Vraag het de fietsenmakerquote:Op maandag 19 november 2007 14:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?
alleen als je heel veel geld biedtquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef kut_klo0n het volgende:
hey ts, heb je toevallig nog kaarten over voor Stubnitz
50 voor 2quote:Op donderdag 29 november 2007 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen als je heel veel geld biedt
Lekker dom. Ik had in mijn tijd al veel te veel uren onderwijs vergeleken met de kennis die ik in die tijd opdeed. Wat een tijdverspilling en wat een verveling was dat toen zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef anti-virus het volgende:dankuuuu!
Neen heur, ik behoor niet meer bij de 14 jarige kindjes die tegen de 1040 uren zijn.
zullen we het over die tyfus regen hebben dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:54 schreef lienelien het volgende:
Stel, je laat joggingbroeken bedrukken. Zo'n 25 stuks. Vanmiddag zet je ze in het huis (op de gang) van een vriendin neer, je wil ze vanavond weer meenemen. Vervolgens hebben huisgenoten van haar het slimme idee om 'die zakken spul' buiten te zetten en zo ben je ¤355 aan broeken kwijt die nét van de drukker af kwamen
Gemeente nog gebeld of we wellicht op de vuilstortplaats mochten komen kijken, maar dat kon niet helaas
Waarom wordt het vuilnis in het centrum dan ook 's avonds zo laat nog opgehaald en niet de volgende ochtend?![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:08 schreef lienelien het volgende:
ja ik dacht, dan gaat het hier eens even over wat anders dan uitgaan
Al ik met mijn fiets-staat-op-slot+steutels-zijn-foessie het ook wel even op een ander onderwerp wist te brengen.
Uiteindelijk trouwens naar de mac bike bij waterloo gelopen (in de damstraat kon 'ie/wilde 'ie 'm niet opmaken) ¤5 voor het openslijpen, ¤15 voor een nieuw slot en ¤3 voor het te lui zijn om op te halen en 3 dagen wachten daarmee
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:De baan is open van 11 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds (tot 6 januari).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |