Mijn topic, wat doe jequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Senseo? is dat koffie? Dacht dat t een waterkoker was..
Wraak nemen uiteraardquote:
"Nee Jaap, déze moeten we hebben, die zijn geschikt!"quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Biogarde het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven die om die ene reden toch die koppies kopen
Zielige jijquote:
Ja dat vind ie denk ik t ergstequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zielige jij
En ze is het ook nog met je eens
mn buurvrouwquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:46 schreef TNA het volgende:
[..]
"Nee Jaap, déze moeten we hebben, die zijn geschikt!"
Is je neukmaatje er nog niet??quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Senseo? is dat koffie? Dacht dat t een waterkoker was..
Als je een amateur bent jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Ja maar... ja maar... als een mok te hoog is moet je hem kiepen om er onder te kunnen passen.
En ook weer alstie vol is. En dan mors je dus
Nee zondag jeweettochquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is je neukmaatje er nog niet??
Weten we dat ook weer.quote:
Jullie is TNA en Netsplitter, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nee zondag jeweettochDus tot die tijd heb ik gelegenheid jullie te stalken :p
Laat mij er buiten ja....quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie is TNA en Netsplitter, toch?![]()
Dat FlowerPower wijf zei jullie, dus dat moet jij en TNA zijnquote:
Dat FlowerPower wijf zei jullie, dus dat moet jij en TNA zijnquote:
Lol iedereen hier op fok, beware!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat FlowerPower wijf zei jullie, dus dat moet jij en TNA zijn
* Paaskonijn vlucht naar ander forumquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Lol iedereen hier op fok, beware!
Je bent toch nog onquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
* Paaskonijn vlucht naar ander forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |