Put on yr army boots 'n bomber jacks , and lets Punk riot The hague into trash!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jawel we kunnen wel wat doen!
Dat denken zoveel mensen dat we niets kunnen doen!
Dus doet niemand iets!
ACTIE!
mail, schrijf, doe iets, spandoeken
protesteer
oei mijn rebel komt naar boven nu!
![]()
The clash?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Put on yr army boots 'n bomber jacks , and lets Punk riot The hague into trash!![]()
![]()
1 gulden!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:39 schreef GizartFRL het volgende:
"Hoeveel is jouw euro nog waard?"
Lezen is ook een vak, ik zeg die verschillen in inkomen en prijs kwamen door een verkeerd ingestelde wisselkoers van de Euro tegenover de Nederlandse Florijn. (Oke ik was wel onduidelijk)quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben je nu dom of doe je nu alsof?
Of reken je niets uit ofzo?
djezus![]()
Bron?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij vindt het goed dat heel nederland een helft aan inkomen kreeg dankzij de euro!
Ja vertel verder nu
![]()
ik hoop dat je snapt wat ik bedoelde ik denk van niet nml![]()
Tegen zulke argumenten kan ik niet opquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Het gulden tijdperk:
Volle boodschappenwagen bij de Poeisz. FL100.
Het euro tijdperk:
Volle boodschappenwagen bij de Poeisz. ¤ 150.
Wisselkoers: 1 Euro <-> 2.2037
¤150 <-> 330 gulden
Genaait waar je bij staat, en wat kun je er aan doen? Niets!
Ehm, het huis dat ik nu heb is driemaal de prijs van mijn vorige huis en mijn salaris is inmiddels ook verdriedubbeld. Dat lijkt me dus geen goede vergelijkingsgrond.quote:Op zondag 11 november 2007 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Sorry ik ga enorm twijfelen aan het verstand van enkele users op fok!
ze kunnen werkelijk niet rekenen!
Zg hebben zij een enorm hoge scholing etc
nou als dat dit land regeert dan eh....weet ik het niet meer hoor!
![]()
De stompzinnigheid alleen al!
wat zijn je vaste lasten nu en wat was het in de guldentijd?
Heel simpel rekensommetje en ja nu is het dubbelop en men wil dus geen dubbel inkomen?
Nou sorry welk normaal mens wil geen dubbel inkomen?
En dat hadden we in de gulden tijd wat snapt men nu dan niet?
![]()
Noem eens 3 dingen die goedkoper zijn geworden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele euro-gulden-verhaal zitten tussen de oren van mensen. Ja, er zijn dingen duurder geworden, maar er zijn ook dingen goedkoper geworden. Zijn er mensen die sinds de invoering van de euro ineens minder te eten hebben? Ik geloof er geen zak van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-2049-wm.htmquote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Noem eens 3 dingen die goedkoper zijn geworden.
Kan ik je er 6 dingen tegenover zetten die duurder zijn geworden.
Tussen de oren? Nee! Op je bankrekening? Ja.
Niet minder te eten, maar wel minder te besteden.
Probeer voor de aardigheid eens in je eentje een gezin met 2 kinderen te onderhouden.
Huur.
Gas,water,elektro.
Rioolrechten.
Eten.
Kleding.
Telefoonkosten.
Vervoerskosten.
Verzekeringen.
Zorgkosten
Om te kunnen bestaan zit je al snel op 1000 euro vaste lasten per maand.
Laat staan als je auto kort word gereden of je wasmachine er mee ophoud.
Echt wel , te bedenken dat mijn moeder toen dertijd uit kwam met 60-70gulden in de week qua boodschappen Voor 4 man , en goed te eten.quote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele euro-gulden-verhaal zitten tussen de oren van mensen. Ja, er zijn dingen duurder geworden, maar er zijn ook dingen goedkoper geworden. Zijn er mensen die sinds de invoering van de euro ineens minder te eten hebben? Ik geloof er geen zak van.
ja na drie dagen is die shit verrot!quote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ehm, het huis dat ik nu heb is driemaal de prijs van mijn vorige huis en mijn salaris is inmiddels ook verdriedubbeld. Dat lijkt me dus geen goede vergelijkingsgrond.
Maarreh, kom je wel eens op de markt? Daar is je euro nog gewoon twee gulden twintig waard hoor.Daar koop ik al mijn groente, fruit e.d.
Bron?quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die denken dat de Euro de prijzen niet uit de pan heeft doen rijzen geloven vast en zeker ook nog in Sinterklaas, de Kerstman, de Paashaas en Star Wars.
Lulkoek. Ik ben 27 jaar oud. En heb de mensen echt niet armer zien worden. Sterker nog, de welvaart is enorm gestegen. Vroeger ging je naar Spanje of Frankrijk. Nu kunnen zelfs de meeste studentjes wel een reisjequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou een gevulde beurs of niet dan nog is het irritant dat ze steeds meer geld vragen.
Ik denk trouwens dat het merendeel hier nog maar 11 jaar was toen de euro werd ingevoerd dus die weten al helemaal niet waar dit over gaat natuurlijk..
![]()
Jepps...quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die denken dat de Euro de prijzen niet uit de pan heeft doen rijzen geloven vast en zeker ook nog in Sinterklaas, de Kerstman, de Paashaas en Star Wars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |