Het is je bekend dat je ze vaak kan inleveren bij je opticiens, die dan vervolgens ze omruilt voor een ander merk. Met nadruk op vaak, maar vele opticiens hebben een contract dat ongeopende doosjes terug mogen naar de leverancier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wegens overstappen naar een ander merk contactlens twee nieuwe, ongeopende doosjes over van Bausch & Lomb Comfort/59. Dit type heette eerst Comfort, maar is later door B&L hernoemd naar 59, zonder het product te veranderen. Winkels verkopen hun voorraden nu door elkaar heen.
[ afbeelding ]
Het doosje met 6 stuks van -5.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 10-2011
Het doosje met 6 stuks van -6.5 dioptrie heeft een THT-datum tot 12-2009
Nog minimaal twee en vier jaar te gaan dus.![]()
Nieuwprijs ca. 27,50 EUR per doosje, dus ik verkoop ze voor 17,50 EUR per doosje incl. opsturen.
Graag niet offtopic, vragen stellen kan altijd. PM en e-mail staan tot je beschikking
Tja, mag ik dan vragen waarom je bent overgestapt? Want beide zijn goede lenzenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ze van mylenses.nl besteld, ooit een halfjaar geleden, voordat ik naar de Coopervisions Proclear overstapte. Ik denk niet dat ze het nog terug willen nemen, na zo'n lange tijd. Maar de doosjes zijn gewoon nog gesealed
Maar nee, dat wist ik inderdaad niet.
Werk jij bij Alcon of heb je gewoon een relevante username?
Het is misschien als je ze heel lang draagt ook even verstandig om te kijken naar welke vloeistof je gebruik. Er is namelijk naast de Alcon Optifree Express ook nog een tweede versie van de Alcon Optifree Replenish..zelfde samenstelling als de Express, maar met een extra toevoeging, waardoor je langer comfortabeler je lenzen kan dragenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat als ik wist dat ik ze terug mocht brengen, mylenses.nl ze wel had teruggenomen, want hoewel ze altijd iets duurder zijn dan de concurrent, vind ik ze veruit de beste internetwinkel wat betreft contactlenzen (en in z'n algemeenheid qua service een van de beste online winkels an sich).
Ik ben overgestapt op de Proclears omdat ik lenzen altijd extreem lang inhou (ja, erg slecht), en mijn traanvocht samenstelling iets veranders was zodat de opticien mij dit aanraadde. Ik vind ze even comfortabel als de B&L Comfort/59.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |