Dat hoorde ik ook, als opvolger van Dennis van der Steen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoorde nu dat Vogels ook Djuric Ascencion van RBB wil?
Dat klopt...of je er blij mee moet zijn is een 2e.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef uitje4life het volgende:
Leitoe komt naar Rijnsburgse Boys, meldde Radio West zaterdagmiddag tijdens een voetbalverslag! Ik heb er nog geen officiele berichten over gelezen, maar op de RBB site is elke week een update qua spelersgroep volgend seizoen.
Valt toch tegen dus? Heeft ASWH dan goed gezien in de zomer.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat klopt...of je er blij mee moet zijn is een 2e.
Nou ja, nog één geluk voor je, zijn broer zal bij TOGR blijven. Vind het een vreemde zaak, lijkt me totaal geen speler voor Jack.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:45 schreef BVO het volgende:
Wat een eersteklassewaardige aankoop.
Volg Katwijk niet echt maar gaan er niet erg veel spelers weg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:40 schreef Insistor het volgende:
Dat zou best eens kunnen
Aha, jullie krijgen dus waarschijnlijk broertje Kuhlmanquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Insistor het volgende:
Vooralsnog is er eentje echt weg (Vondeling), Lammers noem je zelf al en ik neem aan dat Akhamrane ook vertrekt. Eigenlijk vind ik zelf alleen het vertrek van Vondeling vervelend en dat is persoonlijk, want die bracht eigenlijk ook niet wat er verwacht werd. Dus op zich valt het mee, al kan dat nog veranderen natuurlijk (of weet jij misschien meer?).
Overigens kan een goede bezem door de selectie niet echt kwaad, denk ik.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef uitje4life het volgende:
Ja broertje Kuhlmann naar Katwijk meldt VoZ. Caspar wel te verstaan. Is dat ook zo'n beest als Joost?
ik denk dat zwaluwen morgen gaat stuntenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef uitje4life het volgende:
Morgen weer eens naar een wedstrijd van de Boys. 3 punten moeten er toch inzitten, aangezien we van alle thuiswedstrijden dit seizoen alleen een punt aan Quick Boys moesten afstaan, en Ter Leede niet echt in goede doen is.
Denken jullie dat Quick Boys kampioen wordt? Of kunnen we dat na 29 maart (Quick Boys - Rijnsburgse Boys) pas zeggen? Of misschien na 5 april.... (Rijnsburgse Boys - FC Lisse)
ik zie de link niet. Laat Capelle en ASWH maar stunten morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:19 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik denk dat zwaluwen morgen gaat stunten
ik dacht dat zwaluiwen vandaag tegen QB moest, dat is de linkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:03 schreef uitje4life het volgende:
[..]
ik zie de link niet. Laat Capelle en ASWH maar stunten morgen.
Mocht deze trouwens vanmiddag nog dicht gaan, kan dan iemand alvast deel 3 openen en aan de mods vragen of ze de OP er in kunnen rammen?quote:SHO klaar voor acht finales op rij
Voor SHO is het geen vijf voor twaalf, maar één voor twaalf. De Oud-Beijerlanders lijken al met één been in de eerste klasse te staan, maar niet als het aan Brian Vink ligt. De rechtermiddenvelder van de zaterdag-hoofdklasser legt zich nog niet neer bij een degradatie en gaat ervan uit dat hij vanmiddag op eigen veld van Noordwijk wint.
RENÉ DONS
OUD-BEIJERLAND
Lijfsbehoud voor SHO zou namelijk een mooi afscheidscadeau zijn voor de 26-jarige Meerkerker, die volgend seizoen zijn loopbaan bij Papendrecht zal vervolgen.
,,We hebben nog acht wedstrijden te gaan en kunnen daarin 24 punten pakken,’’ rekent Vink uit. ,,Ik weet ook wel dat we die maximale score niet zullen halen, maar zolang er geen streep door je naam staat, moet je ervoor vechten. En daar is iedereen bij SHO van doordrongen. Er is door de komst van Philip den Haan en Jaap Viergever enorm veel veranderd. Als die twee aan het begin van het seizoen al voor onze groep hadden gestaan, dan hadden we nu niet onderaan gestaan maar keurig in het linkerrijtje. Nu kunnen we alleen proberen om ons te handhaven en ik geloof er nog steeds in dat dit kan.”
,,De mensen die ons zaterdag tegen Ter Leede hebben zien spelen, konden zich niet voorstellen dat wij de rode lantaarndrager in de hoofdklasse zijn. We speelden agressief, met bij vlagen goed voetbal. Alleen in de eerste helft heb ik al vijf kansen geteld, maar het manco was dat wij in die fase geen doelpunt hebben gemaakt. We hadden tegen Ter Leede nooit achter mogen komen. Als we in de rust met 2-0 voorstaan, was dat verdiend geweest en dan was de thuisclub nooit meer op gelijke hoogte gekomen. In de tweede helft waren we dan uitgelopen. Nu kwamen we tegen alle verhoudingen in op 2-0 achterstand.”
,,Een onoplettendheid van één van onze middenvelders en een schitterend schot luidden de openingstreffer in. Die bal ging er vanaf dertig meter in. Bij de tweede tegengoal liet Donovan Levestone de bal los. Heel jammer, maar we hadden daarna wel de veerkracht om nog op 2-2 te komen. Eigenlijk moet je dan blij zijn, maar bij ons overheerste een gevoel van teleurstelling. We hadden het zaterdag immers verdiend om te winnen.”
„Den Haan heeft voorgerekend dat we uit de eerste vijf wedstrijden tien punten moesten halen om ervoor te zorgen dat we in de laatste vier duels mee zouden blijven doen. De eerste wedstrijd van die vijf heeft ons één punt opgeleverd, dat betekent dat de komende vier duels negen punten moeten opbrengen.”
Hoewel er volgens Vink in deze fase van de competitie geen gemakkelijke wedstrijden meer zijn, rekent hij ook tegen Noordwijk op drie punten.
,,Maar wij moeten straks ook tegen clubs als Rijnsburgse Boys drie punten pakken. We moeten elke wedstrijd voor de volle winst gaan. De gedachte een puntje is vandaag wel genoeg moeten we laten varen. Als we afgelopen zaterdag hadden gewonnen en we halen drie punten tegen Noordwijk, dan hadden we natuurlijk uitstekende zaken gedaan. Maar het is bij ons dit seizoen te vaak ‘als’ geweest. Voor de winterstop verloren we elf wedstrijden op rij. Er zat een uitschieter bij tegen Capelle. Daar wonnen we met 1-0, maar voor de rest was het bijzonder teleurstellend.”
Die negatieve reeks kostte trainer Arnold Scholten de kop. ,,Een man met een uitstekende staat van dienst als voetballer, maar zonder kennis van het trainersschap. Hij had geen autoriteit en geen uitstraling. Hij wilde per se zelf tegen ons zeggen dat hij in de winterstop weg moest, maar na twee zinnen kon hij al niet meer uit zijn woorden komen. Technisch manager Arie Kegel moest het overnemen. De wedstrijdbesprekingen van Scholten duurden een paar minuten. Dan zat de helft niet op te letten, want eigenlijk gingen ze nergens over.”
„Als Den Haan aan het woord is, zit iedereen juist aandachtig te luisteren en moet hij af en toe op zijn klokje kijken. Anders zijn we te laat voor de wedstrijd. Ikzelf zag het aan het begin van het seizoen al vrij snel niet meer in Scholten zitten. Uiteindelijk heeft het bestuur hem tot de winterstop laten zitten, maar iedereen voelde al weken van tevoren aankomen dat Scholten het niet zou redden bij SHO. Het is jammer dat de club niet eerder heeft kunnen kiezen voor de combinatie Den Haan/Viergever.”
Vink, die voordat hij bij SHO kwam bij Ajax en Meerkerk heeft gespeeld, stond aanvankelijk nog wat sceptisch tegen de oplossing met de twee interim-coaches. ,,Den Haan is nu onze trainer en hij wordt ondersteund door Viergever. De laatste doet de donderdagtraining, omdat Philip dan verplichtingen bij Unitas heeft. Donderdag was bij ons de wedstrijdgerichte training, maar die is nu naar de maandag- en de woensdagavond verschoven. Jaap pept de boel dan op donderdag nog even geweldig op. Het zijn twee ervaren trainers, die ook respect afdwingen in de groep. Dat zie je in het veld terug. Nu is er volop inzet en houdt iedereen zich aan de afspraken. Niemand uitgezonderd en dat is voor ons de enige manier om aan degradatie te kunen ontsnappen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |