende keer mag jij; je hebt absoluut recht op een eigen topic)
Wat een onzin! Je 'eigen' topic. Topics open je als je iets bij te dragen hebt of als een andere topic overloopt en te vol wordt. Het aantal topics dat je zelf opent boeit niet.
En wat mij betreft halen ze ook gewoon het aantal postings achter je naam weg, het lijkt verdorie wel een statussymbool!!
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand een beetje kunnen verstaan waar die commotie in de tuin net precies over ging? 'De stem' kondigde het aan, maar ik verstond er weinig tot niets van.
De vrienden van Bart stond buiten de omheining en zongen een legerliedje of zoiets voor hem en moedigden hem aan. Was best wel lieferig.
"Wat is dit een onmenselijk programma"!.
quote:
op 10-21-1999 om 11:53 PM schreef Hunter het volgende:
Verder: dat internet-item sloeg werkelijk helemaal nergens op! Die mensen kregen vast betaald voor wat ze zeiden!
Allemaal van die verhalen van 'We volgen het internet want dan weet je direct wat er gebeurt'. En dat met de officiele BB-site op de achtergrond.
Wij weten wel beter waar het echte nieuws te vinden is.
p.s. Dufne reageerde niet echt op het bericht dat er iemand in de tuin was. V heeft hier op tv toch nog nix over gezegd of heb ik dat gemist?
'Da kannie! Da willik nu wete wie op mij heef gestemd!!!!!!!!!'
Zoals iederen ben ook ik geschrokken van de regenbui die Bianca losliet. De glimlach eerder op de avond was dus toch niet gemeen bedoeld.
Willem zakte ook even in elkaar en heeft er toch ook wel moeite mee. Hij zou eens moeten weten hoe Sabine over hem denkt en dat alleen om het feit dat hij een nuchtere Fries blijkt te zien.
Bart is echt misbruikt en Sabine heeft het voor haarzelf toch wel verknoeid door het bijna openlijk toe te geven. Haar populariteit die ze al bijna niet meer had is niet helemaal door de grond gezakt.
Gelukkig heeft Veronica de vrienden van Bart nog uitgenodigd zodat ze hem vanavond buiten achter de schutting nog sterkte konden wensen.
quote:
op 10-22-1999 om 12:13 AM schreef Knutmo het volgende:
Ik wil de reactie van Sabine op de 85% die haar hebben weggestemd wel eens zien...'Da kannie! Da willik nu wete wie op mij heef gestemd!!!!!!!!!'
Het is inderdaa jammer dat daar niet op in werd gespeeld. Dan maar RTL4 kijken, misschien dat ze daar nog breekt. Enne trouwens, van mij mag ze het weten
Ja dat zeg je wel erg geinig hoewel het eigenlijk over Bianca ging
quote:
op 10-21-1999 om 11:53 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca zoals ze is als ze haar beroepsmasker laat vallen.
Bingo, Hunter. Onzeker, gevoelig, en zoekende naar een identiteit. Dat bleek vannavond wel weer. Eerder tekenen waren m.i. al haar analyserend gebabbel, een tongpiercing + enorme tatto in zeer korte tijd (voor zover ik kan gokken), en "bedelgedrag" door opmerkingen als "ik ben daar best wel goed in"..
De tattoo en piercing kunnen trouwens net zo goed onderdeel van dat bedelgedrag zijn, hoewel ik het houd op het afdwingen van feedback.
quote:
Zakte Willem nou van opluchting in de gang door de knieen? Volgens mij is hij nu de grote boosdoener in Bientjes ogen!
Als ik het goed zag, kreeg Willem het even te kwaad toen hij iemand herkende aan de andere kant van het hek (Daphne? ). Hij herstelde zich kennelijk wel weer snel, want hij stond nog geen minuut later Bianca bij met de geruststelling: "ze wordt niet geëxecuteerd, hoor"
Murphy
quote:
op 10-22-1999 om 12:17 AM schreef Watcher het volgende:
Haar populariteit die ze al bijna niet meer had is niet helemaal door de grond gezakt.
Dit moest dus zijn:
Haar populariteit die ze al bijna niet meer had is NU helemaal door de grond gezakt.
Waarom iets aan dat accent doen? Ik vind Sabine persoonlijk niks, al vraag ik me af of dit de echte Sabine was en die van de uitzendingen een gemanipuleerde Veronica, geknipte Sabine was. Maar dat accent is COOL. Nance Rutten heeft het en Yvon (klokhuis) Jaspers ook, dus laat dat accent maar lekker zitten als ze dan toch op tv moet. Ik gok na Toute Fabienne en Totaly Tooske op Spitsuur Sabine (r)
Rolf: "Je bent toch styliste?"
Sab: "...eh...ja..." NOT! Ze is niet verder gekomen dan de MAVO! (kantje boord nog wel) Daarna is ze van opleiding naar opleiding gehopt. Na al dat gehop bestoot ze maar elke dag naar "Hopper" te gaan en lekker te feesten. Daar is ze "goed" in. (Sloot overigens mooi aan bij haar cariëre) In Hopper hopt ze nu weer verder... Deze keer van man tot man (of jongen, dat maakt niet zoveel uit).
quote:
op 10-22-1999 om 12:24 AM schreef MrMurphy (onder andere) het volgende:
Als ik het goed zag, kreeg Willem het even te kwaad toen hij iemand herkende aan de andere kant van het hek (Daphne?).
Murphy
Volgens mij was dat een reactie op de aanwezigheid van Martin.
quote:
op 10-22-1999 om 12:21 AM schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is Sabine inderdaad niet helemaal 'toevallig' weggestemd. Ze heeft natuurlijk een echt televisiekoppie (wel iets aan dat accent doen natuurlijk).
Volgens mij hebben BB en RTL live (allebei HMG) gewoon een dealtje gemaakt.....
Daar dacht ik ook al aan...
1. Is het toevallig dat Bien eerst als het leuke meisje wilde overkomen, en daar een week geleden ongeveer verandering in kwam?
2. Zou het kunnen zijn dat Tara en Bien al 'gecast' zijn met een eventuele verdere tv-carriere in het vooruitzicht. Het valt me in ieder geval wel op dat beiden zeer goed met de camera overweg kunnen (bijna alsof ze een media-training hebben gehad).
Dit kan mijn soort 'Bianca-achterdocht' zijn... maar ik vind het wel allemaal errug toevallig!
quote:
op 10-22-1999 om 12:44 AM schreef Robin666 het volgende:
Daar dacht ik ook al aan...1. Is het toevallig dat Bien eerst als het leuke meisje wilde overkomen, en daar een week geleden ongeveer verandering in kwam?
Nee. Maar V. heeft daar niet helemaal zelf de hand in gehad: als je een groep mensen afzonderd van de buitenwereld, dan ontstaan er na 3 a 4 weken standaard ruzies en irritaties. De eerste paar weken houden de mensen zich nog in, en hopen ze dat hun medebewoners nog veranderen.
(vraag maar aan (duik)bootpersoneel, olieplatformwerkers, en andere gekken)
Murphy
quote:
op 10-21-1999 om 10:50 PM schreef Stippel het volgende:
Oh Rolf, wat was je toch weer geniaal!!
"Iemand zijn wurgcontract al te pakken gekregen"
Je ziet je vrienden 35 dagen niet en je valt ze huilend in de armen alsof ze/hij de verloren dochter/zoon is; alsof ze/hij doodgewaand was en als donder-bij-heldere-hemel weer opduikt.
Iemand die je pas 35 dagen kent gaat weg uit het BB-huis (een concurrent op de FL 250.000,-- minder) en iedereen barst in tranen uit, alsof hij/zij net is overleden, alsof je haar/hem nooit meer zult zien.
Wat doet BB met je, maakt het een emonioneel wrak van je, kweekt het een onzichtbare band of krijg je een klap van de molen.
Of ligt het gewoon aan mij?
[Dit bericht is gewijzigd door Superknor (Datum 22 Oktober 1999).]
..........
Ze wordt niet geëxecuteerd ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 22 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |