Zelfde leverancier, ander modelquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zelfde merk als tijdens ons bezoek naam michiel?
Die was overheerlijk
Het hele album is wel ok!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn! die plaat van Rihanna is toch ook wel erg fijn (leuke tekst ook!).
Ah. Maar als het de zelfde leverancier is zal het wel oke zijn...quote:
Volgende week gewoon weer Megahit maken!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zonder megahit-toeter is hij best te doen
Binnenkort maar eens even checkenquote:
't Is nog geen acht uurquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Vrouw in de studio! jammer dat de cams zo brak staan afgesteld.
Zoals gebruikelijk verwacht ik zometeen ter aanvulling van de cambeelden een stortvloed aan pix hier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Vrouw in de studio! jammer dat de cams zo brak staan afgesteld.
Oeh! nog even wachten dus.quote:
Laat maar komen die pics!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Zoals gebruikelijk verwacht ik zometeen ter aanvulling van de cambeelden een stortvloed aan pix hier.
Die door Gerard en Michiel aandachtig bekeken zullen worden tijdens de uitzending.
Nee, dat was Patricia van Liemt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
btw; is dit nou die dame die Jan Smit draaide en wat niet mocht? ofzo iets..
Het enige wat hier lekker werkt is text_only. Maar dat is ook geen oplossingquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die afentoe witte pagina's krijgt... een F5 helpt meestal, gelukkig. (Verklaart ook mijn vele dubbelposts)
De mobile-layout werkt anders lekker (op een mobiel dan wel te verstaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het enige wat hier lekker werkt is text_only. Maar dat is ook geen oplossing
PR!quote:
Leuk, wanneer mag je heen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Zo... toch maar een kaartje besteld voor de Kaiser Chiefs
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE GAN LOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Rock 'n roll !!!!!!!1
[afbeelding]
De gast !
Jazz, is lekkere muziek toch!?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Rooney [afbeelding]
Eindelijk hoor ik weer eens normale muziek, ipv de hele dag jazzgeneuzel.
Ja, maar niet dag in dag uit. Ik word er zo sloom vanquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jazz, is lekkere muziek toch!?
Natuurlijk niet als het variërend is.... Ik hou er wel erg van, maar ligt eigenlijk aan de stemming.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar niet dag in dag uit. Ik word er zo sloom van [afbeelding]
Ik had vandaag op mn stage meer behoefte aan MC Hammer, Rooney, Kaiser Chiefs, Anouk, en dergelijke. Alleen is het zo jammer dat 3FM op mn stage niet goed te ontvangen is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het variërend is.... Ik hou er wel erg van, maar ligt eigenlijk aan de stemming.![]()
Daar hebben ze nou internetradio voor uitgevonden (en lange stukken ijzerdraad die je aan de antenne van je radio vastmaakt).quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had vandaag op mn stage meer behoefte aan MC Hammer, Rooney, Kaiser Chiefs, Anouk, en dergelijke. Alleen is het zo jammer dat 3FM op mn stage niet goed te ontvangen is.
Ken je BOTN nog?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar niet dag in dag uit. Ik word er zo sloom van
Das alleen zo lastig als de telefoon gaat. Heb ik wel geluisterd toen mn begeleider op vakantie was, maar dat was niet echt handig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou internetradio voor uitgevonden (en lange stukken ijzerdraad die je aan de antenne van je radio vastmaakt).
Tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwe geluiden bij de wachtwissel!
Help me ffquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ken je BOTN nog?
Daar draaiden ze heel DOO-BOP van Miles Davis als bed
Mn vader zat zonet ff met internetkabels te knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |