Mag ik dan met je mee??quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Echt ik zou eigenlijk wel eens zin hebben om een dag die DGK in te gaan. Die fucking Brian helemaal PARA te maken. Te vertellen wat voor hoer Amanda is en dan een bandje aan Jaap en Huub geven met alles wat Brian heeft gedaan de afgelopen tijd. Vooral dat sneaky gedrag. Die lul moet eens goed aangepakt worden. En dan moet de FEBO eens een dag zijn bek houden. Hou niet van gasten die vrouwen mishandelen.
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Echt ik zou eigenlijk wel eens zin hebben om een dag die DGK in te gaan. Die fucking Brian helemaal PARA te maken. Te vertellen wat voor hoer Amanda is en dan een bandje aan Jaap en Huub geven met alles wat Brian heeft gedaan de afgelopen tijd. Vooral dat sneaky gedrag. Die lul moet eens goed aangepakt worden. En dan moet de FEBO eens een dag zijn bek houden. Hou niet van gasten die vrouwen mishandelen.
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daarquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Was dus Nadia al ooit zwanger?
ja, zegt Amandaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Was dus Nadia al ooit zwanger?
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
para brian: misschien is er wel een gaatje ingeprikt door huub( decondoom)
whhooeoeoeoeoeoahahahhahahah
zieke geest
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |