abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57039197
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoorde nu dat Vogels ook Djuric Ascencion van RBB wil?
Dat hoorde ik ook, als opvolger van Dennis van der Steen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57039378
Trouwens, die keeper van QB

Ik hoorde dat Messemaker niet naar QB ging omdat de kans groot zou zijn dat hij dan 2e keeper werd, nou ik mag hopen dat hij beter is dan Kromhout.
pi_57039859
Uiteraard is hij beter dan Kromhout. Maar laat ze dat bij QB niet horen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:12:00 #254
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57063382
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3512

hoofdklasse a spreekt zich uit tegen de topklasse
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57077958
Kan een aardige windwedstrijd worden vanmiddag. Heb er zin in!
www.thuisuiteten.nl
pi_57087188
Helaas, geen zege.

ASWH KAN KOPLOPER QUICK BOYS NIET STOPPEN

Vanmiddag ontving ASWH, met Henk Wisman voor het eerst in een officieel duel als trainer op de bank, op eigen veld koploper Quick Boys. De Katwijkers zijn al sinds de vorige ontmoeting met ASWH, in oktober, zonder nederlaag. Daar kon ook ASWH vanmiddag geen verandering in brengen. Hoewel het door een sterke slotfase van de Ambachters nog even spannend werd, liep de ploeg grotendeels achter de bezoekers aan. Die kwamen dan ook op 0-3, waarna ASWH drie minuten voor tijd terugkwam tot 2-3. Er kwam zelfs nog een uitgelezen mogelijkheid op de gelijkmaker, die helaas niet viel. Op basis van het wedstrijdbeeld zou dit ook teveel van het goede geweest zijn.

Wisman had in zijn opstelling twee wijzigingen aangebracht ten opzichte van de laatste opstelling door Bill Tukker. Deze vonden noodgedwongen plaats. De geschorste Danny Versluis en de geblesseerde Stefan van Dam konden niet spelen, waardoor Jan Willem Schep en Ivar Eltenberg mochten beginnen. De wedstrijd was nog maar net op gang toen Quick Boys de score al opende. Middenvelder Derek van der Plas mocht eenvoudig wegdraaien bij zijn tegenstander en schoot de bal uit de draai in. Zijn inzet plofte in de hoek van het doel en liet Raymon Kuipers kansloos. Even later mocht ASWH de keeper dankbaar zijn, toen hij met een prima reflex de volledig vrij voor hem opduikende rechtsback Niels van Duijn van scoren hield.

Nadat de blauwwitte storm iets was gaan liggen, kon ASWH langzaam wat meer in de wedstrijd komen. Het werd feller in de duels en kon de bal langer in de ploeg houden. Echt grote kansen leverde het echter niet op. Vaak was de aanzet goed, maar kon er geen beslissende pass of voorzet gegeven worden. De keren dat de jarige Mike van Gool en zijn collegaspits Sjoerd van der Waal het doel van Peter Kromhout onder vuur namen waren dan ook op de vingers van één hand te tellen. Het gevaarlijkst werd ASWH via een vrije trap. Alex de Jong krulde die fraai over de muur, maar de lat voorkwam een treffer. Nixon Dias had ondertussen nog een gele kaart gekregen van de Friese arbiter De Vries. Kort voor rust was het Quick Boys dat toesloeg. Een voorzet van Maarten Bak leek weinig gevaarlijk, maar Ivar Eltenberg kopte de bal niet goed weg, waarna wederom Derek van der Plas in twee keer tot scoren kwam. Zijn eerste poging werd door Johan Sturrus nog geblokt, maar daarna was het wel raak. Zo moest ASWH met 0-2 de rust in.

Met een dergelijke tussenstand was het al duidelijk dat het lastig zou worden nog een goed resultaat te boeken, maar dit werd kort na rust nog lastiger. De tweede helft was nog geen minuut oud toen Derek van der Plas, na eerst op kracht een duel te winnen, van dichtbij de 0-3 achter Kuipers kon mikken. Vanaf dat moment was het gelopen koers voor de koploper, die rustig kon inzakken en met snelle uitbraken probeerde de score te verhogen. Zo verscheen invaller Dion Esajas oog in oog met Kuipers, maar de ASWH-goalie plukte de bal op vakkundige wijze van de voeten van de aanvaller.

In de laatste twintig minuten begon ASWH, dat inmiddels een alles of niets tactiek hanteerde, echter gevaarlijker te worden. Er waren al wat waarschuwingsschotjes van Nixon Dias en Jan Willem Schep toen er zelfs een grote kans kwam. De op links vrijgespeelde Johan Sturrus gaf goed voor, waarna invaller Rory van der Weijden eigenlijk ook alles goed deed door de bal via de grond te koppen. Helaas vloog het leer na de stuit echter over de lat van het doel van Kromhout. Dezelfde Van der Weijden zag even later een inzet van de lijn gehaald worden. Tussendoor bleef Quick Boys ook dreigend, want Peter Timmermans en Dion Esajas konden door Kuipers nog maar net worden gestuit.

Zes minuten voor het einde was het dan toch ASWH dat scoorde. Rory van der Weijden kopte een corner van Sjoerd van der Waal goed in en via de onderkant van de lat stuiterde de bal achter de doellijn terug het veld in. De grensrechter had dit goed in de gaten en scheidsrechter De Vries nam zijn vlagsignaal over, zodat het 1-3 was. Drie minuten daarna trok de opgerukte Nixon Dias naar binnen en haalde verwoestend uit voor de 2-3, waardoor de spanning onverwacht weer compleet terug was. Op advies van de grensrechter kreeg ASWH in de slotminuut zelfs nog een door Quick Boys fel betwiste vrije trap op de rand van het strafschopgebied, waar doelman Kromhout hands gemaakt zou hebben. Helaas was de poging van Ferry van Lare wel hard genoeg, maar niet in de juiste richting. Zo liep ASWH tegen een nederlaag op, die op basis van de wedstrijd verdiend was. Toch ontstond er door de slotfase nog het gevoel dat er meer in had gezeten. ASWH blijft ook na vandaag nog vierde in de stand en mag volgende week opnieuw tegen een titelkandidaat spelen. Dan staat namelijk de uitbeurt bij FC Lisse op het programma.

ASWH – Quick Boys 2-3 (0-2)
7. 0-1 Derek van der Plas 44. 0-2 Derek van der Plas 46. 0-3 Derek van der Plas 84. 1-3 Rory van der Weijden 87. 2-3 Nixon Dias
Scheidsrechter: De Vries

ASWH: Raymon Kuipers; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Jan Willem Schep, Ferry van Lare, Alexander de Jong (57. Rory van der Weijden), Ivar Eltenberg (65. Danny Slingerland); Mike van Gool (76. Erik Abels) en Sjoerd van der Waal

Quick Boys: Peter Kromhout; Niels van Duijn, Michael Ros, Robert-Jan Ravensbergen, Marcel Pronk; Derek van der Plas, Hendrik van Beelen (76. Raphaël Supusepa), Jan Schaap (71. Sander van der Horst); Peter Timmermans, Adil Harfaoui (59. Dion Esajas) en Maarten Bak

Morgen update etc, afhankelijk van mijn tijd. Anders later in de week.
www.thuisuiteten.nl
pi_57088168
Katwijk verliest wat geflatteerd met 1-3 van Lisse. Had meer ingezeten. Bij 1-1 had Katwijk in de tweede helft het betere van het spel en kreeg (onterecht) een penalty. Vondeling miste van 11 meter en even later ging een penalty aan de andere kant er wel in.

Het spel geeft wel wat hoop voor de rest van de maand maart, waarin gewonnen moet worden door Katwijk.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_57100146
Speelronde 18

ASWH – Quick Boys 2-3 (0-2)
7. 0-1 Derek van der Plas 44. 0-2 Derek van der Plas 46. 0-3 Derek van der Plas 84. 1-3 Rory van der Weijden 87. 2-3 Nixon Dias

Capelle - TOGR 0-0 (0-0)

DOTO - Barendrecht 1-1 (0-1)
35. 0-1 Giovanny dos Santos (strafschop) 90 (+1). 1-1 Michael van Dommelen

Katwijk - FC Lisse 1-3 (1-1)
11. 1-0 Jerghinio Sahadewsing 29. 1-1 Kevin Winter 76. 1-2 Marvin Nieuwlaat (strafschop) 90. 1-3 Marvin Nieuwlaat
Bijzonderheid: Marcel Vondeling (Katwijk) mist strafschop

Noordwijk - Excelsior Maassluis 0-2 (0-0)
63. 0-1 Nilton Tavares Ramos 66. 0-2 Demis Xanthopoulos

Ter Leede - SHO 2-2 (0-0)
57. 1-0 Erik Koot 60. 2-0 Richard Corts 70. 2-1 Serginho van Axel-Dongen 85. 2-2 Andrew Dias d'Ullois

Zwaluwen '30 / Henver - Rijnsburgse Boys 0-0 (0-0)

STAND

1. Quick Boys 18-37
2. FC Lisse 18-35 *
3. Rijnsburgse Boys 18-31
4. ASWH 18-26
5. DOTO 18-25
6. Capelle 18-23 (+2, 29 goals gemaakt)
7. Ter Leede 18-23 (+2, 20 goals gemaakt) **
8. Noordwijk 18-22 (+2)***
9. Zwaluwen '30 / Henver 18-22 (-7)
10. Excelsior Maassluis 18-21
11. Barendrecht 18-20
12. Katwijk 18-19 ***
13. TOGR 18-15
14. SHO 18-14

* = drie punten in mindering
** = vier punten in mindering
*** = één punt in mindering

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 20
2. Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 15
3. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 14
4. Maarten Bak (Quick Boys) 9
Henk Roeland (Capelle) 9

Derek van der Plas schonk Quick Boys met drie goals de zege bij ASWH en heeft nu al acht keer gescoord
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 maart 2008 @ 12:30:57 #259
146874 DANILXL
pi_57101681
goed resultaat van zealuwen al hadden ze zelfs kunnen winnen
pi_57101723
Sjoerd van der Waal niet eens gescoord
  zondag 2 maart 2008 @ 12:35:34 #261
146874 DANILXL
pi_57101763

twee uitblinkers aan de kant van zwaluwen
Vooral de tweede keeper van zwaluwen houdt arjan heerland (terecht) al twee wedstrijden op de bank. Roe Tempo weet de punten voor zwaluwen te pakken waar heerland dat nalaat.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:10:35 #262
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57135791
Leitoe komt naar Rijnsburgse Boys, meldde Radio West zaterdagmiddag tijdens een voetbalverslag! Ik heb er nog geen officiele berichten over gelezen, maar op de RBB site is elke week een update qua spelersgroep volgend seizoen.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_57136917
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef uitje4life het volgende:
Leitoe komt naar Rijnsburgse Boys, meldde Radio West zaterdagmiddag tijdens een voetbalverslag! Ik heb er nog geen officiele berichten over gelezen, maar op de RBB site is elke week een update qua spelersgroep volgend seizoen.
Dat klopt...of je er blij mee moet zijn is een 2e.

Kevin Winter alsnog naar IJsselmeervogels.
pi_57143080
Doelman Kenny Heemskerk(Ado'20) terug naar FC Lisse, als 2e keeper.
pi_57155247
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat klopt...of je er blij mee moet zijn is een 2e.
Valt toch tegen dus? Heeft ASWH dan goed gezien in de zomer.

De eerste keuze als linksback bij ASWH is afgevallen, men richt zich nu op een ander. Verder is men nog in gesprek met de Jupiler League-aanvaller, maar daar zitten talloze amateurclubs achteraan en ook nog wel BVO's. Dus die zal het niet worden. ASWH zoekt nog voor vier posities sowieso versterking.
www.thuisuiteten.nl
pi_57157451
Barendrecht haalt volgens VoZ Remco Koremans van TOGR.

Ben benieuwd of zijn tweelingbroer spoedig zal volgen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:45:24 #267
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57157723
Wat een eersteklassewaardige aankoop.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57165974
Lammers (Katwijk) naar Lisse?
pi_57167539
Dat zou best eens kunnen
And we are vagabonds
pi_57176182
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:45 schreef BVO het volgende:
Wat een eersteklassewaardige aankoop.
Nou ja, nog één geluk voor je, zijn broer zal bij TOGR blijven. Vind het een vreemde zaak, lijkt me totaal geen speler voor Jack.

Rory van der Weijden, ook wel de Bomber van Dubbeldam, verlaat ASWH na dit seizoen voor buurman IFC. Dat is zondag tweede klasse. Denk dat hij daar wel eens twintig goals kan gaan maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_57178737
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:40 schreef Insistor het volgende:
Dat zou best eens kunnen
Volg Katwijk niet echt maar gaan er niet erg veel spelers weg?
pi_57181190
Vooralsnog is er eentje echt weg (Vondeling), Lammers noem je zelf al en ik neem aan dat Akhamrane ook vertrekt. Eigenlijk vind ik zelf alleen het vertrek van Vondeling vervelend en dat is persoonlijk, want die bracht eigenlijk ook niet wat er verwacht werd. Dus op zich valt het mee, al kan dat nog veranderen natuurlijk (of weet jij misschien meer?).

Overigens kan een goede bezem door de selectie niet echt kwaad, denk ik.
And we are vagabonds
pi_57182179
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Insistor het volgende:
Vooralsnog is er eentje echt weg (Vondeling), Lammers noem je zelf al en ik neem aan dat Akhamrane ook vertrekt. Eigenlijk vind ik zelf alleen het vertrek van Vondeling vervelend en dat is persoonlijk, want die bracht eigenlijk ook niet wat er verwacht werd. Dus op zich valt het mee, al kan dat nog veranderen natuurlijk (of weet jij misschien meer?).

Overigens kan een goede bezem door de selectie niet echt kwaad, denk ik.
Aha, jullie krijgen dus waarschijnlijk broertje Kuhlman

Nee verder weet ik er niet (veel) van maar omdat ik de laatste 2 weken al van een paar spelers las dacht ik eraan, het valt dus mee.
pi_57182474
Lammers inderdaad naar Lisse... Tarkan Sahin van DOTO ook?
Leef naar je eigen talent
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:13:37 #275
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57186736
Ja broertje Kuhlmann naar Katwijk meldt VoZ. Caspar wel te verstaan. Is dat ook zo'n beest als Joost?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_57186802
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef uitje4life het volgende:
Ja broertje Kuhlmann naar Katwijk meldt VoZ. Caspar wel te verstaan. Is dat ook zo'n beest als Joost?
Dat vraag ik mij ook af
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:32:26 #277
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57187209
op de site van vv Katwijk staat dat hij wel fysiek sterk is.... en op zn hyves ziet hij er ook best sterk uit.
pi_57191475
hij is idd niet de kleinste. Dat is ook wel eens een welkome afwisseling in het selectiebeleid, waar de afgelopen jaren een lengte onder de 1m60 een vereiste leek.
And we are vagabonds
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:27:58 #279
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57202169
haha lol.... ik denk dat er bij Rijnsburg wel eens een paar uit het tweede door zullen stromen in plaats van van buitenaf halen. Het tweede wordt dan denk ik wel aangevuld met spelers uit de ijzersterke A1.
pi_57202652
What the fuck! De Van Dommelen's naar Barendrecht??? Welke Arabier heeft het daar overgenomen dan??
Leef naar je eigen talent
pi_57202908
Op zich niet zo vreemd, zoals ik op andere fora ook al zei.

ASWH meldde zich zoals bekend eerst voor Jack van den Berg als nieuwe trainer. Mede doordat Barendrecht aangaf ook de ambitie te hebben richting Topklasse, zoals Jack wenste en wel bij ASWH zag, is hij op de Bongerd gebleven. Daar horen dus spelers bij die dit waar kunnen maken. Aan geld geen gebrek natuurlijk, is nooit geweest.

Wel leuk, eerst Koremans halen en de hoon van iedereen over je heen krijgen, en dan zo toeslaan. BVO van harte! Wel een klein voorbehoud, als zich nog een BVO (en nu dus niet de FOK! user) meldt, dan kunnen ze daar heen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:56:27 #282
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57204352
zozo.... toch een stapje achteruit voor de gebroeders.... ik hoop dan dat Barendrecht volgend jaar bij de eerste acht zit, anders spelen ze alsnog geen Topklasse.
pi_57204823
Tja, als DOTO in dit tempo uitgehold blijft worden en geen goede vervangers kan strikken, dan kunnen ze die club sowieso wel voorbij. En wie weet wat ze nog meer naar de Bongerd halen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:07:23 #284
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57226143
!!!

Hoe doen ze dit nou weer dan.

Anyway, ik ben er blij mee. Das wat anders dan Koremans.

Al vrees ik, wat je zegt, een BVO, net als toen met Martha.
pi_57227005
Morgen gezellig naar Lisse. Ben benieuwd. ASWH is dit seizoen zo onvoorspelbaar als wat. Gek genoeg presteren we qua punten beter in uitduels dan thuis. Al met al lijkt een gelijkspel me op voorhand niet verkeerd. Mogelijk even bijpraten met Lissov als ik hem tref op Ter Specke.
www.thuisuiteten.nl
pi_57228609
Vind t toch knap van DOTO, Barendrecht is bepaald nog niet veilig van een hoofdklasseplaatsje volgend jaar. Ik hoop dat Katwijk ze daar morgen niet bij zal helpen (sorry BVO)

[ Bericht 1% gewijzigd door Insistor op 07-03-2008 22:08:24 ]
And we are vagabonds
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:55:53 #287
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57230066
Wij hebben ook geen hulp nodig . Noordwijk werd ook van de mat gespeeld .

Wat is er zo knap aan van DOTO trouwens? .
pi_57231706
Met stug verdedigen toch? Noordwijk maakt trouwens al weken een wat uitgebluste indruk en heeft nog geen punt gepakt sinds de winterstop. Maar we zullen het morgen wel zien.

Enne, van DOTO is niks knap, dat was een typo...
And we are vagabonds
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:14:03 #289
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57231843
Nee, niet stug verdedigen, Barendrecht drong hele wedstrijd aan op de overwinning, was echt afgedwongen. Niet dat ze zo heeeeeeeeel bijzonder waren hoor, Noordwijk was gewoon onwijs slecht, viel me echt zooooo tegen.

Ben je er bij morgen trouwens?

Ik wel denk ik .
pi_57233273
Ik ben er morgen bij. Dit seizoen sowieso alleen een oefenduel in Enschede gemist.
And we are vagabonds
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:34:48 #291
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57233885
Tof. Zooooooooo druk zal het niet zijn, is het nooit bij ons, maar we hebben wel een mooi sportpark .
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:48:34 #292
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57234257
Morgen weer eens naar een wedstrijd van de Boys. 3 punten moeten er toch inzitten, aangezien we van alle thuiswedstrijden dit seizoen alleen een punt aan Quick Boys moesten afstaan, en Ter Leede niet echt in goede doen is.

Denken jullie dat Quick Boys kampioen wordt? Of kunnen we dat na 29 maart (Quick Boys - Rijnsburgse Boys) pas zeggen? Of misschien na 5 april.... (Rijnsburgse Boys - FC Lisse)
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:52:57 #293
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57234365
Van Dommelen . Ja, sorry, drankje oip, maar ik kan er echt niet over uit. Niet degraderen en geen BVO en hij speelt voor ons . UN fucking believable.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:19:06 #294
146874 DANILXL
pi_57236189
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef uitje4life het volgende:
Morgen weer eens naar een wedstrijd van de Boys. 3 punten moeten er toch inzitten, aangezien we van alle thuiswedstrijden dit seizoen alleen een punt aan Quick Boys moesten afstaan, en Ter Leede niet echt in goede doen is.

Denken jullie dat Quick Boys kampioen wordt? Of kunnen we dat na 29 maart (Quick Boys - Rijnsburgse Boys) pas zeggen? Of misschien na 5 april.... (Rijnsburgse Boys - FC Lisse)
ik denk dat zwaluwen morgen gaat stunten
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:03:36 #295
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57239450
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:19 schreef DANILXL het volgende:

[..]

ik denk dat zwaluwen morgen gaat stunten
ik zie de link niet. Laat Capelle en ASWH maar stunten morgen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:05:57 #296
146874 DANILXL
pi_57239491
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:03 schreef uitje4life het volgende:

[..]

ik zie de link niet. Laat Capelle en ASWH maar stunten morgen.
ik dacht dat zwaluiwen vandaag tegen QB moest, dat is de link
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:17:10 #297
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57239656
volgende week dus en TOGR gaat denk ik niet stunten, alleen Quick Boys heeft hier een punt weten weg te halen!
pi_57239897
Wij bijna, maar de lat stond in de weg.

Aardig stuk met SHO-speler Brian Vink, die Arnold Scholten aardig kraakt.
quote:
SHO klaar voor acht finales op rij

Voor SHO is het geen vijf voor twaalf, maar één voor twaalf. De Oud-Beijerlanders lijken al met één been in de eerste klasse te staan, maar niet als het aan Brian Vink ligt. De rechtermiddenvelder van de zaterdag-hoofdklasser legt zich nog niet neer bij een degradatie en gaat ervan uit dat hij vanmiddag op eigen veld van Noordwijk wint.
RENÉ DONS

OUD-BEIJERLAND

Lijfsbehoud voor SHO zou namelijk een mooi afscheidscadeau zijn voor de 26-jarige Meerkerker, die volgend seizoen zijn loopbaan bij Papendrecht zal vervolgen.

,,We hebben nog acht wedstrijden te gaan en kunnen daarin 24 punten pakken,’’ rekent Vink uit. ,,Ik weet ook wel dat we die maximale score niet zullen halen, maar zolang er geen streep door je naam staat, moet je ervoor vechten. En daar is iedereen bij SHO van doordrongen. Er is door de komst van Philip den Haan en Jaap Viergever enorm veel veranderd. Als die twee aan het begin van het seizoen al voor onze groep hadden gestaan, dan hadden we nu niet onderaan gestaan maar keurig in het linkerrijtje. Nu kunnen we alleen proberen om ons te handhaven en ik geloof er nog steeds in dat dit kan.”

,,De mensen die ons zaterdag tegen Ter Leede hebben zien spelen, konden zich niet voorstellen dat wij de rode lantaarndrager in de hoofdklasse zijn. We speelden agressief, met bij vlagen goed voetbal. Alleen in de eerste helft heb ik al vijf kansen geteld, maar het manco was dat wij in die fase geen doelpunt hebben gemaakt. We hadden tegen Ter Leede nooit achter mogen komen. Als we in de rust met 2-0 voorstaan, was dat verdiend geweest en dan was de thuisclub nooit meer op gelijke hoogte gekomen. In de tweede helft waren we dan uitgelopen. Nu kwamen we tegen alle verhoudingen in op 2-0 achterstand.”

,,Een onoplettendheid van één van onze middenvelders en een schitterend schot luidden de openingstreffer in. Die bal ging er vanaf dertig meter in. Bij de tweede tegengoal liet Donovan Levestone de bal los. Heel jammer, maar we hadden daarna wel de veerkracht om nog op 2-2 te komen. Eigenlijk moet je dan blij zijn, maar bij ons overheerste een gevoel van teleurstelling. We hadden het zaterdag immers verdiend om te winnen.”

„Den Haan heeft voorgerekend dat we uit de eerste vijf wedstrijden tien punten moesten halen om ervoor te zorgen dat we in de laatste vier duels mee zouden blijven doen. De eerste wedstrijd van die vijf heeft ons één punt opgeleverd, dat betekent dat de komende vier duels negen punten moeten opbrengen.”

Hoewel er volgens Vink in deze fase van de competitie geen gemakkelijke wedstrijden meer zijn, rekent hij ook tegen Noordwijk op drie punten.

,,Maar wij moeten straks ook tegen clubs als Rijnsburgse Boys drie punten pakken. We moeten elke wedstrijd voor de volle winst gaan. De gedachte een puntje is vandaag wel genoeg moeten we laten varen. Als we afgelopen zaterdag hadden gewonnen en we halen drie punten tegen Noordwijk, dan hadden we natuurlijk uitstekende zaken gedaan. Maar het is bij ons dit seizoen te vaak ‘als’ geweest. Voor de winterstop verloren we elf wedstrijden op rij. Er zat een uitschieter bij tegen Capelle. Daar wonnen we met 1-0, maar voor de rest was het bijzonder teleurstellend.”

Die negatieve reeks kostte trainer Arnold Scholten de kop. ,,Een man met een uitstekende staat van dienst als voetballer, maar zonder kennis van het trainersschap. Hij had geen autoriteit en geen uitstraling. Hij wilde per se zelf tegen ons zeggen dat hij in de winterstop weg moest, maar na twee zinnen kon hij al niet meer uit zijn woorden komen. Technisch manager Arie Kegel moest het overnemen. De wedstrijdbesprekingen van Scholten duurden een paar minuten. Dan zat de helft niet op te letten, want eigenlijk gingen ze nergens over.”

„Als Den Haan aan het woord is, zit iedereen juist aandachtig te luisteren en moet hij af en toe op zijn klokje kijken. Anders zijn we te laat voor de wedstrijd. Ikzelf zag het aan het begin van het seizoen al vrij snel niet meer in Scholten zitten. Uiteindelijk heeft het bestuur hem tot de winterstop laten zitten, maar iedereen voelde al weken van tevoren aankomen dat Scholten het niet zou redden bij SHO. Het is jammer dat de club niet eerder heeft kunnen kiezen voor de combinatie Den Haan/Viergever.”

Vink, die voordat hij bij SHO kwam bij Ajax en Meerkerk heeft gespeeld, stond aanvankelijk nog wat sceptisch tegen de oplossing met de twee interim-coaches. ,,Den Haan is nu onze trainer en hij wordt ondersteund door Viergever. De laatste doet de donderdagtraining, omdat Philip dan verplichtingen bij Unitas heeft. Donderdag was bij ons de wedstrijdgerichte training, maar die is nu naar de maandag- en de woensdagavond verschoven. Jaap pept de boel dan op donderdag nog even geweldig op. Het zijn twee ervaren trainers, die ook respect afdwingen in de groep. Dat zie je in het veld terug. Nu is er volop inzet en houdt iedereen zich aan de afspraken. Niemand uitgezonderd en dat is voor ons de enige manier om aan degradatie te kunen ontsnappen.”
Mocht deze trouwens vanmiddag nog dicht gaan, kan dan iemand alvast deel 3 openen en aan de mods vragen of ze de OP er in kunnen rammen?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:03:07 #299
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57245751
Wat een slechte wedstrijd zeg vandaag, van beide kanten was het kut. Jammer, afgelopen wedstrijden waren juist zo goed. Kan ook door het veld komen, dat lag er echt dramatisch bij vandaag. 1-1 dus, met traditiegetrouw de tegentreffer in blessuretijd, ik kijk er niet eens meer van op . Oh, enne, lekkere wissel Jack ! (Vermunt inbrengen bij vrije trap, die hands - dubieus geloof ik - maakt met pingel als gevolg).
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:26:33 #300
146874 DANILXL
pi_57247589
Zwaluwen in het linkerrijtjena 2-1 winst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')