abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54588120
*meld

ook in amsterdam woont..!
  donderdag 15 november 2007 @ 14:24:48 #27
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_54625600
karige OP zeg...is wel es beter geweest
pi_54634481
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Houniet het volgende:

[..]

want?
kutfeesten (benny rodrigues, benny rodrigues, benny rodrigues) en echt abnormaal erg kutpubliek over het algemeen. maar da's mijn mening
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:13:40 #29
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_54658743
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Amsterdam

Owja, ga eindelijk zelfstandig wonen
In Bos en Lommer
pi_54661278
Ik wil ook zelfstandig schiet niet op hier...
pi_54699918
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef Grumpey het volgende:
karige OP zeg...is wel es beter geweest
Inderdaad, zo'n mooie stad en dan zo'n matige OP
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54700463
Help: fiets staat op de nz-voorburgwal, sleutels erin laten zitten -> sleutels weg Hij staat nu nog wel vast met een kettingslot waarvan ik de sleutel nog wel heb. Hoe ga ik m'n slot op 't achterwiel loskrijgen? Naar de politie daar naast magna plaza gaan? (zouden die soms een slijptol uitlenen? ) Naar de fietsenmaker lopen op cs? (=niet echt te doen..) Iemand enig idee? Ik mis mijn fietsie
pi_54701713
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ik wil ook zelfstandig schiet niet op hier...
Je mag wel bij mij op me kamer hoor meisje

* PopeOfTheSubspace lacht smerig en rochelend
  maandag 19 november 2007 @ 08:38:37 #34
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_54710105
@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_54712654
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:
@ lienlien.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.

waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...
pi_54713552
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:
@ lienlien.
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fiets
pi_54713576
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter ja ) op de hoek van de Jodenbreestraat
  maandag 19 november 2007 @ 12:41:34 #38
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_54714335
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fiets
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_54714406
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Detroit het volgende:

[..]

Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets. .
Ik ben al naar m'n ouders gegaan om een ander wrakje op te halen, maar die fietst helemaal niet fijn en het is gewoon zonde om een goede fiets daar maar te laten staan
  maandag 19 november 2007 @ 12:53:39 #40
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_54714610
er zit ook een fietsmaker/macbike in de damstraat.
pi_54714847
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Grumpey het volgende:
er zit ook een fietsmaker/macbike in de damstraat.
Alleen 'fietsverhuur damstraat' toch?
  maandag 19 november 2007 @ 13:23:36 #42
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_54715217
ik heb mijn fiets er ooit laten repareren, half jaar geleden. Lijkt me niet dat ie nu niet meer repareert
pi_54715233
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik heb mijn fiets er ooit laten repareren, half jaar geleden. Lijkt me niet dat ie nu niet meer repareert
Ok, dan ga ik daar wel heen
pi_54715758
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:

[..]

De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter ja ) op de hoek van de Jodenbreestraat
thanks

binnenkort eens even langsfietsen
pi_54715863
Een vriendin van mijn had eens hetzelfde probleem. We zijn toen naar de fietsenmaker bij het Binnengasthuis gegaan en die wist wel een oplossing... Hij ging mee naar buiten, sprak een fietsendief aan en met behulp van een paperclip was het slot in 10 seconden open
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_54716046
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:54 schreef Lotjeb het volgende:
Een vriendin van mijn had eens hetzelfde probleem. We zijn toen naar de fietsenmaker bij het Binnengasthuis gegaan en die wist wel een oplossing... Hij ging mee naar buiten, sprak een fietsendief aan en met behulp van een paperclip was het slot in 10 seconden open
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?
  maandag 19 november 2007 @ 17:40:15 #47
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_54720188
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.
En hoe herken je idd een fietsendief?
Voulez-vous faire du chill avec moi?
  maandag 19 november 2007 @ 17:44:09 #48
97745 Thorical
finding a way
pi_54720270
Via kenteken voor parkeren betalen

AMSTERDAM - In Slotervaart wordt vandaag de eerste hypermoderne parkeerautomaat geplaatst. Bij het betalen moet de automobilist via een draaischijf zijn kenteken opgeven.

De controleurs kunnen vervolgens aan de hand van kentekens bekijken of voor een auto betaald is.

De parkeerautomaat kan via het kenteken ook de mate van vervuiling van een auto registreren: ''Dat kan dan in de toekomst tot een hoger of lager parkeertarief leiden,'' zegt Barbara Verhallen, woordvoerder van Stadstoezicht.

Vanaf januari 2008 komt er in Slotervaart betaald parkeren. De nieuwe automaten komen in het gehele stadsdeel te staan.

''In de toekomst is de bedoeling dat ook gemeten kan worden waar de parkeerdruk het hoogst is,'' zegt Verhallen. Hierdoor kunnen bezoekers op diverse plaatsen in de stad meteen zien waar nog parkeerplaatsen vrij zijn.

Behalve met de chipknip kan bij de parkeerautomaat ook met een creditcard worden betaald.

Of de nieuwe parkeermeter in heel Amsterdam komt te staan, is nog niet bekend. ''We streven wel naar een parkeerautomaat die slim kan registeren,'' zegt een woordvoerder van de gemeente. ''Welke dat wordt, weten we nog niet.''

bron:http://www.parool.nl/nieuws/2007/NOV/19/ams3.html

Gaat weer lekker daar in Slotervaart.
Wordt je niet bestolen door de bewoners dan maar door het bestuur.
En ben ik de enige die als ie probeerd z'n parkeergeld te betalen met z'n chipknip 6 van de 10 keer de mededeling krijgt.
"Pas ongeschikt, betaal op een andere wijze."
Of "Deze automaat is defekt zoek een volgende."
pi_54724996
Als iemand nog een toffe kamer over heeft in Amsterdam mag ie mij een PMtje sturen!
Altijd goed om een mede Fokker te helpen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54726809
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.
En hoe herken je idd een fietsendief?
Ga een paar keer bij OMHP kijken tijdens collegeuren, dan kom je er sbnel achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')