cola is tofquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:26 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh you smart ass! And nuchterder dan ik blijkbaar![]()
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:22 schreef lienelien het volgende:
Dan mist die straat toch echt een letter.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....
Ik vind het aannemelijker dat jij achterlijk bent en daardoor wellicht niet wist dat het pc hooftstr was ipv hoof en daardoor een vergelijking zag die er niet is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....
Goh, interessááánt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:49 schreef DuTank het volgende:
Typfoutje moet kunnen. Dat is menselijk. Zoek des noods maar op: P.C.Hooftstraat in Rosmalen.
Ik heb het even voor je gedaan:
P C Hooftstraat 1
5242CH ROSMALEN
http://www.tntpost.nl/voorthuis/site/zoeken/postcode/
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
hou je kk bek
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef DuTank het volgende:
Serieus, hoe fucking bijdehand kun je zijn zeg... Niks boven Brabant!
Nou blijf daar dan, goochemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef DuTank het volgende:
Serieus, hoe fucking bijdehand kun je zijn zeg... Niks boven Brabant!
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Enne, bedoel je soms typefoutje?
maar het is wel zoquote:Op zondag 6 januari 2008 08:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |