Toch wel van Trust of Sweex hè?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bij 100p niet, daar praten door met headsets.
Totdat Rick van V. de baas de godganse nacht één plaat van Divo heeft laten draaien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Uh? Slecht met 100%NL? Niet echt, het gaat juist heel goed met die gasten daar...
Dat was echt briljante radioquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Totdat Rick van V. de baas de godganse nacht één plaat van Divo heeft laten draaien.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Leuke show weer. Maar de conclusie die ik toch wel kan trekken is dat ik geen 100%NL ga luisteren.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat er vandoor tot 1 uur.
Veel 'plezier' met 3VOOR12KH! KutHerrie [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Webbie, je gaat niet spammen.
Webbie, je gaat niet spammen.Nienke wannabe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nienke is een Webhawk wannabe. Ik maakte radio voor zij bij 100% nl werktequote:
Oke bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De Producer hier!
De game wordt pas begin december naar je toe gestuurd, daar ligt de datum van de release namelijk. Kaarten voor Krezip en Games In Concert worden netjes en op tijd toegezonden
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Webbie, je gaat niet spammen.Ik heb je weer eens opgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., al is RvV mischien ook nog wel een optie
.
Bier ?quote:. Hoi
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Vandaag niet, krijg morgen al een overdosisquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb je weer eens opgezet, al is RvV mischien ook nog wel een optie
.
[..]
Bier ?. Hoi
.
Ik ook denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vandaag niet, krijg morgen al een overdosis [afbeelding]
Wij hebben feestavond met de 'autoclub'quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Morgen naar Inspiration Point Feestje van vroegere buren die iets te vieren hebben (ik geloof 25 jaar getrouwd
) .
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben feestavond met de 'autoclub' [afbeelding]
Drank en eten is bij de entree inbegrepen [afbeelding]
Ik rol na afloop alleen nog maar de auto inquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij is ook alles inbegrepen, en het beste is nog dat mijn nieuwe stamkroeg om de hoek zit en ik daar dus gewoon binnen kan rollen naderhand
(mijn oude ook trouwens alleen dan 2 hoeken verder
) .
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik rol na afloop alleen nog maar de auto in [afbeelding]
Aan de passagierszijde uiteraard [afbeelding]
Een Bobbettequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht alna de eerste zin
, maar je hebt dus een bob
. Waar zou de wereld zijn zonder bobs
.
Komtie 2 minuten voor het einde van mn progamma meequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb je weer eens opgezet, al is RvV mischien ook nog wel een optie
.
[..]
Bier ?. Hoi
.
Ik was ook al binnen 2 minuten weer wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Komtie 2 minuten voor het einde van mn progamma mee [afbeelding]
Mja, ben nu een demo aant opnemen voor een ander station [afbeelding]
Klinkt leuk een Bobbette met een Corvettequote:
Klinkt wellicht minder leuk, maar we doewn het toch maarquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt leuk een Bobbette met een Corvette, maar met een passat klinkt meteen een stuk minder
![]()
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klinkt wellicht minder leuk, maar we doewn het toch maar [afbeelding]
Mja, da's standaard zo. Waarschijnlijk om continuïteit (en stiekem vanwege kijkcijfers natuurlijk)...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:07 schreef Toad het volgende:
neeeeh sirolf
waarom ze nou DWDD weer gaan herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |