Lieke kan alleen maar uit zichzelf redeneren, daarom valt ze ook overal over.. Van: waarom word IK hier nou buiten gehouden.. echt te zeikerig voor woorden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef schatje het volgende:
Lieke is op haar teentjes getrapt dat Jaap haar niets heeft verteld.
Die lul wordt nu op de hoogte gebracht door Naad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef STAP01 het volgende:
En wie is er heul de tijd weer niet bij....................
Hier is volgens mij nog iets anders aan de hand. Het hokje leest vermoedelijk mee met fora. Het was duidelijk dat het spel uitgespeeld was en saai werd en men heeft besloten om er een eind aan te maken. Het feit dat men Amanda helpt bij het stellen van de juiste vraag bewijst volgens mij dat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
jipie.....
Amanda vroeg niet de juiste vragen.... het hokje hielp..... vet irritant
Als iemand naar het hokje belt om te vragen waar een ander zijn spullen had verstopt kregen zij als antwoord:zoek het zelf maar uit.Tegen Amanda vertellen zij meteen hoe het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
Het hokje legt de woorden in de mond van Amanda, want ze stelde niet de juiste vragen.......
Tja, Jaap is nou eenmaal Brrr niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Donnie29 het volgende:
Het hokje sloopt hier toch mooie televisie vind ik..
Ze doen niet anders!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Donnie29 het volgende:
Het hokje sloopt hier toch mooie televisie vind ik..
Jeeeeez, wat is het toch een loser, hij is de slaapkamer niet uit geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Natuurlijk heeft Japio het zo gedaan. Ik wist het al lang. Ik dacht nog naar jullie toe te gaan om het te zeggen. Ik wist het al heel lang !"
[ afbeelding ]
Tuurlijk, straks vertelt brrr ook dat die het al lang wist, maar wou zien of iemand anders het ook door zou hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:39 schreef STAP01 het volgende:
Ow, Dennix dacht al dat er iets aan de hand was!
sure Dennixquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Natuurlijk heeft Japio het zo gedaan. Ik wist het al lang. Ik dacht nog naar jullie toe te gaan om het te zeggen. Ik wist het al heel lang !"
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog, als ze alleen antwoord op haar vraag hadden gegeven, had ze het nog steeds gelooft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef Clank het volgende:
Gisteren trapte Amanda er bíjna in zegt ze... Nou volgens mij helemáál!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, dat kan bijna niet anders, zelf kunnen ze niks verzinnen dus nemen ze de verzonnen scripts over van de fora.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier is volgens mij nog iets anders aan de hand. Het hokje leest vermoedelijk mee met fora. Het was duidelijk dat het spel uitgespeeld was en saai werd en men heeft besloten om er een eind aan te maken. Het feit dat men Amanda helpt bij het stellen van de juiste vraag bewijst volgens mij dat.
Schijnen zij te kunnen zien aan de stand van de camera's.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Wat ik zo vreemd vindt, ze weten wanneer ze off stream zijn, hoe weten ze dat ?
Ik hoorde het Brian ook al een keer zeggen, en nu zei Huub het ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |