Meh het is een kroeg, vind je het niks dan kun je zo weer pleite.quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?
Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
Hoeft niet bangig te wezen, we drinken een biertje en lullen wat, de meesten moeten werken de volgende dag, dus het wordt geen uit de hand gelopen semastraatorgie! Tenzij Beelz "The best of Ernie' (zonder Bert dus) gaat draaien. En nu naar bed.......6.30 u. eruit....damn! p.s. De Stoel wordt misschien vervangen.....interesse Ps2k?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?
Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uurquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef ghizzer het volgende:
ben ik overigens nog welkom voor het geval ik wel kan en zo ja, hoelaat is de aanvang?
ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uur
Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Zelfverheerlijking is ook een gave Beelz! Mooi verhaal trouwens, was ontroerd..........5 sterren dus!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......
Het wordt een erg gezellige meet, zie ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef swollywood het volgende:
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheid
ah juist.. nou ja.. ik ben heeeeeeeeeeul lang (2.05 m). ook ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus, dus het kan nog wel verwarrend worden vanavond. Mogelijk dat het pas 21.00 uur is dat ik er ben, maar ik ben wel van plan te komen. Beetje een bierie drinken lijkt me gezellig!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Nu weer rustig, ik heb afscheid genomen van de wc en ben gegaanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef annoylikethewind het volgende:
Nou, hoe ist mannenonderonsje in Popfront?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |