Je bent toch nog onquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
* Paaskonijn vlucht naar ander forum
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef TNA het volgende:
En Biogarde, ik kom weleens buiten, ik gooi alleen al mijn frustraties eruit
nog zo'n kk apperaat waar slootwater uit komtquote:
Dat is er nu dus ook al met chocomelquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:56 schreef TNA het volgende:
En dan nog wat over die Senseo, dat mensen "geschikte mokken" kopen en er "koffie" mee zetten is al een schande, maar nu ook T-pads om thee mee te zetten? Wat is nou helemaal de moeite van een waterkoker opzetten en een theezakje twee minuten in een mok laten liggen? Dan smaakt het tenminste nog naar thee i.p.v. naar T-pad.
Klacht: mensen die warme dranken verpesten door luiheid!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog zo'n kk apperaat waar slootwater uit komt![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is er nu dus ook al met chocomel
Een Nobel award? Is dat zoiets als een TMF-award voor natuurkundigen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Netsplitter het volgende:
Ze moeten de uitvinder van de Senseo een Nobel award geven.
als het zou smaken zou het vet handig zijn voor in de winterquote:
Verloedering van de chocomel!quote:
Slootwater. De regering moet van het paddoverbod een Senseoverbod maken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het zou smaken zou het vet handig zijn voor in de winter
maar ik vrees het ergste
ik stem voorquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Slootwater. De regering moet van het paddoverbod een Senseoverbod maken.
Nee man, dat is een award voor mensen die een zeer nuttige bijdrage gedaan hebben aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Een Nobel award? Is dat zoiets als een TMF-award voor natuurkundigen?
Ik stem voor P-pads. Uw dagelijkse dosis hallucinaties in een geschikte mok.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stem voor
paddo's hebben meer nut dan senseo![]()
Kijk dít verdient een nobelprijs!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik stem voor P-pads. Uw dagelijkse dosis hallucinaties in een geschikte mok.
je smaakpapillen zijn al lang overleden neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee man, dat is een award voor mensen die een zeer nuttige bijdrage gedaan hebben aan de maatschappij.
En daar valt dit wel onder lijkt mij zo...![]()
Jij vindt het naar koffie smaken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:26 schreef MrTorture het volgende:
Wat is dat met die ongegronde senseo haat?
Waarom zou heet water dat door gemalen koffiebonen wordt gehaald geen koffie mogen heten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |