abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55729310
Goeie Mich, maar Leitoe en twee weken achter elkaar een pingel versieren? En dan de Suarez-trofee? Lijkt me niet

F1Bas, ik denk wel dat ik er ben. Ben namelijk één van de vier organisatoren, haha!
Leef naar je eigen talent
pi_55732206
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:58 schreef Lissov het volgende:
Goeie Mich, maar Leitoe en twee weken achter elkaar een pingel versieren? En dan de Suarez-trofee? Lijkt me niet

F1Bas, ik denk wel dat ik er ben. Ben namelijk één van de vier organisatoren, haha!
Dat is toevallig

Zeg maar even gedag, jij weet wel wie ik ben maar andersom (nog) niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55741903
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:58 schreef Lissov het volgende:

Tegen Katwijk én ASWH. Dikverdiende award voor Richal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55759683
Tegen Katwijk was het er wel duidelijk eentje; tegen ASWH kan ik me nog enigszins kwetsbaar opstellen

F1Bas, zie je morgen dan. Ik laat me wel ff zien
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:57:02 #130
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55759839
MM.......... tegen ASWH was het GEEN schwalbe, ik blijf erbij . Zeg ik als neutrale toeschouwer di vrijwel op één lijn stond .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55764685
Hoppa! Thanks BVO
pi_55773678
Nou BVO, dan ben jij serieus de enige die vond van niet, want Johan Sturrus was zeker dat het geen strafschop was. En die is altijd eerlijk als hij een fout of overtreding maakt.

Ben wel benieuwd wat de eerste transfers in A gaan worden. De Vogels en Spakenburg roeren zich al flink, verder zijn er vooral geruchten bij de clubs in A.
www.thuisuiteten.nl
pi_55789142
Was leuk de FC Lisse quiz, zaten lastige vragen tussen zeg

Lissov kon je niet meer vinden om gedag te zeggen
pi_55797099
ASWH is in vergevorderd stadium met een nieuwe of extra assistent-trainer. Is nog niet bekend wat Theo Smit doet.

Verder is er gesproken met een zeer goede spits, maar die komt ook zeer waarschijnlijk niet. Woont en werkt te ver uit de regio.
www.thuisuiteten.nl
pi_55805873
Ik heb nog niks vernomen wat transfers. Wel wat geruchten al gehoord. Bij de Vogels worden Kevin Winter en Jelle Korbee genoemd. Eerstgenoemde zou ik nog wel zien gaan, de tweede zeker niet. Ik begreep wel dat ze Korbee én Winter dolgraag willen hebben maar afwachten maar.

Goed om je te zien F1Bas! De laatste loodjes wegen het zwaarst he, ik was nog ff boven bij de nakijkers. Maar top dat je er was!
pi_55824872
Heeft Bassie nog een beetje puntjes gescoord?

ASWH morgen weer een speler op gesprek. Dat is wat kansrijker dan de speler waar ik het gisteren over had.
www.thuisuiteten.nl
pi_55825321
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef methodmich het volgende:
Heeft Bassie nog een beetje puntjes gescoord?

ASWH morgen weer een speler op gesprek. Dat is wat kansrijker dan de speler waar ik het gisteren over had.
Bassie was aandachtig toeschouwer

En die speler is wellicht beter haalbaar, z'n kwaliteit zal wellicht ook iets minder zijn?
pi_55825363
Nou, ik vind het persoonlijk een betere voetballer. Verschil zit hem in het feit dat de ene speler die gesproken heeft in Noord-Holland woont en werkt en dat deze speler uit de regio Rijnmond komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_55852443
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
ASWH is in vergevorderd stadium met een nieuwe of extra assistent-trainer. Is nog niet bekend wat Theo Smit doet.
Is dus rond. Dogan Corneille zal Willem Leushuis volgend jaar gaan assisteren.

Haalt hij hem toch weer....
www.thuisuiteten.nl
pi_55900735
Gisteren dus oefenpotje tegen Kozakken Boys. Aardige wedstrijd, werd 0-0. Jan Willem Schep raakte de lat met een mooi schot en Mike van Gool liet twee grote kansen liggen. Verder veel spelers uit voorzorg langs de kant, die gaan op het trainingskamp fit worden.

Daarnaast zo goed als rond met een verdediger. Het gesprek van maandag is ook goed gegaan. De betreffende speler verklaarde gisteren aan een vriend van me, die hem vrijwel dagelijks ziet, dat hij Leushuis "gretig" vond. Hij liep ook met een glimlach rond, iets wat al weken niet gebeurd was. Maar misschien had hij ie maandagavond nog wel wat leuks gedaan, dat is niet zeker. In februari worden de gesprekken vervolgd, dus even afwachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_55905528
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Daarnaast zo goed als rond met een verdediger. Het gesprek van maandag is ook goed gegaan. De betreffende speler verklaarde gisteren aan een vriend van me, die hem vrijwel dagelijks ziet, dat hij Leushuis "gretig" vond. Hij liep ook met een glimlach rond, iets wat al weken niet gebeurd was. Maar misschien had hij ie maandagavond nog wel wat leuks gedaan, dat is niet zeker. In februari worden de gesprekken vervolgd, dus even afwachten.
Rijsdijk neem ik aan?
pi_55906344
De speler waarmee maandag gesproken is, is niet Rijsdijk. Er zal wel interesse zijn in Rijsdijk, aangezien hij vorig seizoen al lang over een overstap heeft gedacht, maar er toen alsnog voor koos om bij de Vogels te blijven.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:09:45 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55945691
Zware blessure voor Sandvliet .
pi_56008684
Katwijk is aardig aan de voorbereiding begonnen. Afgelopen week 0-0 tegen ADO Den Haag, gisteren 6-2 gewonnen van ODIN '59. Deze week wordt waarschijnlijk bekend gemaakt wie de nieuwe trainer wordt van Katwijk, ben zelf wel tevreden over de keuze.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_56029813
Erik Assink? Is wel een gewaagde, al heeft ie een goed CV.

Trainingskamp van ASWH op Marbella was zeer leuk! Verslag kan gelezen worden door de geďnteresseerde op www.aswh.nl

Zat geweldige dingen meegemaakt met die gasten.

Enige minpuntje is dat de Spaanse zon de blessuregolf nog niet erg heeft verminderd, met nog steeds mannen als Van Wetten, Schep, Boogers en Van der Waal in de lappenmand. Human moet toch geöpereerd worden en is dus vanaf nu 6 tot 9 maanden uitgeschakeld....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 14 januari 2008 @ 20:17:22 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56031899
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:09 schreef BVO het volgende:
Zware blessure voor Sandvliet .
Toch niet zo zwaar als gedacht .
pi_56032173
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef methodmich het volgende:
Erik Assink? Is wel een gewaagde, al heeft ie een goed CV.

Trainingskamp van ASWH op Marbella was zeer leuk! Verslag kan gelezen worden door de geďnteresseerde op www.aswh.nl

Zat geweldige dingen meegemaakt met die gasten.

Enige minpuntje is dat de Spaanse zon de blessuregolf nog niet erg heeft verminderd, met nog steeds mannen als Van Wetten, Schep, Boogers en Van der Waal in de lappenmand. Human moet toch geöpereerd worden en is dus vanaf nu 6 tot 9 maanden uitgeschakeld....
Jammer maar was wellcht het risisco waard te proberen. Hadden wij ook met Jeffrey.
pi_56054732
Ja, had beter gelijk kunnen gebeuren hoor. Had dan misschien 3 maanden gescheeld, want met krachttraining was sowieso een half jaar revalideren. Maar ja, als de artsen elkaar tegenspreken.

TOGR heeft René Blaauwkamp en Brian Cairo als trainerskoppel voor volgend seizoen benoemd.

Capelle is Sebastiaan Pot kwijt, die gaat samen met de bij DOTO weggestuurde Niels Bezemer op wereldreis.
www.thuisuiteten.nl
pi_56056580
Nieuwe trainer Katwijk is dus Cees Bruinink geworden van ADO '20. Beetje tevreden Insistor en Hoornes?
www.thuisuiteten.nl
pi_56057568
Ik ben, zoals al gezegd, tevreden met de keuze voor Bruinink. Een type Grootscholten, met meer dan voldoende kwaliteit en ambitie om Katwijk naar de Topklasse te brengen.

En wat ook wel handig is, vanuit zijn werk kent hij de Katwijkse mentaliteit en zal weinig moeite hebben te "integreren". Iets wat Henny Lee nooit gelukt is.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')