abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54508016
Gisteravond was er weer een explosie van geweld.
Door de ramen waren heftige bewegingen te zien. Huub en Lieke mochten daarna de Master Bedroom niet meer verlaten.

Aangezien het niet mogelijk is om in updates samen te vatten wat er is gebeurd, en waarschijnlijk de bewoners er ook niet meer over mogen praten, is het mijn bedoeling om in dit topic te verzamelen wat de bewoners los laten over het gebeuren.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51934&sess=2832&mvpageno=1
van mutsmonique
Nadia en Amanda zitten urenlang tegen Lieke te zeiken. Huub zegt "niet aanraken", Nadia doet het wel "en wat dan?" Lieke pakt Nadia vast. Dennis vliegt op Huub af. Brian vliegt op Lieke af. Streamlock. Door de ramen is te zien dat er een worsteling bij de bank plaats vindt.
Niet op dit filmpje, maar later is te zien dat er een worsteling in de fitnessruimte plaats vindt.

gif van The-Undertaker
Lijkt op een worsteling bij de bank.

cap van dreamboy
Een kort beeld uit de fittness ruimte.
Uit de woorden van Jaap en Huub is op te maken dat daar flink het meubilair is verbouwd
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 17:40:39 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_54508117
Een iets langere versie van de SL via het keukenraam. Het blijft moeilijk te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:59:59 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54508473
Tvp, maar we zullen het nimmer weten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54508508
Het enige wat ik gelezen heb is dat Lieke nogal wat extensions kwijt is.
"hij" heeft ze eruit getrokken.
pi_54508780
Volgens Nadia, Amanda en Dennis is Huub geflipt, Brian op de bek geslagen, Dennis een kopstoot gegeven, ook nadat de bewaking binnen kwam.
Ze vinden dat de rotte appel moet verdwijnen.
pi_54509199
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Volgens Nadia, Amanda en Dennis is Huub geflipt, Brian op de bek geslagen, Dennis een kopstoot gegeven, ook nadat de bewaking binnen kwam.
Ze vinden dat de rotte appel moet verdwijnen.
Gelukkig weten we wie het zeggen, en we weten ook dat die het niet zo nauw nemen met de waarheid...
Door wrijving ontstaat glans
pi_54509219
Lieke heeft krassen op haar rug van Amanda?
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:34:08 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54509238
Dat gifje is niet bij de bank, maar in de keuken
Eerst vliegt Huub vanuit de keuken de woonkamer in, daarna wordt die op het keukenblok gegooid
pi_54513926
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:34 schreef Darklight het volgende:
Dat gifje is niet bij de bank, maar in de keuken
Eerst vliegt Huub vanuit de keuken de woonkamer in, daarna wordt die op het keukenblok gegooid
Ik zie niet wie het is, vind het knap van je.er wordt alleen maar gespeculeerd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54514763
Aan het filmpje te zien denk ik dat er voor Amanda een boete of misschien meer gaat komen. Dit aan haar gezicht te zien. Ze weet dat ze iets fout's heeft gedaan.
pi_54514940
Ik hoop dat ze gewoon in zien dat als Brian iets heeft geflikt (lijkt me wel) dat dat gewoon de druppel moet zijn. Laat die smerige Amanda en haar pooier lekker oprotten. Als Huub eruit moet dan weten ze daar achter dan daar veel gedonder van komt ( fans en evt dalende kijkcijfers, dalende inkomsten streams ect) Zal heel dom zijn want Huub is dgk
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:42:10 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54515137
Hmm, als het Brain was dan is het de druppel en als het Huub was dan moeten ze hem erin laten? Lekker objectief weer...

Het enige wat nu duidelijk is, is dat het niet duidelijk is of er wat gebeurd is en wie de eventuele dader(s) is/zijn.
pi_54515352
Een momentje van het SL gebeuren....

Zover ik het kan zien, is Brain met iemand bezig (Amanda?) en dan springt er op een gegeven moment een derde persoon bij (tussen). Zou best Huub kunnen zijn aan de bewegingen te zien.

Was St Brain Amanda dit keer publiekelijk aan het afstraffen en sprong Huub er tussen, omdat hij het niet meer aan kon zien?
Zou mij allemaal niets verwonderen. Brain is para aan het worden, omdat hij zijn dekking niet meer in de hand heeft.

Tja, als Amanda niet klaagt........................ Eindigt zij net als haar zus onder aan de trap met een schedelbasisfractuur!!!!!
pi_54519217
Brian heeft natuurlijk weer iets gedaan maar komt er al weer mee weg...
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 11 november 2007 @ 06:10:45 #15
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54520317
Hihihi las dat mensen met een loep het huis bekeken hebben tijdens de lock.Velen zijn in de overtuiging dat ze Lieke door de kamer zagen vliegen.Vandaag kregen we mee dat zowel Lieke als Huub lichamelijk letsel hebben ( blauwe plekken,krabbels en haarverlies) en de angstige gezichten toen er een brief kwam zeggen ook veel.Vaag wel dat nu de beelden ineens bestudeerd moeten worden,pas sleurde brainless zijn Del door de douche en je hoort er niks meer over!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54521580
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Een momentje van het SL gebeuren....

Zover ik het kan zien, is Brain met iemand bezig (Amanda?) en dan springt er op een gegeven moment een derde persoon bij (tussen). Zou best Huub kunnen zijn aan de bewegingen te zien.

Was St Brain Amanda dit keer publiekelijk aan het afstraffen en sprong Huub er tussen, omdat hij het niet meer aan kon zien?
Zou mij allemaal niets verwonderen. Brain is para aan het worden, omdat hij zijn dekking niet meer in de hand heeft.

Tja, als Amanda niet klaagt........................ Eindigt zij net als haar zus onder aan de trap met een schedelbasisfractuur!!!!!
Dit zou verklaren waarom Huub de volgende dag naar Amanda ging om te vragen hoe het met haar ging?
  zondag 11 november 2007 @ 11:45:17 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54522210
Jaap zei daarstraks, toen Cora er net was, tegen haar dat Huub Brian op zijnhoofd heeft geslagen. Cora:'Serieus?" en SL.
Prrrrr
pi_54522864
Huub gaf Amanda toen de brief kwam en iedereen op de bank moest plaats nemen, een kus een een knuffel en zei iets......je zag aan Amanda dat er iets aan de hand was, zij weet dat ze met iets te ver is gegaan. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Hopen dat Huub niet eruit wordt gezet.
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:36 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54522923
Meer detectivewerk

Mensen die de streams moeten locken hebben een druk dagje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54537343
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 11 november 2007 @ 22:01:53 #21
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54537372
Slowwwwww (orginele gif was van Dreamboy)

[ Bericht 16% gewijzigd door akveor op 11-11-2007 22:41:19 ]
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:02:31 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54537383
Toevoeging in de vorm van een gifje van DB. Zelfs met zijn handen op zijn hoofd weet Brian Huub een ram te verkopen.

― Mark Twain
pi_54537384
knip
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:03:33 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_54537401
Dat is drie op een rij
― Mark Twain
  zondag 11 november 2007 @ 22:09:47 #25
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54537570
Overigens Brian staat wel met z'n armen boven z'n hoofd.... haalt uit naar Huub maar wat ervoor gebeurt is en waarom Brian z'n handen boven het hoofd is niet duidelijk.
Wel heeft Huub aangegeven dat hij toen voor het eerst gezien zou hebben dat Brian Lieke iets aandeed. Dit sprak hij uit in de MB met Lieke en Jaap. (Aangezien beide kampen hun promotie praatje houden na een heftige SL blijft de vraag of dat waar is).
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')