kutfeesten (benny rodrigues, benny rodrigues, benny rodrigues) en echt abnormaal erg kutpubliek over het algemeen. maar da's mijn meningquote:
Inderdaad, zo'n mooie stad en dan zo'n matige OPquote:Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef Grumpey het volgende:
karige OP zeg...is wel es beter geweest
Je mag wel bij mij op me kamer hoor meisjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ik wil ook zelfstandigschiet niet op hier...
quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fietsquote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter jaquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets.quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fiets
Ik ben al naar m'n ouders gegaan om een ander wrakje op te halen, maar die fietst helemaal niet fijn en het is gewoon zonde om een goede fiets daar maar te laten staanquote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets..
Alleen 'fietsverhuur damstraat' toch?quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Grumpey het volgende:
er zit ook een fietsmaker/macbike in de damstraat.
Ok, dan ga ik daar wel heenquote:Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik heb mijn fiets er ooit laten repareren, half jaar geleden. Lijkt me niet dat ie nu niet meer repareert
thanksquote:Op maandag 19 november 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter ja) op de hoek van de Jodenbreestraat
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?quote:Op maandag 19 november 2007 13:54 schreef Lotjeb het volgende:
Een vriendin van mijn had eens hetzelfde probleem. We zijn toen naar de fietsenmaker bij het Binnengasthuis gegaan en die wist wel een oplossing... Hij ging mee naar buiten, sprak een fietsendief aan en met behulp van een paperclip was het slot in 10 seconden open![]()
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Ga een paar keer bij OMHP kijken tijdens collegeuren, dan kom je er sbnel achter.quote:Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.
En hoe herken je idd een fietsendief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |