ik denk al uitverkocht, kan namelijk via ticketservice geen kaarten meer bestellenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef nelisb het volgende:
27ste extra concert opgezwolle, tivoli utrecht
http://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1583
in dit topic wordt de actie als lomp en dom beschreven.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
is allang besproken in dit topic.
Valerio wist in eerste instantie ook nergens van die was oprecht geschrokken.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef nelisb het volgende:
[..]
in dit topic wordt de actie als lomp en dom beschreven.
in mijn link blijkt het een joke te zijn. het was eeen gezamelijk actie van valerio,kubus en bangbang voor het goeie doel en dat haal ik niet uit eerdere berichting in het topic
anders zou het wel een verdomd goede acteur wezen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Valerio wist in eerste instantie ook nergens van die was oprecht geschrokken.
Met oud en nieuw in martiniplaza. http://www.kikkuhfestival.nl/quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:52 schreef S-Two het volgende:
Ik zag volgens mij op OOGtv een poster met daarop dat Kubus & Bang-Bang ook optreden in Groningen. Iemand enig idee waar en wanneer?
Ja, maar vergeet niet :quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw in martiniplaza. http://www.kikkuhfestival.nl/
Als ik zie wat er verder speelt vraag ik me nogal af wat voor volk er opaf komt.
quote:Leeftijd vanaf 14 jaar (I.D. check!!)
Inderdaad. Ik had het idee dat ik het allemaal al wel een keertje gezien had. Baalde eerst wel van de break, maar vind het niet zo heel erg eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 01:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm tja, volgende keer haal ik 18 eu bier en ga ik zelf rappen...Nix ten nadele van Opge hoor, maar been there done that ondertussen. Goed dat ze ff een pauze nemen.
Ik en 2 maten van me zijn de pit begonnen @ Winne. Maar het werd wel kut op het laatstquote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
En oja, om maar weer eens over die pit te beginnen. Zijn er nou mensen die dat echt leuk vinden? Kunnen diegenen niet gewoon naar de sportschool gaan ofso.. Jeesz, normaal erger ik me er niet zo aan, maar gisteren wel extreem (komt misschien ook deels doordat ik zelf brak was).
Fuckup man, beterschap.quote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Vriendin van me stond vooraan, niet in de pit. Maar toen men met water begon te gooien, en ze een plens vol in haar gezicht kreeg, stond ze even voorover om dr haar weer goed te doen enzo. Toen sprong één van die mongolen vol op haar, vanaf het podium met als gevolg: Afgevoerd in ambulance, foto's gemaakt, ct scan gemaakt en zo'n fijne brace om. Nek en schouders zwaar gekneusd.
Verder was het cool, alleen zat ik dus om half12 al in het ziekenhuis
Dat bedoel ik dus precies. Een pit heb ik geen moeite mee, maar sommige figuren zijn er alleen om de ander zo hard mogelijk te duwen en dan stoer naar hun vriendjes kijken, no thanx, dan sta ik liever aan de zijkant met een biertje.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik en 2 maten van me zijn de pit begonnen @ Winne. Maar het werd wel kut op het laatstWas ook een gast in een rood mouwloos shirt wat de hele tijd mij zat te duwen alsof hij ruzie wou ofzo, en als je dit leest : Kijk eerst even goed naar iemand voordat je ruzie gaat lopen zoeken vriend.
Gelijk heb je, in Leeuwarden was het heel anders. Als iemand zag dat ik het vervelend vond gaven ze een hand en gingen ze verder.quote:Op zondag 23 december 2007 14:42 schreef S-Two het volgende:
Dat bedoel ik dus precies. Een pit heb ik geen moeite mee, maar sommige figuren zijn er alleen om de ander zo hard mogelijk te duwen en dan stoer naar hun vriendjes kijken, no thanx, dan sta ik liever aan de zijkant met een biertje.
Nee wat moete ze dan doen wachten met pitten tot alle meiden naar huis zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ja die pit irriteerde mij gister ook dood man. Stond daar met een chick van me alleen (omdat mn chick me in de regen liet staan op centraal) vooraan, of nouja redelijk vooraan. Werden van alle kanten kapot geduwd. Tuurlijk duw ik dan terug maar komop man je ziet toch dat er meiden staan gedraag je dan niet als een fucking mongool. Het is geen fucking hardrock concert man.
Shit
staat Gerda ook vooraan tegenwoordigquote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ja die pit irriteerde mij gister ook dood man. Stond daar met een chick van me vooraan, of nouja redelijk vooraan. Werden van alle kanten kapot geduwd. Tuurlijk duw ik dan terug maar komop man je ziet toch dat er meiden staan gedraag je dan niet als een fucking mongool. Het is geen fucking hardrock concert man.
Het zijn ook vaak mensen die nog nooit bij een optreden zoals dit zijn geweest. Ze hebben natuurlijk wel verhalen gehoord van mensen dat het tof was.quote:Op zondag 23 december 2007 16:31 schreef Chrishop het volgende:
Ik snap het niet, als je niet wilt pitten zoek je toch een veilig plekje op. En krijg je dan toch een beuk, ja word je keal van.
psies.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Hellrazor het volgende:
ja pit van beetje springen enzo is wel leuk,maar een pit waar sommige ito's als tazmania op crack in rondjes en 200 meter breed gaan rondhuppelen dan hoef ik niet
Uhm.. Blax was er zelf ook niet eens?quote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom zei Blax trouwens dat Jawat aanwezig was
Ja, ik was er wel bijquote:
Dat was O-Dog, is een andere broer van Typhoon. Blaxtar is ook een broer van Ty en rapt ook maar was niet aanwezig. En die chick was Dinopha en dat is hun zusjequote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik was er wel bijmaar mij was wijsgemaakt dat die gast die alles aankondigde de broer van Typoon was en Blaxtar hete?
niemand?quote:Op maandag 24 december 2007 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat was het nummer dat ze erop gooiden toen sticks, delic en rico gingen stagediven?
Was dat Brand Los van Ty?
Ja dat weet ik niet meer, maar je kan toch ook zelf ff brand los luisteren? Dan weet je iig of die het is of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |