abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 13:02:20 #51
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54548804
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat elkaar verstaan is lastig, maar ben het wel gewend (concerten enz..).

Op zich valt wel mee met dat aan de rand van het centrum zitten van de Joffer (lekkere zin!), je loopt achterlangs en bent bij het Vliegende Paard, de Docter, etc.

Nou, morgen weer uit.
Woensdag uit naar Popfront
Hele avond mooie muziek luisteren en lekker bier drinken
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 12 november 2007 @ 13:05:00 #52
44649 beelz
pi_54548845
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:00 schreef ghizzer het volgende:

[..]

mwoah.. Jan Smit als achtergrondmuziek vind ik wel gezelligheid. gezelligheid is voor mij niet mekaar de oren af eten omdat je mekaar anders niet kan verstaan en lomp door lopen zuipen omdat praten zo goed als onmogelijk is. er zijn meer leuke tenten in Zwolle dan alleen De Joffer hoor.
Jan Smit is ongeveer erger dan gangstah rap. Hiphop is nog wel prima maar gangstah rap is echt het ergste wat er is. Geef mij maar als gezelligheid een moshpit of een wall of death en bay area thrash
Besef Regulier!
pi_54549041
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef beelz het volgende:

[..]

Woensdag uit naar Popfront
Hele avond mooie muziek luisteren en lekker bier drinken
Ik heb nu niet echt geld. Daarom ga ik ook naar de Joffer, lekker goedkoop. Over 2 weken heb ik weer stufi, dan kom ik wel

Wat wordt er zoal gedraaid? Want indie verschilt nogal van indie hè
pi_54549140
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef beelz het volgende:

[..]

Jan Smit is ongeveer erger dan gangstah rap. Hiphop is nog wel prima maar gangstah rap is echt het ergste wat er is. Geef mij maar als gezelligheid een moshpit of een wall of death en bay area thrash
haha.. gangster rap luister ik zo af en toe. het is meer een fase waarin ik zit. soms draai ik maanden lang alleen Opgezwolle, dan weer Extince, dan weer Mobb Deep enz enz.. met uitgaan hoeft het van mij niet zo. Net zoals dat ik Jan Smit niet zal kopen, downloaden of uit mezelf zou opzetten, maar met uitgaan op z'n tijd vind ik dat helemaal niet erg.

[ Bericht 1% gewijzigd door ghizzer op 12-11-2007 13:30:05 ]
  maandag 12 november 2007 @ 13:39:08 #55
44649 beelz
pi_54549637
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:14 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik heb nu niet echt geld. Daarom ga ik ook naar de Joffer, lekker goedkoop. Over 2 weken heb ik weer stufi, dan kom ik wel

Wat wordt er zoal gedraaid? Want indie verschilt nogal van indie hè
Ik draai van alles van Cake tot Marcy Playground en van Sunny Day Real Estate tot The Weakerthans. En punk uiteraard
Besef Regulier!
pi_54549817
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik draai van alles van Cake tot Marcy Playground en van Sunny Day Real Estate tot The Weakerthans. En punk uiteraard
nooh.. ik vind gewoon.. een echte Zwollenaar draait dat Zwolleding .. maar goed.. misschien druk ik nu mijn muzikale voorkeur er een beetje doorheen.
  maandag 12 november 2007 @ 13:45:33 #57
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54549829
quote:

[..]

Geen viking metal?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54549943
quote:

[..]

Ik ken alleen Cake hehe. En dat ook nog vaag.
pi_54550145
wel even een major respect voor frame-saw. hij/zij heeft hier wel even voor een levendig topic gezorgd. (Y)
pi_54550359
Zij, rrr. Achja ik heb vandaag een dagje school geskipt en vorige week tentamenweek zonder tentamens dus heb alle tijd om niets te doen (lees: fokken).
pi_54550498
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef frame-saw het volgende:
Zij, rrr. Achja ik heb vandaag een dagje school geskipt en vorige week tentamenweek zonder tentamens dus heb alle tijd om niets te doen (lees: fokken).
owkeej, sorry. zij bedoel ik. ah juistem.. en een goed gevoel aan de tentamenweek over gehouden?
pi_54550652
Nou weet ik eigenlijk niet, dacht dat ik Journalistiek slecht had gemaakt maar had een 7.1. Andere vakken weet ik nog niet.

Wat voor opleiding doe jij eigenlijk? Ook in Zwolle of in Deventer?
pi_54550720
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef frame-saw het volgende:
Nou weet ik eigenlijk niet, dacht dat ik Journalistiek slecht had gemaakt maar had een 7.1. Andere vakken weet ik nog niet.

Wat voor opleiding doe jij eigenlijk? Ook in Zwolle of in Deventer?
ik doe Personeel & Arbeid aan Saxion Hogeschool IJselland in Deventer (voorheen Rijkshogeschool IJselland). Ik wilde eerst naar het Windesheim in Zwolle (mn moeder heeft een tijd in haar studietijd in Zwolle gewoond en had over de stad Zwolle veel positiefs gehoord), maar de open dag voor deze opleiding viel me in Zwolle heel erg tegen. Op basis daar van heb ik voor Deventer gekozen en ben ik er logischerwijs ook gaan wonen. Als het allemaal mee zit ben ik over een maand of 3 a 4 klaar.
pi_54551002
Ahaa. Waarom wil je trouwens in Zwolle wonen om vervolgens elke dag op en neer te reizen?
pi_54551504
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:36 schreef frame-saw het volgende:
Ahaa. Waarom wil je trouwens in Zwolle wonen om vervolgens elke dag op en neer te reizen?
Mijn afstudeerplek op dit moment zit in Nijverdal, wat qua reistijd minder is dan vanaf Deventer. Bovendien heb ik het in Deventer wel gehad. Mot met één van mn huisgenoten en daarom geen internet. Daarnaast geloof ik Deventer wel als stad. Ik hoef nog maar eens per maand of zo naar school om over mn voortgang te praten. (is vaak maar een uurtje), dus hoef niet per se in Deventer te zijn. In theorie kan ik begin februari 2008 al mijn papiertje hebben. Ook is het zo dat ik in een studentenwoning zit die ik bij uitschrijving binnen een half jaar moet verlaten. Oftewel, ik kan toch niet meer op mn kamer blijven als ik geslaagd ben, hoef nog maar weinig in Deventer te zijn en heb het er niet meer naar m'n zin. Ik heb Zwolle altijd al een leuke stad gevonden, dus vandaar m'n keuze. Wel valt het vinden van een betaalbare kamer t.o.v. Deventer me hard tegen. Als dat tegen blijft zitten moet ik misschien mijn zinnen op een andere stad zetten, maar voorlopig wil ik nog niet opgeven.
pi_54551729
Aha. Dan kan ik het begrijpen. Flatgenootje van me woont ook in Nijverdal geloof ik haha.

Is idd duur hier, maarja niets aan te doen. Ga in februari ook alweer wat anders zoeken want dit is echt te duur en moet er in juni uit.
pi_54551885
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:05 schreef frame-saw het volgende:
Aha. Dan kan ik het begrijpen. Flatgenootje van me woont ook in Nijverdal geloof ik haha.

Is idd duur hier, maarja niets aan te doen. Ga in februari ook alweer wat anders zoeken want dit is echt te duur en moet er in juni uit.
hehe..

ja is inderdaad niet goedkoop tov Deventerror.

hoeveel betaal je en wat krijg je er voor terug als ik vragen mag? (dus, in welke wijk, hoeveel m2, al dan niet schuine wanden, incl. internet..e.d.)
pi_54552268
Ik betaal 350. Belachelijk veel. Woon aan de rand van het centrum, vlakbij winkelcentrum Maagjesbolwerk, in een flat met mooi uitzicht, 23m2 waarbij ook badkamer, opbergruimte en 'keukentje' (zonder kookplaat). Geen schuine wanden, komen weinig voor in een flat . Dan hebben we nog een gezamenlijke keuken/woonkamer. Geen internet erbij, maar dat hebben we geregeld met een aantal personen en zodoende is het 7 euro per maand ongeveer.
Wel slecht onderhouden aan het begin, mijn badkamertegels vielen eruit, kraan in het keukentje deed het niet, badkamerdeur klemde en kon niet op slot. Pluspunt is wel dat ze het gratis repareren.
Er zijn trouwens ook 2-persoonskamers beschikbaar, 35m2 geloof ik, en dat zijn dan 2 kamers. Weet niet hoeveel die kosten, geloof iets van 275 p.p.

En dat was het wel denk ik.
pi_54552565
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik betaal 350. Belachelijk veel. Woon aan de rand van het centrum, vlakbij winkelcentrum Maagjesbolwerk, in een flat met mooi uitzicht, 23m2 waarbij ook badkamer, opbergruimte en 'keukentje' (zonder kookplaat). Geen schuine wanden, komen weinig voor in een flat . Dan hebben we nog een gezamenlijke keuken/woonkamer. Geen internet erbij, maar dat hebben we geregeld met een aantal personen en zodoende is het 7 euro per maand ongeveer.
Wel slecht onderhouden aan het begin, mijn badkamertegels vielen eruit, kraan in het keukentje deed het niet, badkamerdeur klemde en kon niet op slot. Pluspunt is wel dat ze het gratis repareren.
Er zijn trouwens ook 2-persoonskamers beschikbaar, 35m2 geloof ik, en dat zijn dan 2 kamers. Weet niet hoeveel die kosten, geloof iets van 275 p.p.

En dat was het wel denk ik.
mooi uitzicht kent ook z'n prijs en 23m2 is een mooie ruimte. bovendien dat je dan nog een eigen woonkamer hebt. een badkamerdeur die niet op slot kon is herkenbaar. tenminste.. een vriend van mij die in dieze in Zwolle woonde had dat ook. Nou woonde hij daar met 2 oudklasgenoten (en tevens oud-klasgenoten van mijzelf). ik had daar niet zoveel problemen mee, heb me er regelmatig ook gedoucht. ja, ach.. allemaal jongens, lekker boeiend als iemand eens wat ziet, maar kan me wel voorstellen dat dat vervelend kan zijn.

350 euro is dan wel een boel geld, ik weet niet hoe slecht onderhouden het is, maar voor Zwolse termen is het niet heel schokkend (gezien wat je er voor terug krijgt).
pi_54552868
Nouja niet dat de schimmel van het plafond valt ofzo, en het meeste is nu ook wel opgelost. Is een oud bejaardentehuis geweest, dus wel prima bewoonbaar
Nouja dat het toiletdeur niet op slot kon was niet zo'n probleem, gewoon deur van mijn kamer op slot (doe ik sowieso al omdat ik dan niet bang hoef te wezen een buurjongen aan te treffen als ik in mijn nakie de kamer door loop).

Ik vind alleen de 100 euro servicekosten echt belachelijk, zo betalen we 8 euro voor schoonmakers terwijl die alleen even komen stofzuigen en dan weer weggaan. En ook betalen we voor groenonderhoud, wtf? Voor de groene schimmel aan de buitenkant van het gebouw zeker? Ja er staan wat boompje voor de flat maar dat is toch van de gemeente. Maarjaa ik moet blij zijn dat ik wat heb.
pi_54553333
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef frame-saw het volgende:
Nouja niet dat de schimmel van het plafond valt ofzo, en het meeste is nu ook wel opgelost. Is een oud bejaardentehuis geweest, dus wel prima bewoonbaar
Nouja dat het toiletdeur niet op slot kon was niet zo'n probleem, gewoon deur van mijn kamer op slot (doe ik sowieso al omdat ik dan niet bang hoef te wezen een buurjongen aan te treffen als ik in mijn nakie de kamer door loop).

Ik vind alleen de 100 euro servicekosten echt belachelijk, zo betalen we 8 euro voor schoonmakers terwijl die alleen even komen stofzuigen en dan weer weggaan. En ook betalen we voor groenonderhoud, wtf? Voor de groene schimmel aan de buitenkant van het gebouw zeker? Ja er staan wat boompje voor de flat maar dat is toch van de gemeente. Maarjaa ik moet blij zijn dat ik wat heb.
oh ja.. laatst was ik aan de Hoogstraat (Kamperpoort) waar nog de bejaarden wonen. Dat ziet er ook wel een beetje vervallen uit. Maar gaat dat bejaardentehuis naar de grond of dat niet? maar je doet standaard als je thuis bent de deur op slot? hmmm.. ondanks dat ik mn huisgenoot totaal niet mag en hij mij ook niet kan ik m gelukkig altijd (nog) relaxt open laten staan als ik ff weg ben.

maar die 100 euro zijn al in de 350 euro verrekend of komen ie er nog bij? als dat laatste het geval is, is dat dan jaarlijks of..? Ok, 350 euro is geen habbekrats, en afgezien van de staat vind ik het niet eens verkeerd wat en waar je iets hebt gekregen. was het via een makelaar?
pi_54553545
Via DeltaWonen En nee 350 is dus incl. Ik laat de deur wel open staan behalve als ik ga douchen/slapen/naar school. Als ik thuis ben staat ie gewoon open, of als ik eventjes weg ben.

Ik vertrouw mn buren wel.
pi_54553702
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:11 schreef frame-saw het volgende:
Via DeltaWonen En nee 350 is dus incl. Ik laat de deur wel open staan behalve als ik ga douchen/slapen/naar school. Als ik thuis ben staat ie gewoon open, of als ik eventjes weg ben.

Ik vertrouw mn buren wel.
mwoah ok.. gezien het feit dat DeltaWonen een cooperatie is, kun je er wel je hand in het vuur voor steken dat je een eerlijke prijs betaalt.
  maandag 12 november 2007 @ 22:06:07 #74
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54560867
Avond Zwolle! Binnenkort weer bieren bij Beelz op woensdagavond? Als je maar weer als vanouds foute gaymuziek draait.....dan neem ik m'n mandje mee!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54560924
Is hier in Zwolle eigenlijk een smart-shop?
  maandag 12 november 2007 @ 22:11:59 #76
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54561050
Zat er 1 aan de Thomas a Kempisstraat........geen idee of ie er nog zit....bij de rotonde aan De Brink. Kan ook Diezerkade zijn.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54561259
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef navvy het volgende:
Zat er 1 aan de Thomas a Kempisstraat........geen idee of ie er nog zit....bij de rotonde aan De Brink. Kan ook Diezerkade zijn.
Ja ik was daar vandaag maar die is helemaal dicht getimmerd
  maandag 12 november 2007 @ 22:41:57 #78
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54562125
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Ja ik was daar vandaag maar die is helemaal dicht getimmerd
Dan heb ik verder geen idee, ik kan morgen wel een bak champignons halen en een tube lijm..........met een beetje geluk heeft 1 van de 2 een hallucinderende werking. Ik houd 't op Alfa-bier!
pi_54562665
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef navvy het volgende:

[..]

Dan heb ik verder geen idee, ik kan morgen wel een bak champignons halen en een tube lijm..........met een beetje geluk heeft 1 van de 2 een hallucinderende werking. Ik houd 't op Alfa-bier!

Hehe in de bonus!
Was niet van plan iets te kopen hoor
  maandag 12 november 2007 @ 23:20:12 #80
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54563501
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Hehe in de bonus!
Was niet van plan iets te kopen hoor
Halleluja, in de bonus deze week..........uhh vorige week trouwens, maar scheelt 4 euro per kratje...........de berging is ook volgestapeld nu

Maarrre, je wilt niks kopen maar je zoekt wel een smartshop..............field research?

Ik pak nog een fles bier, gebrouwen met natuurzuiver water uit Limburgse bron............burp............en prut!!
pi_54569445
Goedemorgen Zwolle! Eej, ik vroeg me af he, is de Plato uit het Zwolse straatbeeld verdwenen? Ik zag laatst een leeg pand nabij het Kerkbrugje.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:15:27 #82
44649 beelz
pi_54569584
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:08 schreef ghizzer het volgende:
Goedemorgen Zwolle! Eej, ik vroeg me af he, is de Plato uit het Zwolse straatbeeld verdwenen? Ik zag laatst een leeg pand nabij het Kerkbrugje.
Nee de Plato is verhuisd. Zit nu op het Eiland waar vroeger de Oil & Vinegar zat. (Naast de Broerenkerk ongeveer.)
Besef Regulier!
pi_54570957
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee de Plato is verhuisd. Zit nu op het Eiland waar vroeger de Oil & Vinegar zat. (Naast de Broerenkerk ongeveer.)
ooh maar dat is nog steeds erg in de buurt. was dan waarschijnlijk ook een verhuizing van niks.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:35:45 #84
44649 beelz
pi_54571395
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:17 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ooh maar dat is nog steeds erg in de buurt. was dan waarschijnlijk ook een verhuizing van niks.
Idd maar de locatie is mooier
Wel geniaal dat de winkel nauwelijks groter is geworden ook
Besef Regulier!
pi_54571441
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:35 schreef beelz het volgende:

[..]

Idd maar de locatie is mooier
Wel geniaal dat de winkel nauwelijks groter is geworden ook
mwoah.. vond Plato op die plek ook niet onaardig, alleen het is niet echt winkelgebied (wel een plaatje op de route van lijn 4 naar Aa-landen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:09:53 #86
44649 beelz
pi_54572207
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:37 schreef ghizzer het volgende:

[..]

mwoah.. vond Plato op die plek ook niet onaardig, alleen het is niet echt winkelgebied (wel een plaatje op de route van lijn 4 naar Aa-landen.
Mooie van Plato is dat het geen zak uit maakt waar ze zitten, muziekliefhebbers weten het toch wel te vinden en stomme paupers komen er niet want die betalen veel te veel bij de FRS.
Besef Regulier!
pi_54572242
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:09 schreef beelz het volgende:

[..]

Mooie van Plato is dat het geen zak uit maakt waar ze zitten, muziekliefhebbers weten het toch wel te vinden en stomme paupers komen er niet want die betalen veel te veel bij de FRS.
FRS sucks, maar vindt hem in Zwolle wel stijlvol. In stijl 2delig. aan de ene kant en de andere kant van de steeg. wel uniek.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:17:34 #88
44649 beelz
pi_54572375
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:

[..]

FRS sucks, maar vindt hem in Zwolle wel stijlvol. In stijl 2delig. aan de ene kant en de andere kant van de steeg. wel uniek.
Ja das idd wel tof maar het blijft de FRS
Besef Regulier!
pi_54572438
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef beelz het volgende:

[..]

Ja das idd wel tof maar het blijft de FRS
ja dat klopt. ach ja.. als je via NIPO kortingsbonnen hebt gekregen voor FRS, is het de moeite waard. Oh ja.. vanmiddag ben ik misschien nog in Zwolle. Ik twijfel nog, maar ik heb eigenlijke en kijkmiddag aan de Dunantestraat voor een kamer. Ben alleen zelf niet zo gecharmeerd van Holtenbroek en de prijzen zijn ook niet heel laag (gem. 300 p.m., hij had iets van 5 kamers of zo).
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:29:16 #90
44649 beelz
pi_54572659
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ja dat klopt. ach ja.. als je via NIPO kortingsbonnen hebt gekregen voor FRS, is het de moeite waard. Oh ja.. vanmiddag ben ik misschien nog in Zwolle. Ik twijfel nog, maar ik heb eigenlijke en kijkmiddag aan de Dunantestraat voor een kamer. Ben alleen zelf niet zo gecharmeerd van Holtenbroek en de prijzen zijn ook niet heel laag (gem. 300 p.m., hij had iets van 5 kamers of zo).
Ik zou gaan, Holtenbroek is de afgelopen jaren enorm opgeknapt en je zit mooi dicht bij het centrum. Ps2K zit ook in Holtenbroek en het is daar vrijwel schotelantennevrij Je moet alleen niet in de Palestrinalaan gaan zitten, das tokkiecountry.
Besef Regulier!
pi_54572773
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik zou gaan, Holtenbroek is de afgelopen jaren enorm opgeknapt en je zit mooi dicht bij het centrum. Ps2K zit ook in Holtenbroek en het is daar vrijwel schotelantennevrij Je moet alleen niet in de Palestrinalaan gaan zitten, das tokkiecountry.
sorry, het is Durantestraat. (tussen Klooienberglaan en Beethovenlaan, nabij Palestrinalaan!!!!). kijken kan geen kwaad. het komt me niet heel goed uit ivm afstuderen, maar goed.. denk dat ik maar even een kijkje neem. kan ik meteen boodschappen doen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:39:42 #92
44649 beelz
pi_54572878
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef ghizzer het volgende:

[..]

sorry, het is Durantestraat. (tussen Klooienberglaan en Beethovenlaan, nabij Palestrinalaan!!!!). kijken kan geen kwaad. het komt me niet heel goed uit ivm afstuderen, maar goed.. denk dat ik maar even een kijkje neem. kan ik meteen boodschappen doen.
Dichtbij is niet geeft. Vrienden van me wonen ook dichtbij Palestrinalaan en ze hebben er geen last van.
Besef Regulier!
pi_54572981
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:39 schreef beelz het volgende:

[..]

Dichtbij is niet geeft. Vrienden van me wonen ook dichtbij Palestrinalaan en ze hebben er geen last van.
ah ok. nou ja.. ik zie wel. dichtbij het centrum is anders. persoonlijk heb ik liever Dieze-Hogenkamp, Centrum of Assendorp. maar goed, kijken kan geen kwaad wat ik al zei. ik post het wel weer als ik weer achter internet zit en er geweest ben, voor wanneer jullie er benieuwd naar zijn hoe t was tenminste.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:57:05 #94
44649 beelz
pi_54573273
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah ok. nou ja.. ik zie wel. dichtbij het centrum is anders. persoonlijk heb ik liever Dieze-Hogenkamp, Centrum of Assendorp. maar goed, kijken kan geen kwaad wat ik al zei. ik post het wel weer als ik weer achter internet zit en er geweest ben, voor wanneer jullie er benieuwd naar zijn hoe t was tenminste.
Sowieso
Besef Regulier!
pi_54573344
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:57 schreef beelz het volgende:

[..]

Sowieso
als je t over de duvel hebt.. zie nou ook dat de verhuurder een advertentie op kamernet heeft geplaatst. pfff.. wat een prijs.. 375 pleuri.. alsof we van het geld bukken. maar goed.. ik moet een goed excuus hebben weer naar Zwolle te gaan.

ow ow ow.. ik hou het geduld.. 300 euro per maand, prima, maar dan wil ik daar wel echt iets voor terug krijgen. Maar 1 ding is zeker, geen Nederlandse stad zo mooi als Zwolle.
pi_54573824
Maar ghizzer, je wil toch juist ná je studie in Zwolle gaan wonen? Neem aan dat je dan aan het werk bent/gaat en wat meer te besteden zult hebben?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54573922
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Misstique het volgende:
Maar ghizzer, je wil toch juist ná je studie in Zwolle gaan wonen? Neem aan dat je dan aan het werk bent/gaat en wat meer te besteden zult hebben?
mwoah.. wat komt dat komt. met een paar maanden kan ik klaar zijn, dus daarom ben ik nu al op zoek. en een woning zit er toch niet in. ten eerste, ik heb de ruimte niet nodig, ten tweede, ik wil meer zekerheid hebben om iets te kopen (lees, contract voor onbepaalde tijd), en een woning huren doe ik niet (ook omdat je dan een aantal jaren met puntensystemen moet wachten en ik na mn studie mn kamer uit moet en niet meer in deventer wil bljiven).
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:25:47 #98
44649 beelz
pi_54576848
Mensen hier nog goede eetplannen voor vandaag? Wij wel

Staat al sinds vanmorgen 10 uur te pruttelen
Ierse stoofpot ftw.
Besef Regulier!
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:50:11 #99
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54580452
Ziet er goed uut Beelz......Greenfield runderlappen?
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:10:56 #100
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_54580894
Oh ja, deze bestond ook nog..
Moggeh mensen!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')