Dat is toevalligquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:58 schreef Lissov het volgende:
Goeie Mich, maar Leitoe en twee weken achter elkaar een pingel versieren? En dan de Suarez-trofee? Lijkt me niet
F1Bas, ik denk wel dat ik er ben. Ben namelijk één van de vier organisatoren, haha!
Tegen Katwijk én ASWH. Dikverdiende award voor Richal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:58 schreef Lissov het volgende:
Goeie Mich, maar Leitoe en twee weken achter elkaar een pingel versieren? En dan de Suarez-trofee? Lijkt me niet
F1Bas, ik denk wel dat ik er ben. Ben namelijk één van de vier organisatoren, haha!
Bassie was aandachtig toeschouwerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef methodmich het volgende:
Heeft Bassie nog een beetje puntjes gescoord?
ASWH morgen weer een speler op gesprek. Dat is wat kansrijker dan de speler waar ik het gisteren over had.
Is dus rond. Dogan Corneille zal Willem Leushuis volgend jaar gaan assisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
ASWH is in vergevorderd stadium met een nieuwe of extra assistent-trainer. Is nog niet bekend wat Theo Smit doet.
Rijsdijk neem ik aan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Daarnaast zo goed als rond met een verdediger. Het gesprek van maandag is ook goed gegaan. De betreffende speler verklaarde gisteren aan een vriend van me, die hem vrijwel dagelijks ziet, dat hij Leushuis "gretig" vond. Hij liep ook met een glimlach rond, iets wat al weken niet gebeurd was. Maar misschien had hij ie maandagavond nog wel wat leuks gedaan, dat is niet zeker. In februari worden de gesprekken vervolgd, dus even afwachten.
Jammer maar was wellcht het risisco waard te proberen. Hadden wij ook met Jeffrey.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef methodmich het volgende:
Erik Assink? Is wel een gewaagde, al heeft ie een goed CV.
Trainingskamp van ASWH op Marbella was zeer leuk! Verslag kan gelezen worden door de geďnteresseerde op www.aswh.nl
Zat geweldige dingen meegemaakt met die gasten.
Enige minpuntje is dat de Spaanse zon de blessuregolf nog niet erg heeft verminderd, met nog steeds mannen als Van Wetten, Schep, Boogers en Van der Waal in de lappenmand. Human moet toch geöpereerd worden en is dus vanaf nu 6 tot 9 maanden uitgeschakeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |