Ben jij mijn kleinzoon?quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff serieus zo praat je niet over gert en lobasca !
Zou niet durven, in jouw geval...heb een lage pijngrensquote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wasn't me. [ afbeelding ]
Misschien verwar je mij met iemand anders
Terechte klacht!quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
Ik baal nooit zo erg van het tandpastadopje.
Wel baal ik met enige regelmaat van tandpasta die op de vloer terecht komt ipv in mijn mond op mijn tanden.
Of op mijn kleren.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff serieus zo praat je niet over gert en lobasca !
Daarom juistquote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zie OP.
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !quote:
Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
Die is ook al een tijdje six feet underquote:
alles dankzij spoorloos presentator en neef van kabouterdtquote:Op zondag 11 november 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?
Kom in mijn armen!![]()
Eerst tandpasta op de borstel doen, dan pas de tandenborstel aanzetten.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
Wel baal ik met enige regelmaat van tandpasta die op de vloer terecht komt ipv in mijn mond op mijn tanden.
Of op mijn kleren.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook al een tijdje six feet under![]()
Ik vind het hilarisch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Is Gert hier nog? De COS TT vindt men niet zo fijn (ik ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |