dat x2quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Flikker eens op met je kuttopics en je kankerspelling.
hij is niet echt grappig enzo. probeer het eens met concentratiekampen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:28 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Jezus wat zat ik vol met gas !! Als nuon een buis op me reet had gemaakt konden ze heel amsterdam ermee van gas voorzien![]()
![]()
ik ga altijd keihard zitten knetteren hoor.... hoort erbijquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef Rozevla het volgende:
Zit je bij een aantal kennissen waar ook een aantal vrouwen bij zitten dus dan kan je het niet maken om keihard te gaan knetteren, dus je houd ze de hele tijd in.
dus rozevlaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef beelz het volgende:
Scheten inhouden veroorzaakt spontane zelfontbranding.
Ik had het vanmiddag nog in de sportschool toen ik buikspieroefening op de powerplate deed, hij trilde er zo uit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef RickoKun het volgende:
Weet je ook wat kut is? Als je idd in welke situatie dan ook persé je ruften in moet houden en dat je dan ineens onverwacht heel hard moet lachen, dan ruft je ook meteen knetterhard!!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Flikker eens op met je kuttopics en je kankerspelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |