Heb je die bliksemse kutfoto's nou al op die klote website van je gedonderd met dat zaaddodende prutsverhaal erbij?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef Pheno het volgende:
Uh, een zoeken. Google images, vast wel
ja idd, al die wijven die meteen gaan remmen voor een paar spatjes regen WTFquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, valt me op dat sindsdat het slechter weer wordt er meer files staan
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, al die wijven die meteen gaan remmen voor een paar spatjes regen WTF
Idd niet achter het stuur kruipenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje rustig blijft en een mok capp neemt*
Kan ook niet, er staat op het moment geen auto voor de deur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd niet achter het stuur kruipen
Die zit al tegen de muur?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ook niet, er staat op het moment geen auto voor de deur.
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Hey, flesj, ik heb net anderhalf uur in de trein gezeten! [ afbeelding ]
Nee, maakte een garpje.quote:
120 stuks? Delen he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat Bengeltje zegt.
-edit-
En onderweg ook nog even 120 mini-loempia's gescoord dus die moet ik maar eens aanbreken.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat Bengeltje zegt.
-edit-
En onderweg ook nog even 120 mini-loempia's gescoord dus die moet ik maar eens aanbreken.
Maar nu ga je toch lang blijven?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, eerste kastje staat uit elkaar. Als ik eerlijk ben ga ik er wel een beetje er tegenop kijken
Al die zooi overzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |