Neen, echte runderlappen van de Boni slagerquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef navvy het volgende:
Ziet er goed uut Beelz......Greenfield runderlappen?
410 euro is kazig weinig voor een kamer van 30m2. Croli betaalt 290 voor 16m2 in Assendorp.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef ghizzer het volgende:
hahahahaha even heel hard gelachen. ik kwam dus in Holtenbronx. mwoah.. ondanks het slechte weer vond ik het inderdaad nog niet eens onaardig. De Durantestraat was ook wel ok, het huis was gewoon ok, werd nog wat geklust en shit, maar de prijzen waren echt idioot. Hij had één hele lange kamer van ongeveer 30m2 voor 410 euro (hij wist nog niet precies hoeveel t zou kosten), 1 van 23m2 (dat was de mooiste kamer, ook qua uitzicht) voor 390 euro, 1 van 17m2 van 365, en 1 van 12m2 met een hokje van 4,5m2voor 365 euro. echt te debiel voor woorden. en dan ook nog de keuken op de eerste verdieping. met de vraag of er sloten op de deuren zaten verrastte ik hem. dat wist ie zelf niet (vergeten??), dus dat wilde hij dan nog regelen. in één kamer stond nog een muur met een gat er door heen wat nog af moest worden gemaakt en de verwarming in de muur stak er nog uit. op de tweede verdieping was nog een deur, met een muur erachter van een voormalige kamer. de badkamer zag er, in tegenstelling tot de keuken, wél erg chique uit. maar al met al kwam het allemaal niet heel erg professioneel over. hij kreeg nog meer bezoekers dus ik ben m maar gepeerd. en dat terwijl ie via de mail had over gemiddeld 300 pleuri per kamer.
maar goed, ik begin mijn kamertje ondanks dat het in Deventerror ligt en ik daar geen internet heb toch steeds meer te waarderen!!! Daarna even m'n boodschappen bij de C1000 gedaan. maar goed, ik weet iig nu waar ik nee tegen zeg.
en frame-saw, nu zie je maar weer. ben maar blij met je uitzicht, je 23m2, je ligging tov het centrum en de gezamenlijke woonkamer, want in Holtenbroek heb je daar veel minder voor!
als je toch 410 euro te besteden hebt, schrijf je dan gewoon in bij de gemeente of zo.. natuurlijk moet je kijken wat je er voor terug krijgt maar het staat niet in verhouding. voor wat ik heb, notabene een stuk dichterbij het station in deventerror betaal ik 206 euro incl. en dan heb ik nog een m2 extra ook, in een vrij nieuw pand en keuken en shit allemaal op dezelfde verdieping. 290 voor 16m2, tja.. het ligt er maar net aan of je daar dan internet incl. hebt, of een gezamenlijke woonkamer al dan niet schuine wanden/zolderkamer.. m2 zeggen mij lang niet alles. weet t uitzicht ook niet..quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
410 euro is kazig weinig voor een kamer van 30m2. Croli betaalt 290 voor 16m2 in Assendorp.
Netto 350 p/m, 40m2 met uitzicht over heel Zwollequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef ghizzer het volgende:
[..]
als je toch 410 euro te besteden hebt, schrijf je dan gewoon in bij de gemeente of zo.. natuurlijk moet je kijken wat je er voor terug krijgt maar het staat niet in verhouding. voor wat ik heb, notabene een stuk dichterbij het station in deventerror betaal ik 206 euro incl. en dan heb ik nog een m2 extra ook, in een vrij nieuw pand en keuken en shit allemaal op dezelfde verdieping. 290 voor 16m2, tja.. het ligt er maar net aan of je daar dan internet incl. hebt, of een gezamenlijke woonkamer al dan niet schuine wanden/zolderkamer.. m2 zeggen mij lang niet alles. weet t uitzicht ook niet..
Geen idee, ik kom er ook niet dagelijks ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef frame-saw het volgende:
Ja dan is het helemaal duidelijk. Ehhhm, Jack Peñate met zijn nieuwe cd, hoeveel zou die kosten?
Kan er ook wel even kijken natuurlijk, maar dat zou pas volgende week woensdag kunnen.
en met netto bedoel je dat de GWE-kosten er nog bij komen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Netto 350 p/m, 40m2 met uitzicht over heel Zwolle
Kan ik net zo makkelijk langsgaan haha, nouja morgen moet ik toch naar het postkantoor, dan fiets ik wel een rondjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er ook niet dagelijks ofzo.
Bel ze ff zou ik zeggen..
500 hypotheek en daarvan krijg ik 178 terug v/d belastingquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef ghizzer het volgende:
[..]
en met netto bedoel je dat de GWE-kosten er nog bij komen?
Dan kom je best bedrogen uit, een blauwvinger ben ik dus echt wel. En ik heb 't niet zo op historische monumenten enzo, vind de nieuwe bouwstijl over het algemeen leuker! En ik zal hier wel vaker posten dan :pquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wed dat jij geen echte Zwollenaar bent.
In de Terborchveste betaal je toch ook nog een flink bedrag per maand aan de VVE?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
500 hypotheek en daarvan krijg ik 178 terug v/d belasting
yep 162 euro, maar is incl verzekeringen en stookkosten.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
In de Terborchveste betaal je toch ook nog een flink bedrag per maand aan de VVE?
Hmm, de combinatie van verzekering en stookkosten doet me denken aan een goede begrafenisverzekering.....je crematie is gewaarborgd dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
yep 162 euro, maar is incl verzekeringen en stookkosten.
ah gut meid.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb vrijdag lekker vrij. Moet ik wel weer Zwolle missen, jeetje.
vette shit! Het Odeon moet ik ook altijd nog naar toe (evenals De Spiegel trouwens). Komende zaterdag ga ik wel met familie de zaterdag de stad in. Weekend erna is Groningen aan de beurt, dus ben benieuwd wat eruit de vergelijking kom als ik Groningen ook een x goed gezien heb.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef Misstique het volgende:
Ik ga volgende week zondag naarThe Nylons
in het
Odeon
.
Psst... Roger betekent 'bevestigd'...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef ghizzer het volgende:
Good evening Zwolle, Roger.
Here Deventerror speaking, Roger.
tenfour buddy I am putting the pedal to the metal!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Psst... Roger betekent 'bevestigd'...
Mijn roots liggen in Groningen.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
vette shit! Het Odeon moet ik ook altijd nog naar toe (evenals De Spiegel trouwens). Komende zaterdag ga ik wel met familie de zaterdag de stad in. Weekend erna is Groningen aan de beurt, dus ben benieuwd wat eruit de vergelijking kom als ik Groningen ook een x goed gezien heb.
Opgezwolle is geen Groningen. Zwolle is kleinschalig, maar oogt toch als een stad. De geografische ligging van Zwolle is vele malen beter. de infrastructuur in Zwolle is ook wat strakker. Ook voor mij persoonlijk. Vanaf Groningen is alles ver weg en zeker als je er geen familie en vrienden hebt zitten. Ik vind de singel rondom het centrum van Zwolle ook erg sfeervol.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in Groningen.
Als je er ook gaat stappen dan bevalt Groningen vast beter dan Zwolle.
Opgezwolle != Zwollequote:Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Opgezwolle is geen Groningen. Zwolle is kleinschalig, maar oogt toch als een stad. De geografische ligging van Zwolle is vele malen beter. de infrastructuur in Zwolle is ook wat strakker. Ook voor mij persoonlijk. Vanaf Groningen is alles ver weg en zeker als je er geen familie en vrienden hebt zitten. Ik vind de singel rondom het centrum van Zwolle ook erg sfeervol.
ja, maar waar gaat die hanzelljn dan allemaal stoppen? Dat van het af en toe een dorp zijn vind ik niet bezwaarlijk. Deventer oogt als een dorp, maar is af en toe net een kut.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Opgezwolle != Zwolle
Maar als de Hanzelijn eenmaal klaar is, zal Groningen per OV ook een stuk sneller bereikbaar zijn vanuit het Westen. Zwolle oogt als een stad, maar is af en toe net een dorp. Groningen is echt een stad.
Ik woon nu 13 jaar in Zwolle maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens terug ga naar Groningen.
Yep dat is ook de reden dat ik in Zwolle woon. Ik wil niet in de randstad wonen. Mocht de hanzelijn er nog eens komen en er is een goede OV aansluiting met de rest v/h land dan is de kans groot dat ik nog eens in Groningen ga wonen.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef swollywood het volgende:
Ik woon nu 13 jaar in Zwolle maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens terug ga naar Groningen.
En daar hou jij niet zo van?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:07 schreef ghizzer het volgende:
Deventer oogt als een dorp, maar is af en toe net een kut.
haha zo was het niet bedoeld, maar meer bedoeld als een verbouwing van de zin van swollywood en om aan te geven hoe kut Deventerror is.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar hou jij niet zo van?.
ja, maar dat is t m ook. De Brink is zeker leuk (al vind ik het vergeten plein Grote Kerkhof leuker). maar een stad is meer dan alleen het centrum. Ik vind het centrum van Deventer minstens net zo mooi als dat van Zwolle, maar buiten het centrum om is Deventer echt kut. Bovendien is De Brink in Deventer ook altijd het toneel op zaterdag (en vaak ook nog wel op vrijdag en zondag) van vechtpartijen. De laatste 5 jaar zijn er ook op De Brink en omgeving (tot 500 m.) daarvan 5 mensen vermoord. Er is altijd gezeik in de horecagelegenheden.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:19 schreef Misstique het volgende:
Ik vind de Brink anders best sfeervol heur. En Deventer op Stelten is ieder jaar weer geweldig..
ik denk persoonlijk dat je huisgenoot een deur verderop knallend een orgasme kreeg.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik droomde dat ik op een deurbel drukte, toen ik de deurbel aanraakte hoorde ik een enorme knal en werd ik wakker.
Weer vuurwerk ofzo?
Nouja, ik moest eigenlijk om 7 uur mijn bed uit maar mijn wekker stond niet aan.
hmm.. gewoon later naar bed gaan dat je helemaal kapot bent waardoor je vaster slaapt. en anders wil een glaasje alcoholische drank vlak voor het slapen gaan ook nog wel helpen (wil je trouwens niet aan de drank helpen). en anders afvragen of het misschien aan iets anders ligt.. (bv. als het in je kamer nogal koud was bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef frame-saw het volgende:
Nee ik was netjes thuis gebleven, huisgenoten vroegen of ik nog mee wilde naar foute verzoekjes avond, ik bedankte vriendelijk.
Heb gewoon een slaapprobleem.
tja, dat is ff aftasten dan en ff je juist ritme zien te vinden. och man.. als ik toch denk aan hoe ik was aan t begin op kamers. net 18, onbevangen. elke nacht toen ik net internet had doorknallen (met name Quake II Arena XD) met mn huisgenoot tot 3 uur en later. En dan gewoon wel de volgende ochtend om 7 uur eruit voor de fysiotherapeut. Ik weet nog steeds niet hoe ik die tijd overleefd heb, maar ik sliep vaak ook wel uit (maar nooit later dan 11 of 12 uur 's middags). geweldig was dat.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Denk dat het aan mijn snel-wennige ritme ligt. Vorige week de hele tijd rond 2 uur slapen, 12 uur uit bed. Na een weekje ben ik dat wel gewend maar andersom lukt het niet. En dan ben ik wel moe om 12 uur, maar kan ik niet in slaap komen.
En als ik later naar bed ga ben ik de volgende dag echt dood. Bovendien duurt het sowieso al een uur voordat ik in slaap kom, nu nog langer dus.
juustem. ja.. het valt niet mee. goeie zaak (Y)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:13 schreef navvy het volgende:
1 dagje arbeiten n Apeldoorn en dan t hele weekend in Grunn............ik moet ook overal integreren! Maar ik vermaak me wel
Viel plesier in Zwol!
Heeft vrijgezel zijn toch nog voordelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef beelz het volgende:
Godver wat is dat dominoday stom zeg... Croli heeft het al de hele avond aanstaan en ik erger me eraan... Onbenullig vermaak voor mensen die graag in campingsmoking rondlopen met bordeelstappers aan hun poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |