Geef me maar eens ongelijkquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben geen klein meisje![]()
Ongelijk bewezen
Wat zei ik nou....quote:Op zondag 11 november 2007 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En al ben ik dat wel heb ik nog steeds hakken
Legt er maar net aan wat voor type capribroek enzoquote:Op zondag 11 november 2007 15:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
All Stars onder een capribroek is niet zo'n charmante combo.
Maar voor de rest![]()
Althans...quote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Legt er maar net aan wat voor type capribroek enzo
Mwah, je voeten lijken altijd huge dan met allstarsquote:
Ik heb maat 45 met All Stars...quote:Op zondag 11 november 2007 16:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mwah, je voeten lijken altijd huge dan met allstars![]()
Ook van die meisjes met enorme voeten die allstars aantrekken
Maat 45?quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef outsidr het volgende:
Ik heb maat 45 met All Stars...
Maatje 46/47 voor andere schoenen
Staat er toch echt opquote:Op zondag 11 november 2007 16:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maat 45?Lijkt me sterk
.
Ik heb maat 7 altijd
Ken trouwens een gozert met maat 50![]()
Dus valt alles mee.
Voor de rest 37/38 dus klopt wel
quote:Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Er is maar een heilige schoen.
Vraag je gewoon 3000 voor het hele jaar vooruit.quote:Op zondag 11 november 2007 16:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die moet ik ook nog kopen![]()
Ik hou gewoon geen geld meer over!
Oh ik ga altijd uit van de Amerikaanse maat, geen idee dat franse maten erop stondenquote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef outsidr het volgende:
Staat er toch echt op
Ofwel maat 11
Maat 50 ?
Maatje Titanic ?
quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef outsidr het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen geen geld meer
Ik doe niet lenenquote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef Paramnesia het volgende:
Vraag je gewoon 3000 voor het hele jaar vooruit.![]()
Kledinggeldquote:
Ja maar dat doe ik niet lenenquote:
Ik dezequote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef outsidr het volgende:
En ik moet ook nog zon eentje kopen
[ afbeelding ]
In Egypte had je van die mini'tjes en dan met handvaatjes eraan, naja tenminste je kon zo tussen 2 vingers vasthouden en dan als zo'n aapje tegen elkaar slaanquote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef outsidr het volgende:
En ik moet ook nog zon eentje kopen
[ afbeelding ]
Een MPC2000. Standaard voor producties. De beste maar moeilijk te krijgen.quote:
Die dingen noemen ze Zils... ofwel vingerbekkensquote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In Egypte had je van die mini'tjes en dan met handvaatjes eraan, naja tenminste je kon zo tussen 2 vingers vasthouden en dan als zo'n aapje tegen elkaar slaanleuk was dat, kwartiertje gedaan
Maar gij zijt een drummer dusquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die dingen noemen ze Zils... ofwel vingerbekkens
En Zil staat voor cymbal en een cymbal noem je weer een bekken in het Nederlands
Wordt heel vaak gebruikt bij muziek uit het Midden Oosten en zulk soort landen
13 years and countingquote:Op zondag 11 november 2007 16:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar gij zijt een drummer dus, hoe lang al?
Kus me voeten.quote:
quote:
Ik vind elkaar in kont neucken wel kunnen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Doe het wel op de dertigste. Misschien nog wat meer enzo. No homo.
![]()
Mwoah mwoah ik ga erover nadenken ok.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik vind elkaar in kont neucken wel kunnen.
Ik beschouw het als een vriendendienst
Je mag eventueel een lijntje van me bips snuivenquote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Mwoah mwoah ik ga erover nadenken ok.
wil er 1 van je snikkel snuivenquote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je mag eventueel een lijntje van me bips snuiven
Hoi snuifie.quote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
wil er 1 van je snikkel snuiven
Snuivenquote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
wil er 1 van je snikkel snuiven
Lekkahquote:
Een spreuk om bij te levenquote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekkah
outsidr: eerst snuiven dan zuigen
en eetse
Het is daar waarschijnlijk warmer dan hier buitenquote:Op zondag 11 november 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
sfeerplaatje van Sodom en Gomorra
Hmm, was dat niet dat wanneer je achterom keek je veranderde in een stenen beeld ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
sfeerplaatje van Sodom en Gomorra
Halloquote:
Ik niet iig.quote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hmm, was dat niet dat wanneer je achterom keek je veranderde in een stenen beeld ofzo?
* Hoi_Piepeloi zich niet zo in de bijbel interesseert enzo
Hoe kan er dan een waarheidsgetrouw schilderij van gemaakt worden.oke, hier stond een hele lap tekst, maar ik zal het wel laten voor de gelovigen onder ons (zijn die er?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |