Is een geweer ..quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Zijn gezicht past niet bij dat geweer in zijn hand. Of is het een hengel?
..hij leefde aan gene zijde van de oceaan..quote:
Neen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Heeft hij iets met Paocahontas te maken?
Ja !!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Oh!!!! Dat ongelooflijk dure boek. Weet zijn naam echt niet meer.
Je bent helderziend..quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik gok op John ....nogwat.....
Ik ben de Char van RjPvD.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef qonmann het volgende:
Je bent helderziend..
James is ook al weer goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef wyccie het volgende:
John James Ascott?
1 lettertje went wrongquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Audebon?
--quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn Frans is niet meer wat het was.
is gelukt ..het wordt weer tijd voor een vogel-meneer/mevrouw-plaatjequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:28 schreef wyccie het volgende:
Moet ik de pijp die geen pijp is van René Magritte gaan raden?
Neen, een echte vogel, ik hoop niet dat niet te flauw is ..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:41 schreef wyccie het volgende:
Is het een fantasievogel?
Jij bent nog goed wakker. Ik let er echt nooit op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is dit topicnummer #702?
Aw....quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Desondanks ga ik toch maar een tukkie doen, ik ben nog steeds in een slecht humeur.
als ik nou eens een geluksvogel plaats ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Desondanks ga ik toch maar een tukkie doen, ik ben nog steeds in een slecht humeur.
Wyccie, slaap welquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook slapen. Het was een zeer vermoeiende week.
En het gaat morgen gewoon weer verder.![]()
Welterusten.
Nee die niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:55 schreef wyccie het volgende:
Sir Attenborough?
En je bent nog wel zo taalkundiglquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nooit zo'n ster geweest in cryptogrammen.
Jawel (hij heet Alfred van voren)quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef wyccie het volgende:
Dr. Vogel?
Een echte Dr ook lees ikquote:
jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:47 schreef wyccie het volgende:
Leest iedereen hier altijd braaf de originele Wikipagina's? Ik lees altijd de Nederlandse of Engelse.![]()
Oh..lees zequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ga eventjes een uurtje slapen of lezen. Ben te moe om hier te blijven hangen.
Thx, de plaatjes hier zijn in het te algemeen te moeilijk voor mij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef peaceman het volgende:
Quonmann, ben je verdwaald? AKQ niet leuk meer?
Enfin, leuk dat je hier mee doet
Nou, leuk zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 16:52 schreef qonmann het volgende:
Hoi,
Deze kun je eigenlijk niet weten ..ik zal wel een plaatje zoeken die beter te raden is, voorkeur voor een genre ?
Nee natuurlijk, mijn excuses als je dat dacht.quote:
Für den Dokumentarfilm Serengeti darf nicht sterben erhielt er 1960 als erster Deutscher nach dem Zweiten Weltkrieg einen Oscar.quote:Op zondag 11 november 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
Ben opgegroeid met de Duitse TV maar deze man zegt me niks.
Oh ...de dag begint net ..voor sommigen danquote:Op zondag 11 november 2007 17:30 schreef wyccie het volgende:
Ik moet over een paar uur al weer naar bed.![]()
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Gellius het volgende:
Ik ga over een paar uur weer naar Amsterdam.
Ik werd om 5:23 wakker.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef qonmann het volgende:
Oh ...de dag begint net ..voor sommigen dan
Dat hangt er van af....had je wel aan ons doorgegeven dat je naar Friesland ging?quote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
In Friesland. Ben je boos?
Raad je Plaatje # 707 voor oprechte ornithologenquote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef wyccie het volgende:
Wanneer? (Welke post?)
Weet ik niet meer, Gwaen. Ik hield niet zo van haar muziek.quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Had die een kaaklijn zo scherp dat je je vingers er aan kon openhalen?
Compensatie voor de dopingquote:
Farahquote:
quote:
Hij is eerder een briljante schrijver dan een idioot. Grunberg is net andersom.quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef Gellius het volgende:
Ikheb nou nog nooit een boekje van die man gelezen. Is dat nu echt wat, of valt het onder die merkwaardige vaderlandse bezigheid: gekken talent toeschrijven?
Achten is ook iets vijftigerjarigs. Lang geleden dat ik iemand heb geachtquote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef Gellius het volgende:
Zolang hij maar niet geniaal wordt geacht omdat het een idioot is. Daar kan ik slecht tegen.
Dag moppiequote:
1065quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef Gellius het volgende:
Da's een beroerd portret van Karel. Postcode weet ik zo niet.
quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Ik heb net even zijn biografie gelezen op wyccie.
Overmatige alcoholconsumptie?quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een visioen met vliegtuigen. Vraag me niet waarom.
Daar had hij geen tijd voor, denk ik. M'neer ging naar Zuidoost Azië om de onafhankelijkheidstrijd te steunen. M'neer was piloot in de Spaanse Burgeroorlog. M'neer was archeoloog in Afghanistan en Irak. M'neer bestuurde een tank in de Tweede Wereldoorlog. M'neer zat in het verzet, werd gepakt door de Gestapo. M'neer doorleefde een schijnexecutie. M'neer veroverde Stuttgart. M'neer verloor zijn vrouw en zijn twee zoons. M'neer werd minister. M'neer zette zich in voor de afscheiding van Bangladesh. Tussendoor schreef m'neer boeken.quote:
Hoewel mijnheer dus piloteerde in de Burgeroorlog is het niet De Saint-Exupéry.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een visioen met vliegtuigen. Vraag me niet waarom.
Inderdaad. Wat 'n leven hè? En ik wed dat m'neer nooit hoer zei tegen een ranke mejuffrouwquote:Op maandag 12 november 2007 14:34 schreef pyl het volgende:
O ja, André Malraux.
Pardon?quote:Op maandag 12 november 2007 14:36 schreef pyl het volgende:
Srutinizer.
Dat overkomt mij ook wel eens. Dus jij hebt nu ook eindelijk een Mercedes?quote:In plaats van een cd kocht ik afgelopen zaterdag een andere auto.![]()
Heeft hij z'n vrouw en kinderen ook nog eens terug gevonden?quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat 'n leven hè? En ik wed dat m'neer nooit hoer zei tegen een ranke mejuffrouw.
Weet je het zeker?quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
En ik wed dat m'neer nooit hoer zei tegen een ranke mejuffrouw.
quote:According to his biographer, Olivier Todd (Malraux: A Life), Malraux had Tourette syndrome.
Heb jij het pronte caramelletje nog wel eens gezien?quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft hij z'n vrouw en kinderen ook nog eens terug gevonden?
Ik ben mijn merk trouwgebleven, Sccrutinizer.quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat overkomt mij ook wel eens. Dus jij hebt nu ook eindelijk een Mercedes?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb jij het pronte caramelletje nog wel eens gezien?
Pielquote:Op maandag 12 november 2007 14:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ben mijn merk trouwgebleven, Sccrutinizer.
Meneer kijkt kwaadaardig in de lens om de minnaars van zijn vrouwtje te imponeren.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
Dan heeft m'neer dat niet bepaald als een genoeglijk herdersuurtje ervaren. Misschien had hij hoofdpijn.
Meneer was lesbisch?quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
Dan heeft m'neer dat niet bepaald als een genoeglijk herdersuurtje ervaren. Misschien had hij hoofdpijn.
quote:Darin besteht die Liebe:
Dass sich zwei Einsame beschützen und berühren und miteinander reden.
De Duitse leraar van Wim de Biequote:Op maandag 12 november 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt gewoon geen fantasie, pyl, dorre letterknecht.
[..]
quote:Op maandag 12 november 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt gewoon geen fantasie, pyl, dorre letterknecht.
Meneer "berührt" slechts zichzelf, zo te zien.quote:Darin besteht die Liebe:
Dass sich zwei Einsame beschützen und berühren und miteinander reden.
't Is maar hoe je het bekijkt. Ik bedoel: ze lacht wel.quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Meneer "berührt" slechts zichzelf, zo te zien.![]()
Zò, denk ik:quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef pyl het volgende:
En hoe kijkt Diaan, Scurtinizer, als jij met haar uit het schuurtje komt?
Dankbaar.quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef pyl het volgende:
quote:Herr: es ist Zeit. Der Sommer war sehr groß.
Leg deinen Schatten auf die Sonnenuhren,
und auf den Fluren laß die Winde los.
Jij hebt bij wyccie zitten gluren!quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer ziet er trouwens niet zo gezond uit. Heeft hij leukemie of zo?
Nee hoor, het is uit tussen wyccie en mij.quote:Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jij hebt bij wyccie zitten gluren!
Ik moet de goten in het vervolg alleen doenquote:Op maandag 12 november 2007 15:44 schreef Gellius het volgende:
Ho emoet dat nu met jullie huis dan?
Kom mensen, dit is een tamelijk bekend gedicht. Er wordt uittentreure uit geciteerd, en niet alleen door sctrutinizer.quote:Befiehl den letzten Früchten voll zu sein;
gieb ihnen noch zwei südlichere Tage,
dränge sie zur Vollendung hin und jage
die letzte Süße in den schweren Wein.
Dan zit je gewoon te rillen in je auto.quote:Review over Volvo XC90
Geschreven op: 2-11-2007
Ben al zeker 5 x terug geweest omdat de kachel niet goed reageert op de temp.instelling. Staat altijd op 24 gr. In het begin warmt hij goed, maar na enkele km. te hebben gereden wordt het gewoon koud en is het niet meer behaaglijk in de auto. Van alles geprobeerd, zeggen ze, en vervolgens is het nog niet goed.
Ik zeg niets, Dzjel, ik heb gewiekiet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Gellius het volgende:
Zeg 't maar, Srut.
Ik moet bij dat unruhig wandern altijd aan pyl en zijn buurvrouw denken.quote:Wer jetzt kein Haus hat, baut sich keines mehr.
Wer jetzt allein ist, wird es lange bleiben,
wird wachen, lesen, lange Briefe schreiben
und wird in den Alleen hin und her
unruhig wandern, wenn die Blätter treiben.
Ik sta nu al meer dan een week vóór zes uur op en werk me te pletter.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, niet dat het uitmaakt. Ze ligt toch altijd te slapen.
Je bent zo fijn om boos op te zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 16:39 schreef Gellius het volgende:
En je bent àltijd boos op me.
Had pyl dat nog niet gedaan?quote:Op maandag 12 november 2007 16:50 schreef Gellius het volgende:
Kan iemand even Rainer Maria Rilke raden?
Wij kregen laatst ook zo'n folder (nou ja, folder... een erg luxe brochure, dus) toegestuurd van de Volvo-dealer. Of we op een avond wilden komen kennismaken met de nieuwste modellen, onder het genot van een hapje en een drankje.quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou kom op pyl, leg die Volvo-folder weg en raad het plaatje van Gelius even.
Zeg Gwaenlios, is meneer vielleicht Rainer Maria Rilke?quote:Op maandag 12 november 2007 16:50 schreef Gellius het volgende:
Kan iemand even Rainer Maria Rilke raden?
Nee hoor, wyccie.quote:Op maandag 12 november 2007 16:57 schreef wyccie het volgende:
En heb jij ook per ongeluk een nieuwe auto gekocht, Tokay?
Ik kreeg ook dat soort uitnodigingen van dure merken, Volvo, Lexus enzo, toen ik een nog vrij nieuwe auto had. Ik zag me daar al staan met een glaasje witte wijn in de ene en een toastje in de andere hand, gezellig babbelend met een puisterige verkoper in grijs dubbel-breasted pak over de voordelen van ESP, geartronic, geïntegreerde radio-navigatiesystemen en hondenrekkenquote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wij kregen laatst ook zo'n folder (nou ja, folder... een erg luxe brochure, dus) toegestuurd van de Volvo-dealer. Of we op een avond wilden komen kennismaken met de nieuwste modellen, onder het genot van een hapje en een drankje.
quote:Op maandag 12 november 2007 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg ook dat soort uitnodigingen van dure merken, Volvo, Lexus enzo, toen ik een nog vrij nieuwe auto had. Ik zag me daar al staan met een glaasje witte wijn in de ene en een toastje in de andere hand, gezellig babbelend met een puisterige verkoper in grijs dubbel-breasted pak over de voordelen van ESP, geartronic, geïntegreerde radio-navigatiesystemen en hondenrekken![]()
Je bent ook naar de Volvo-dealer geweest?quote:Op maandag 12 november 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik mezelf volgepropt met toastjes en koekjes zodat ik zo nog genoeg overhoud voor morgen.
Dat spreek je uit als Kénosj, veel mensen weten dat.quote:Op maandag 12 november 2007 17:22 schreef wyccie het volgende:
Nee, bij de Xenos.
Hé, dat wist ik niet.quote:Op maandag 12 november 2007 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat spreek je uit als Kénosj.
Welk schuurtje?quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef pyl het volgende:
'dorie, ook dat schilderij ken ik ...![]()
quote:Starend over het niet —
Dromen komen op en wenken
Als de tempels op de kust
Van het meer dat nu de mist
Van de bergtop in kan drinken
Al het leed is weggezonken
Stad en wereld is verwoest
Vuur en water zijn geblust
Doen is onderdaan van denken
rust.
Hmmm, eerder kleinkunst, denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef Gellius het volgende:
Maar dat riekt ernstig naar cabaret, tokae!
Passe partout.quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef Tokay het volgende:
Of wacht, nee...
Ik haal twee liedjes door elkaar!
Het zijn de kleine dingen die het doen... is een nummer van Saskiaen Serge
.
Maar in mijn hoofd zat ik dus met dat lijzige liedje 'Die doodgewone dingen, die brengen mij aan het zingen...' (of woorden in die strekking). En de naam van dát zangkwartet wil mij nu niet te binnen schieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |