als je ooit naar Praag gaat, kan je altijd een PM'etje sturen. Ik ben niet zo moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
no bullshitquote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan?
Gewoon een wedstrijdje tegen dat tuig uit rotterdam toch?
quote:Op zondag 11 november 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als je ooit naar Praag gaat, kan je altijd een PM'etje sturen. Ik ben niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trust me ben dan druk bezig met die dames daar dan laat ik je zien wat gay is
AFC AJAX
neuh dank je, ik hoef dat niet te zien.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]trust me ben dan druk bezig met die dames daar dan laat ik je zien wat gay is
Even mijn wekker zetten, dan nog even kroeg in (zwaar naar de klote de trein in dus). Morgen knallen!quote:Op zondag 11 november 2007 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
neuh dank je, ik hoef dat niet te zien.
quote:Luque: "Sfeer bij Koster is relaxter"
Evenals ploeggenoot Gabri is Albert Luque zeer te spreken over Adrie Koster. De sfeer binnen de selectie van Ajax is onder de interim-coach verbeterd, zo liet de aanvaller weten in een interview met de NOS.
"Ten Cate is serieuzer en strenger. Onder Koster is de sfeer losser en heeft een speler meer vrijheid", aldus Luque, die afgelopen zomer de overstap naar de Amsterdam ArenA maakte.
Overigens bevestigde de Spanjaard dat ook Feyenoord in augustus interesse toonde. Voormalig ploeggenoot Roy Makaay nam zelfs contact op met zijn collega. "Maar ik ben een Catalaan. Heel mijn familie was vroeger fan van Cruijff. Daarom heb ik besloten om voor Ajax te kiezen", zo legt de voormalig aanvaller van Newcastle United uit.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Nee, Makaay, de Cler en Gio werken op vrijwilligersbasis bij ons wou je zeggenquote:Op zondag 11 november 2007 02:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net of 010 zijn salaris had kunnen betalen. Pffff
nog even een jointje roken en naar bed, trustequote:Op zondag 11 november 2007 02:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zitten jullie nou weer zo stoer te doen over hoeveel bier je opheb... zielig zeg.
Over Ajax graag!
no you ddon't!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |