Dat zou wel een goede stunt zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze het nu eens omdraaien, dus dat heel 3FM vlaai naar jou komt brengen.
Ik was dinsdagavond dus in de studio bij MetMichiel. Toen was Michiel teleurgesteld dat ik geen vlaai bij me had.quote:
Je moet een tijdje wachten totdat iemand zin krijgt om de prijzen te versturen en dan is het met een paar dagen bij je thuis afgeleverd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:32 schreef Ash het volgende:
Ik heb vandaag Guitar Hero III gewonnen op 3fm
![]()
Iemand anders wel eens wat gewonnen? en hoe gaat dat in z'n werking?
Krijg ik het gewoon thuis gestuurd? of krijg je eerst een email bevestiging? gezien ze m'n email adres ook vroegen?
Moest je er lang op wachten? want bijv. die concert van Krezip en Games in Concert zijn pas rond eind december.
anyway, ik ben happy![]()
Ik heb vandaag een cd ontvangen die ik 3 weken terug gewonnen heb. ze zeggen altijd dat het meestal 3 tot 4 weken duurt, en als je het na een maand nog niet hebt moet je ff bellen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:32 schreef Ash het volgende:
![]()
Krijg ik het gewoon thuis gestuurd? of krijg je eerst een email bevestiging? gezien ze m'n email adres ook vroegen?
Moest je er lang op wachten? want bijv. die concert van Krezip en Games in Concert zijn pas rond eind december.
Meestal krijg je het gewoon een paar weken later thuisgestuurd, en concertkaarten zijn vaak gastenlijstplekken, dus daar krijg je wellicht alleen een mailtje van met dat je even je naam moet roepen bij de kassa aldaar om je kaartjes te krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:32 schreef Ash het volgende:
![]()
Zal vast niet lang duren en dan staat de nieuwe van The Chemical Brothers ook in de Freak 11.quote:1. Let's Dance To Joy Division - The Wombats![]()
2. Need Your Needs - Georgie James
3. Let's Do It Again - Brand New Heavies
4. Fucking Boyfriend - The Bird And The Bee
5. Are You Trying To Be Lonely - Andy Lewis & Paul Weller
6. 2 Hearts - Kylie Minogue
7. Tick Tick Boom - The Hives![]()
8. Disrespectful - Chaka Khan & Mary J. Blige
9. The Girls Say - Groove Armada![]()
10. I Know Kung Fu - Shitdisco
11. Sturdy - Bastian
De Producer hier!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:32 schreef Ash het volgende:
![]()
De lachband....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra bleef ook goed in zijn rol zeg! Ik was allang uit mijn rol gevallen. [afbeelding]
Dat bedacht ik ook netquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk toch best jammer dat er mensen zijn die gaan SMSen (al spreek ik nu mn eerdere bericht tegen). Jammer van het item.
Kinderspeelgoed met GHB uit handel gehaaldquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
(hoorde ik dat bij het vorige nieuws goed, over die speelgoed kralen. Dat die een gif bevatten die dezelfde werking als ghb heeft wanneer kinderen die kralen inslikken.... Heftig.)
Begint inderdaad wel een beetje vervelend te worden..quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
We hadden eigenlijk het aantal namedrops moeten tellen... Volgens mij kom je dan wel aan de 15...
Uh? Slecht met 100%NL? Niet echt, het gaat juist heel goed met die gasten daar...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef WebHawkjuh het volgende:Hallo het gaat slecht met 100% nl. tuurlijik willen ze reclame maken...
Het lijkt Giel wel met dat sexsite-gespam in de Freaknacht van begin dit jaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint inderdaad wel een beetje vervelend te worden..Infadels
Bij 100p niet, daar praten door met headsets.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Een headset?! Het is een koptelefoon, muts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |