Koop je toch een nieuwe tandenborstel..quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.
[..]
![]()
D'r ligt helemaal geen drab in, verre van dat.
Maar gewoon het idee dat zich miljoenen bacterien hebben verzameld op dat puntje van je tandenborstel.
En dat je dan dat puntje in je mond schuift voor het opbrengen van tandpasta...

Ik heb een nestje.quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.

En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.

quote:Op zondag 11 november 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....

Was dat maar waarquote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar bij jou in bed ligt sowieso toch altijd wat te fucken
![]()

Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is ernstig schaars tegenwoordig![]()
Harsh Times - Christian Bale
1408 - Stephen King verfilming met John Cusack
Superbad - 40 year old virgin maar dan leuker.
Verder volg ik de serie Pushing Daisies dankzij APK.
Dat is wel erg vermakelijk vind ik.
Verder kom ik niet zo snel op goed nieuw materiaal![]()

Heb je iets tegen 40-jarige maagden?quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.

Dat is dan iig niet nodig...quote:Op zondag 11 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat trekken mannen niet he....of ehm...doen ze dat dan juist weer wel....
![]()

quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je iets tegen 40-jarige maagden?![]()

Ga je mij hierom hatenquote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.

Dat was écht een kutfilm.quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]

quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()

quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()

Het gaat om het idee....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Misschien moet ik de gok maar wagen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.

Daar kick je op hèquote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gok maar wagen.
En ik neem ook de gok maar aan dat Leandra mij intens gaat haten.

Schijnt nog erger te zijn dan een wc-bril.quote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee....
Niet wat er werkelijk voor gorigheid aanzit.
Hell, je toetsenbord is een disaster/red-alert zone op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |