Zulke mensen verdienen een fikse taakstraf voor het niet door hebben van Heer Ianquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat ik op mezelf doel![]()
Wel verdorie. Daar was die omgegooide thee over het toetsenbord niks bij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nog uit Utrecht ook.
Ik ben Insana's kat, online.
Want nu gaan ze schelden en ga ik huilen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste zinnetje je nog op gaat breken....![]()
Dat was ook de bedoeling.. Zo te zien komen er dus dagelijks nieuwelingen binnen. Elke hulp is meegenomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, die pagina van het asiel is natuurlijk offline gehaald toen jij de beestjes meenam. Dus ik had er vantevoren een screenshot van gemaakt, dat is dat plaatje dat je in mijn link ziet.
Jij hebt die link op je blog staan; die verwijst nu niet meer naar Bounty en Trees, maar naar het asiel.
Heb jij dat nou ook al, dat je vaker gaat kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.. Zo te zien komen er dus dagelijks nieuwelingen binnen. Elke hulp is meegenomen.
![]()
Kan zo maarquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want nu gaan ze schelden en ga ik huilen?![]()
Ja ik wil zeker weten dat die prachtig bull terrier een goed huis krijgt .... Ian ????quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij dat nou ook al, dat je vaker gaat kijken![]()
Sorry, ik ben voorzienquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil zeker weten dat die prachtig bull terrier een goed huis krijgt .... Ian ????![]()
DOEN !!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik ben voorzien![]()
Maar ik zag vanmiddag wel een teringliev schildpadje waar ik stiekem verliefd op werd![]()
Voor een omgekeerde asbakquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen bak meer.
En hij was alleen al ¤159
Zo begint het... Ik schuw .. en trek schuwen dieren aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij was vet chagrijnig!![]()
Net als ik![]()
Kwam zo uit ze hokje gelopen:![]()
Ik meteen![]()
![]()
![]()
Jemig ...quote:
Is gezzelig hoor, nooit alleen altijd iemand die aandacht vraagt en altijd wat te belevenquote:
Knap dat het allemaal samen gaat. Mijn Bulletje (hond) woont nu definitief bij me ex.. Ik moet er ff niet aan denken dat ze hier was nuquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Is gezzelig hoor, nooit alleen altijd iemand die aandacht vraagt en altijd wat te beleven
Wij hadden een aanloopkater Furillo die dat ook kon. We hebben toen een grote steen in gebruik genomen voor die deur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef Pavement het volgende:
Haren
kwijl
kan koelkast open maken
piepen
Mijn honden eten katten buiten op, maar binnen is er maar 1 de baas de grootste en oudste kat, die was er ook het eerst toen pas de hond en toen weer een kat en toen weer een hond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Knap dat het allemaal samen gaat. Mijn Bulletje (hond) woont nu definitief bij me ex.. Ik moet er ff niet aan denken dat ze hier was nu![]()
Ik heb nu een koelkast met de vriezer onder, daar zien ze niet veel lekkers in gelukkig heeft me een hoop vlees en kaas gekostquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hadden een aanloopkater Furillo die dat ook kon. We hebben toen een grote steen in gebruik genomen voor die deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |