quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef Dandelion het volgende:
Een auto is natuurlijk verre van een eerste levensbehoefte. Er zijn zat andere manieren om naar je werk te gaan. Fietsen kost niets, aanschaf van de fiets niet meegerekend natuurlijk.
Dat is inderdaad een exponent, maar de noemer is nog steeds Jan met de Pet die wel meer is gaan verdienen, maar netto toch steeds minder overhoudt. Je kunt het draaien hoe je wil, het is en blijft een feit. Het feit dat jij mischien een stuk historie mist waardoor je geen gevoel hebt met de kosten van het gulden-tijdperk, wil niet zeggen dat het niet klopt.quote:Met het " vinden dat ze recht hebben op" wordt bedoeld dat er mensen zijn die vinden dat ze allerlei luxe artikelen zouden moeten kunnen kopen, omdat de buurman of paris hilton dat ook kan. Vervolgens kloppen ze aan bij Leen, en weer een een probleem geval erbij.
Dus nu zeg je dat ik zit te liegen of dat ik dom ben? Zo win je elke discussie natuurlijkquote:Gezien de koopkracht en inflatiecijfers is je prive voorbeeld trouwens niet echt mogelijk.
quote:Op maandag 12 november 2007 07:20 schreef Isegrim het volgende:
De meeste mensen wonen op fietsafstand van hun werk immers.
Ja, hoor, boodschappen doen gaat prima met de fiets. Daar heb je fietstassen voor, sommige van wel dertig liter per stuk, kun je heel wat in kwijt. En anders heb je altijd nog de fietskar.quote:Op maandag 12 november 2007 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
En o ja, drie tassen boodschappen en een kast halen bij de Ikea gaat natuurlijk prima met de fiets![]()
Jouw definitie van fietsafstand is waarschijnlijk <5 km?quote:
OMG. Ze bestaan echtquote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Jouw definitie van fietsafstand is waarschijnlijk <5 km?Als iedereen die minder dan 20 km van zijn werk af woont, zou gaan fietsen, zouden er in NL geen files meer zijn vermoed ik.
quote:Op maandag 12 november 2007 07:37 schreef OFfSprngr het volgende:
TS een goed voorbeeld van hoe verneuk ik een topic wat nog enige potentie had door als een mongool te gaan schreeuwen.
Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Isegrim het volgende:
[..].
[..]
In Dubai is ook alles heel duur, maar ik denk dat de inwoners het geen kutland vinden.
Maakt ook niet uit. Het gaat erom dat men aangeeft of men inderdaad vindt dat na de euro alles duurder is geworden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik verklaar deze poll als volkomen zinloos. Je kan namelijk niet zien wie welke combinatie heeft gekozen, terwijl dat is waar het om gaat.
Maakt ook niet uit. Dat is een feit. De vraag is of het duurder worden aan de Euro te wijten is, of dat het binnen het patroon van verwachte inflatie valt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Het gaat erom dat men aangeeft of men inderdaad vindt dat na de euro alles duurder is geworden.
Alleen de huur verhoogt nog in normale proporties, per jaar, in verhouding met de guldentijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Dat is een feit. De vraag is of het duurder worden aan de Euro te wijten is, of dat het binnen het patroon van verwachte inflatie valt.
in zijn algemeenheid zul je toch inzien dat alles duurder is geworden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Maar vaste lasten e.d. zijn voor iedereen anders. Hoe heb je nou wat aan deze resultaten als je de keuzecombinatie niet weet? Zinlose poll dus.
Bron?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alleen de huur verhoogt nog in normale proporties, per jaar, in verhouding met de guldentijd.
eh omrekenen misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |