Het is op iedere site weer anders. Hier komen Huub en Brian helemaal niet meer voor en staat Jan Smit op 1.quote:
Tuurlijk gaat het om TV maken. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat de regels maar met voeten getreden mogen worden? De febo heeft gewoon te veel macht. In een stuk op mijn blog heb ik al eens geschreven dat de febo een coup heeft gepleegd en de spelers niet meer mens laat zijn. In mijn ogen is het aan de spelers om de macht etrug te krijgen. Daar vind ik Jaap een mooi voorbeeld van. Die zegt gewoon van alles en als het defebo niet bevalt moeten ze het maar locken. Daarin heb ik veel respect voor Jaap.quote:Op zondag 11 november 2007 14:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat het allang geen wedstrijd meer is, maar meer een partijtje wie kan het langste hooghouden.
Het zijn dan ook niet de spelers die bepalen wie eruit gaat, maar de FEBO. En je merkt tegenwoordig ook zo duidelijk dat dit zo is. Ik hoor ze onderhand meer praten over mooie televisie maken dan over hoe krijgen we onze geduchte tegenstanders uit het spel. Het is gewoon een soap geworden en eigenlijk al geeneens een reality soap meer.
Van de week 2 mooie voorbeelden van gezien tijdens de vermeende technische storing. Jaap en Huub stoppen onmiddelijk met hun actie om nix te bashen. En een Brian die opeens heel anders tegen Amanda doet. Na het technische mankement verholpen is doet hij hetzelfde gesprek nog eens over, maar dan met z'n zalverige stem![]()
Terecht, z'n nummer is ook minder slecht dan dat van Huubquote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Alleen Brian loopt steeds verder uit op Huub.
Ach, het zijn gewoon alebei kudtnummersquote:Op zondag 11 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is op iedere site weer anders. Hier komen Huub en Brian helemaal niet meer voor en staat Jan Smit op 1.
http://www.radio538.nl/web/show/id=44678
Is dit per week of is het een totaal?quote:
Kan hij eindelijk zijn schuld aflossen bij de FEBOquote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, het zijn gewoon alebei kudtnummers![]()
En we weten toch allang, dat Brian die 500cp's gaat winnen!
Verrassing,..........maar niet heus.
Die zijn om 12.00 uur vertrokken.quote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
Zijn die danseresjes er trouwens nog steeds?
Niet vergeten, het zijn wel 2 hoertjes van GOD!quote:Op zondag 11 november 2007 15:10 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Nadia en Amanda deze keer een boete krijgen
Drankverbod en niet meer uitlokken slaat op die 2 hoertjes
quote:Op zondag 11 november 2007 15:02 heeft akveor het volgende in zijn sig staan:
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/
http://openminded.wordpre(...)aven-of-kansspelers/
TNXquote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn om 12.00 uur vertrokken.
Downloadscore van alleen die site. De nummers staan niet op volgorde want Huub staat boven Brian in t lijstje.quote:Op zondag 11 november 2007 15:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dit per week of is het een totaal?
Is niet de downloadscore, maar de waardering, je kunt een waardering voor het liedje geven. Downloadscore is niet in aantallen te zien, maar aan de stand in de top10quote:Op zondag 11 november 2007 15:16 schreef Py het volgende:
[..]
Downloadscore van alleen die site. De nummers staan niet op volgorde want Huub staat boven Brian in t lijstje.
Sancties?quote:Op zondag 11 november 2007 14:52 schreef Verida het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk ook wel wachten tot maandag met sancties omdat de popupoll tot vandaag loopt.
Was niet in beeld, het Hokje was zeer discreet.quote:Op zondag 11 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
TNX
Sheit helemaal de douchescene gemist.![]()
Ze hebben zich buiten beeld kunnen douchen en aankleden en ontbijten en zijn er tussenuit gepiept zonder dat we ze nog hebben gezienquote:Op zondag 11 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
TNX
Sheit helemaal de douchescene gemist.![]()
sinds vrijdag..quote:Op zondag 11 november 2007 15:18 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is bijna 1 kilo afgevallen
168.1 zit hij nu
Prestatiequote:Op zondag 11 november 2007 15:18 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is bijna 1 kilo afgevallen
168.1 zit hij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |