Boh, dat blogding is nog best leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaat super !!! Ik heb er een weblog voor.(zie sig ) Kattengejank heb ik maar ff gescheiden![]()
Thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boh, dat blogding is nog best leuk. [ afbeelding ]
O, wat een lief snoetje die Trees....quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaat super !!! Ik heb er een weblog voor.(zie sig ) Kattengejank heb ik maar ff gescheiden![]()
Zag haar net pas irlquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, wat een lief snoetje die Trees....
Wat een goede berichten!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht de honkbalknuppel in zicht komen klop ik wel bij je aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een goede berichten!
En ik zie dat je mij niet als de boosdoener hebt vermeld <whew smiley>
Heh heh.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht de honkbalknuppel in zicht komen klop ik wel bij je aan![]()
Dank sommige topics zijn al gebookmarkedquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh.
Goed dat je die foto's hebt opgeslagen. Ik heb een screenshot van de hele pagina, mocht je die nog eens willen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:43 schreef beroepslurker het volgende:
Ian...even ein heisser Grog nehmen und das richtige Gift, en morgen ben je weer ganz neu...ich verspreche es dich
Ik bedoel zo:quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank sommige topics zijn al gebookmarked![]()
Die heb ik natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel zo:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2001095982042504310
Rechtsklikken, opslaan als. Had ik bij mijn Utrechtse Diva destijds natuurlijk zelf ook moeten doen![]()
Zulke mensen moesten ze...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die hun kat Utrechtse Diva noemen![]()
Mensen die die opmerking van daarnet serieus nemen en gaan uitleggen waarom het niet op hun slaatquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke mensen moesten ze...![]()
Maar zo zit het dus nietIk heb twee Utrechters en een ervan heet Diva Ribbeldoesie. Utrechters omdat ze allebei uit hetzelfde asiel komen als Bounty en Trees. Diva hebben we zelf opgehaald, de andere kregen we aangeboden omdat we al zo'n exemplaar hadden.
Mensen die niet weten wanneer ze op moeten houden met een matige grapquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die die opmerking van daarnet serieus nemen en gaan uitleggen waarom het niet op hun slaat![]()
Mensen die niet begrijpen dat ik op mezelf doelquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wanneer ze op moeten houden met een matige grap![]()
Je hebt de link ook wat tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel zo:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2001095982042504310
Rechtsklikken, opslaan als. Had ik bij mijn Utrechtse Diva destijds natuurlijk zelf ook moeten doen![]()
Zulke mensen moesten ze een lintje gevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die die opmerking van daarnet serieus nemen en gaan uitleggen waarom het niet op hun slaat![]()
Divaquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat ik op mezelf doel![]()
Jaja, geweldigquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke mensen moesten ze een lintje gevenNooit te beroerd om de minder bedeelden een handje te helpen
![]()
Nou ja, die pagina van het asiel is natuurlijk offline gehaald toen jij de beestjes meenam. Dus ik had er vantevoren een screenshot van gemaakt, dat is dat plaatje dat je in mijn link ziet.quote:
Ik denk dat dat laatste zinnetje je nog op gaat breken....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind katten ontzettend leuk hoor, daar niet van.
Maar dat hysterische gedoe...
Is dat echt heul nodig?
Het zijn "maar" huisdieren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |