wacht ff...
In de derde klas van de middelbare school bleef m'n beste vriend Job zitten. Daardoor werden onze vrije uren, waarin we onafscheidelijk waren ook anders. Omdat hij vlak bij de school woont waren we veel bij hem thuis. Ik had daardoor een heel goed contact met zijn moeder Joke. Job's vader is huisarts en veel op pad. Joke is 38, ziet er goed en strak uit, ook omdat ze nog steeds veel aan sport doet. Toen de school weer begon bleef ik gewoon gezellig de vrije tussen uren bij Joke komen. De thee stond altijd klaar en ik kon al m'n verhalen kwijt, waardoor ze meer van me wist dan m'n eigen moeder. Ook de avonturen met de meisjes en onze veroveringen werden altijd uitvoerig besproken. Tijdens een gymles op het eerste uur dinsdag kwam ik verkeerd neer en had een beetje last van een knie. Bij Joke aangekomen, nam ze me onmiddelijk mee naar de spreekkamer en hielp me met het uittrekken van m'n spijkerbroek. Voor het eerst zat ik bij haar in mijn slip en voelde de spanning stijgen toen ze vooroverboog om naar m'n knie te kijken.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.