abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:27:40 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54502236
Heb wegens overstappen naar een ander merk contactlens twee nieuwe, ongeopende doosjes over van Bausch & Lomb Comfort/59. Het is een maandlens.

Dit type heette eerst Comfort, maar is later door B&L hernoemd naar 59, zonder het product te veranderen. Winkels verkopen hun voorraden nu door elkaar heen.

Het doosje met 6 stuks van -5.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 10-2011
Het doosje met 6 stuks van -6.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 12-2009

Nog minimaal twee en vier jaar te gaan dus.

Nieuwprijs ca. 27,50 EUR per doosje, dus ik verkoop ze voor 17,50 EUR per doosje incl. opsturen.

Graag niet offtopic, vragen stellen kan altijd. PM en e-mail staan tot je beschikking

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 10-11-2007 13:57:07 ]
Confidence through competence
pi_54502373
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wegens overstappen naar een ander merk contactlens twee nieuwe, ongeopende doosjes over van Bausch & Lomb Comfort/59. Dit type heette eerst Comfort, maar is later door B&L hernoemd naar 59, zonder het product te veranderen. Winkels verkopen hun voorraden nu door elkaar heen.

[ afbeelding ]

Het doosje met 6 stuks van -5.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 10-2011
Het doosje met 6 stuks van -6.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 12-2009

Nog minimaal twee en vier jaar te gaan dus.

Nieuwprijs ca. 27,50 EUR per doosje, dus ik verkoop ze voor 17,50 EUR per doosje incl. opsturen.

Graag niet offtopic, vragen stellen kan altijd. PM en e-mail staan tot je beschikking
Het is je bekend dat je ze vaak kan inleveren bij je opticiens, die dan vervolgens ze omruilt voor een ander merk. Met nadruk op vaak, maar vele opticiens hebben een contract dat ongeopende doosjes terug mogen naar de leverancier.
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:37:02 #3
55709 Stereotomy
pi_54502402
Ik heb ze van mylenses.nl besteld, ooit een halfjaar geleden, voordat ik naar de Coopervisions Proclear overstapte. Ik denk niet dat ze het nog terug willen nemen, na zo'n lange tijd. Maar de doosjes zijn gewoon nog gesealed

Maar nee, dat wist ik inderdaad niet.

Werk jij bij Alcon of heb je gewoon een relevante username?
pi_54502601
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ze van mylenses.nl besteld, ooit een halfjaar geleden, voordat ik naar de Coopervisions Proclear overstapte. Ik denk niet dat ze het nog terug willen nemen, na zo'n lange tijd. Maar de doosjes zijn gewoon nog gesealed

Maar nee, dat wist ik inderdaad niet.

Werk jij bij Alcon of heb je gewoon een relevante username?
Tja, mag ik dan vragen waarom je bent overgestapt? Want beide zijn goede lenzen .

En dan terug nemen tja, dan moeten ze inderdaad wel bij de betreffende opticien vandaan komen en niet zomaar op internet besteld zijn

En nee ik werk niet bij Alcon, maar ik had toevallig wat spullen voor me liggen van Alcon (nee niet eens lenzen vloeistof) toen ik deze account aan maakte
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:56:07 #5
55709 Stereotomy
pi_54502722
Ik denk dat als ik wist dat ik ze terug mocht brengen, mylenses.nl ze wel had teruggenomen, want hoewel ze altijd iets duurder zijn dan de concurrent, vind ik ze veruit de beste internetwinkel wat betreft contactlenzen (en in z'n algemeenheid qua service een van de beste online winkels an sich).

Ik ben overgestapt op de Proclears omdat ik lenzen altijd extreem lang inhou (ja, erg slecht), en mijn traanvocht samenstelling iets veranders was zodat de opticien mij dit aanraadde. Ik vind ze even comfortabel als de B&L Comfort/59.
pi_54503128
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat als ik wist dat ik ze terug mocht brengen, mylenses.nl ze wel had teruggenomen, want hoewel ze altijd iets duurder zijn dan de concurrent, vind ik ze veruit de beste internetwinkel wat betreft contactlenzen (en in z'n algemeenheid qua service een van de beste online winkels an sich).

Ik ben overgestapt op de Proclears omdat ik lenzen altijd extreem lang inhou (ja, erg slecht), en mijn traanvocht samenstelling iets veranders was zodat de opticien mij dit aanraadde. Ik vind ze even comfortabel als de B&L Comfort/59.
Het is misschien als je ze heel lang draagt ook even verstandig om te kijken naar welke vloeistof je gebruik. Er is namelijk naast de Alcon Optifree Express ook nog een tweede versie van de Alcon Optifree Replenish..zelfde samenstelling als de Express, maar met een extra toevoeging, waardoor je langer comfortabeler je lenzen kan dragen . Maar dat moet je overleggen met je opticien
pi_54503407
Even ter extra informatie, het is een maandlens (30 a 31 keer dragen). Dus met 1 doosje kun je 6 maanden doen, per oog. Daarbij is B&L een gerenomeerd lenzen merk.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:54:03 #8
55709 Stereotomy
pi_54503863
Het is ook bedoeld voor mensen die al B&L Comfort (of zelfs 66) gebruiken. De mensen die 66 gebruiken maar hun lens steeds mollen bij het schoonmaken, kunnen ook naar de Comfort kijken. Die is wat vormvaster.

Ik gebruikte eerste Kruitvat vloeistof, maar dat irriteerde me langzamerhand zo erg dat ik dacht dat het aan mijn lenzen lag. Totdat ik dit las (klik maar). Echt ongelovelijk.

Nu heb ik een testflesje B&L No-Rub opgemaakt en een flesje Alcon Opti-Free Express, en ik moet zeggen dat de B&L mij net iets beter bevalt dan de Optifree. Maar da's heel erg persoonlijk, en hangt van je type traanvocht af. Daar ga ik dan ook grote flessen van kopen.
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:33:27 #9
55709 Stereotomy
pi_54653968
Kick
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:36 #10
55709 Stereotomy
pi_54764550
Zoeken naar een speld in een hooiveld dit

Zal hem zo ook maar eens op Marktplaats.nl zetten

Kick
pi_54766157
Mijn lenzen krijg ik van de verzekering volledig vergoed, iemand die het van jouw koopt niet want je hebt geen factuur meer ofzo toch?
Geen interesse hoor, totaal andere sterkte en tevreden met mijn huidige.
  woensdag 21 november 2007 @ 21:05:59 #12
55709 Stereotomy
pi_54768568
Sowieso moet je een dure aanvullende verzekering hebben om *al* je ooghulpmiddelen vergoed te krijgen. De gemiddelde aanvullende verzekering vergoed 100 EUR per twee kalenderjaren ofzo: ik maak meer op aan brillen/lenzen in twee jaar hoor.

Maar nee, ik geloof niet dat ik de facturen nog heb, maar de lenzen zitten in gesealde, ongeopende doosjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')