Maar dan is er dus in mijn ogen al iets fout, als je eerst iemand in persoon moet ontmoeten voordat je de persoon interessant vindtquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Nouja, ik zag d'r dus laatst, en ze viel me echt reuze mee. Best een aardig meisje. Hopen dat ze nu wat beter zingt.
Vind ik absoluut niet, nog steeds zo'n kindergezichtje.quote:Op zondag 11 november 2007 11:20 schreef Woelli het volgende:
Ze ziet er volwassener uit dan vorig jaar
dat welquote:Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik absoluut niet, nog steeds zo'n kindergezichtje.
Iemand die wat onderscheidend is en op die titel 'Idol' afstormt zoals een Nathalie, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
En het is veel te braaf allemaal. Zo Floortje-achtig. Ik wil Nathalie's met wild haar en dikke tieten.
X Factorquote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? oh is ze al vaker langs geweest
Ja vond ik ook...quote:Op zondag 11 november 2007 11:20 schreef Woelli het volgende:
Ze ziet er volwassener uit dan vorig jaar
quote:Op maandag 12 november 2007 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was minder goed dan vorig jaar, helaas.quote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef mirannie het volgende:
De auditie van vorig jaar bij X-factor was ik best van onder de indruk, daarna zakte ze echt weg. Heb de auditie van afgelopen zaterdag gemist, maar blijkbaar is ze dus wel weer door. Ben benieuwd!
Inderdaad, ik denk dan ook dat ze niet ver komt.quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze was minder goed dan vorig jaar, helaas.
Inderdaad. Is volgens mij gewoon normaalquote:Op maandag 12 november 2007 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
Die gele tanden valt ook wel mee hoor, kan witter natuurlijk maar hier kan ik wel mee leven hoor. [afbeelding]
Op andere foto's in dezelfde reeks lijken ze gewoon wit. Mogelijk is het een kwestie van belichting.quote:Op maandag 12 november 2007 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
Die gele tanden valt ook wel mee hoor, kan witter natuurlijk maar hier kan ik wel mee leven hoor.
Heb inmiddels die auditie bekeken en vond het gewoon zwaar tegen vallen, was echt niet bijzonder.quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze was minder goed dan vorig jaar, helaas.
Als er iemand geen breezer sletje is is het Lotus wel..quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:52 schreef Woelli het volgende:
als ze niet zo hysterisch gaat doen als een breezeh-sletje mag ze vond mij wel bij die laatste 18 komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |