abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:33:59 #101
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54581446
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef navvy het volgende:
Ziet er goed uut Beelz......Greenfield runderlappen?
Neen, echte runderlappen van de Boni slager
En we hebben het reeds op. Was erg lekker
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:05:04 #102
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54583923
Amen. De gansjes liggen in bed en nu kan ik ff eten!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:15:53 #103
44649 beelz
pi_54584209
En het dessert:

Gemaakt door Croli.
Besef Regulier!
pi_54584272
hahahahaha even heel hard gelachen. ik kwam dus in Holtenbronx. mwoah.. ondanks het slechte weer vond ik het inderdaad nog niet eens onaardig. De Durantestraat was ook wel ok, het huis was gewoon ok, werd nog wat geklust en shit, maar de prijzen waren echt idioot. Hij had één hele lange kamer van ongeveer 30m2 voor 410 euro (hij wist nog niet precies hoeveel t zou kosten), 1 van 23m2 (dat was de mooiste kamer, ook qua uitzicht) voor 390 euro, 1 van 17m2 van 365, en 1 van 12m2 met een hokje van 4,5m2voor 365 euro. echt te debiel voor woorden. en dan ook nog de keuken op de eerste verdieping. met de vraag of er sloten op de deuren zaten verrastte ik hem. dat wist ie zelf niet (vergeten??), dus dat wilde hij dan nog regelen. in één kamer stond nog een muur met een gat er door heen wat nog af moest worden gemaakt en de verwarming in de muur stak er nog uit. op de tweede verdieping was nog een deur, met een muur erachter van een voormalige kamer. de badkamer zag er, in tegenstelling tot de keuken, wél erg chique uit. maar al met al kwam het allemaal niet heel erg professioneel over. hij kreeg nog meer bezoekers dus ik ben m maar gepeerd. en dat terwijl ie via de mail had over gemiddeld 300 pleuri per kamer.

maar goed, ik begin mijn kamertje ondanks dat het in Deventerror ligt en ik daar geen internet heb toch steeds meer te waarderen!!! Daarna even m'n boodschappen bij de C1000 gedaan. maar goed, ik weet iig nu waar ik nee tegen zeg.

en frame-saw, nu zie je maar weer. ben maar blij met je uitzicht, je 23m2, je ligging tov het centrum en de gezamenlijke woonkamer, want in Holtenbroek heb je daar veel minder voor!

[ Bericht 18% gewijzigd door ghizzer op 13-11-2007 20:30:57 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:52:18 #105
44649 beelz
pi_54585171
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef ghizzer het volgende:
hahahahaha even heel hard gelachen. ik kwam dus in Holtenbronx. mwoah.. ondanks het slechte weer vond ik het inderdaad nog niet eens onaardig. De Durantestraat was ook wel ok, het huis was gewoon ok, werd nog wat geklust en shit, maar de prijzen waren echt idioot. Hij had één hele lange kamer van ongeveer 30m2 voor 410 euro (hij wist nog niet precies hoeveel t zou kosten), 1 van 23m2 (dat was de mooiste kamer, ook qua uitzicht) voor 390 euro, 1 van 17m2 van 365, en 1 van 12m2 met een hokje van 4,5m2voor 365 euro. echt te debiel voor woorden. en dan ook nog de keuken op de eerste verdieping. met de vraag of er sloten op de deuren zaten verrastte ik hem. dat wist ie zelf niet (vergeten??), dus dat wilde hij dan nog regelen. in één kamer stond nog een muur met een gat er door heen wat nog af moest worden gemaakt en de verwarming in de muur stak er nog uit. op de tweede verdieping was nog een deur, met een muur erachter van een voormalige kamer. de badkamer zag er, in tegenstelling tot de keuken, wél erg chique uit. maar al met al kwam het allemaal niet heel erg professioneel over. hij kreeg nog meer bezoekers dus ik ben m maar gepeerd. en dat terwijl ie via de mail had over gemiddeld 300 pleuri per kamer.

maar goed, ik begin mijn kamertje ondanks dat het in Deventerror ligt en ik daar geen internet heb toch steeds meer te waarderen!!! Daarna even m'n boodschappen bij de C1000 gedaan. maar goed, ik weet iig nu waar ik nee tegen zeg.

en frame-saw, nu zie je maar weer. ben maar blij met je uitzicht, je 23m2, je ligging tov het centrum en de gezamenlijke woonkamer, want in Holtenbroek heb je daar veel minder voor!
410 euro is kazig weinig voor een kamer van 30m2. Croli betaalt 290 voor 16m2 in Assendorp.
Besef Regulier!
pi_54585349
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:

[..]

410 euro is kazig weinig voor een kamer van 30m2. Croli betaalt 290 voor 16m2 in Assendorp.
als je toch 410 euro te besteden hebt, schrijf je dan gewoon in bij de gemeente of zo.. natuurlijk moet je kijken wat je er voor terug krijgt maar het staat niet in verhouding. voor wat ik heb, notabene een stuk dichterbij het station in deventerror betaal ik 206 euro incl. en dan heb ik nog een m2 extra ook, in een vrij nieuw pand en keuken en shit allemaal op dezelfde verdieping. 290 voor 16m2, tja.. het ligt er maar net aan of je daar dan internet incl. hebt, of een gezamenlijke woonkamer al dan niet schuine wanden/zolderkamer.. m2 zeggen mij lang niet alles. weet t uitzicht ook niet..
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:24:23 #107
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54585994
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef ghizzer het volgende:

[..]

als je toch 410 euro te besteden hebt, schrijf je dan gewoon in bij de gemeente of zo.. natuurlijk moet je kijken wat je er voor terug krijgt maar het staat niet in verhouding. voor wat ik heb, notabene een stuk dichterbij het station in deventerror betaal ik 206 euro incl. en dan heb ik nog een m2 extra ook, in een vrij nieuw pand en keuken en shit allemaal op dezelfde verdieping. 290 voor 16m2, tja.. het ligt er maar net aan of je daar dan internet incl. hebt, of een gezamenlijke woonkamer al dan niet schuine wanden/zolderkamer.. m2 zeggen mij lang niet alles. weet t uitzicht ook niet..
Netto 350 p/m, 40m2 met uitzicht over heel Zwolle
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54589836
You're so right ghizzer, ik ben te lui om te quoten eventjes.

Ik heb gehoord dat ik 90 euro huurtoeslag kan krijgen, dan is het maar 260. Wtf, maar eerst nog even kijken of dat echt te regelen valt.

Oja, hoe duur zijn cd's gemiddeld bij Plato? Ik bestel altijd bij cd-wow voor 12 euro (nieuwste cd's dan), maar duurt altijd lang met levering.
Shame on me, ik ben er gewoon nog steeds niet geweest!
pi_54594423
Hangt er vanaf wat voor CD's je zoekt natuurlijk. Verschilt per genre, artiest en natuurlijk zijn net uitgekomen CD's duurder. .
Verder is Plato gewoon een toffe zaak. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54595285
Ja dan is het helemaal duidelijk. Ehhhm, Jack Peñate met zijn nieuwe cd, hoeveel zou die kosten?

Kan er ook wel even kijken natuurlijk, maar dat zou pas volgende week woensdag kunnen.
pi_54596709
Ik was jullie al kwijt! Zo, kan ik het nu ook blijven volgen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_54596849
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef frame-saw het volgende:
Ja dan is het helemaal duidelijk. Ehhhm, Jack Peñate met zijn nieuwe cd, hoeveel zou die kosten?

Kan er ook wel even kijken natuurlijk, maar dat zou pas volgende week woensdag kunnen.
Geen idee, ik kom er ook niet dagelijks ofzo.
Bel ze ff zou ik zeggen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54597136
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Netto 350 p/m, 40m2 met uitzicht over heel Zwolle
en met netto bedoel je dat de GWE-kosten er nog bij komen?
pi_54597497
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:

[..]

Geen idee, ik kom er ook niet dagelijks ofzo.
Bel ze ff zou ik zeggen. .
Kan ik net zo makkelijk langsgaan haha, nouja morgen moet ik toch naar het postkantoor, dan fiets ik wel een rondje
  woensdag 14 november 2007 @ 12:11:45 #115
94617 Ps2K
pi_54597586
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef ghizzer het volgende:

[..]

en met netto bedoel je dat de GWE-kosten er nog bij komen?
500 hypotheek en daarvan krijg ik 178 terug v/d belasting
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54601974
hmm ok.. zag trouwens voor 325 pleuri een fantastisch mooie studio (35 m2) in een oud herenhuis in Zwolle. maar helaas wel 3x maandhuur voor bemiddeling :s :s :s :s
pi_54605224
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik wed dat jij geen echte Zwollenaar bent.
Dan kom je best bedrogen uit, een blauwvinger ben ik dus echt wel. En ik heb 't niet zo op historische monumenten enzo, vind de nieuwe bouwstijl over het algemeen leuker! En ik zal hier wel vaker posten dan :p
pi_54605848
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Ps2K het volgende:

[..]

500 hypotheek en daarvan krijg ik 178 terug v/d belasting
In de Terborchveste betaal je toch ook nog een flink bedrag per maand aan de VVE?
  woensdag 14 november 2007 @ 19:29:29 #119
94617 Ps2K
pi_54608356
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:43 schreef swollywood het volgende:

[..]

In de Terborchveste betaal je toch ook nog een flink bedrag per maand aan de VVE?
yep 162 euro, maar is incl verzekeringen en stookkosten.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:03:17 #120
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54609257
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:29 schreef Ps2K het volgende:

[..]

yep 162 euro, maar is incl verzekeringen en stookkosten.
Hmm, de combinatie van verzekering en stookkosten doet me denken aan een goede begrafenisverzekering.....je crematie is gewaarborgd dus.

Avond Zwolle! Nog 2 daagjes arbeiten en dan ist weer weekend!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54609418
Good evening Zwolle, Roger.
Here Deventerror speaking, Roger.
pi_54610340
Ik heb vrijdag lekker vrij. Moet ik wel weer Zwolle missen, jeetje.
pi_54612828
Zooowww ik leef ook weer eens. Beelz staat achter de bar dus nu kan ik zelf weer eens achter mijn pctje zonder dat hij hem overneemt. Overdrijf ik hiermee natuurlijk wel een beetje.

Vraag aan frame-saw.. Jij doet journalistiek? Hoeveelste jaar enzow? Ik ben net afgestuurd daarvan.. Braaf binnen 4 jaar gedaan.
Als je les hebt van Menze Poortman moet je hem maar even de groeten doen van mij (Carola)

Nou op mn werk gaat het ook allemaal nog steeds goed. Tis wel een beetje druk. Allemaal mensjes die dit jaar nog even een hypotheekje willen..
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_54613065
Jups, eerstejaars. Geen Menze Poortman voor mij.
pi_54618336
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb vrijdag lekker vrij. Moet ik wel weer Zwolle missen, jeetje.
ah gut meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')